At blive skiftet :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
13 svar
0 synes godt om
12. august 2008

Ny mor

...lige en mere. Marius gider bestemt heller ikke ligge ned på puslebordet mere - der er hyl og skrig hver gang han skal skiftes i øjeblikket - er det kun mig, der har en utålmodig hyperunge pt.?
Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2008

Rasmine

Nej, sådan én har vi også.

Men nogle gange hjælper lidt afledning, én eller anden ting/dims som han kan ligge og glo på.
Eller en sang er også nogle gange et hit.

Anmeld

12. august 2008

linemus

Nej, det er ikke kun dig. Både Signe og Nanna begynder at brokke sig eller græde, hvis de øjner, at de er på vej op på puslebordet. Og så står den ellers på bukkespring hele vejen gennem skiftningen, hvilket absolut ikke falder i god jord ved moren, når der er lort over hele nummeren >( Så snart body'en er lukket, og de får lov at sidde op, er de de sødeste gladeste unger igen... (hovedrysten) Og det ville jo gå meget hurtigere, hvis de bare lå stille, så de er altså ikke for snu, de børn... Knus Line

Anmeld

12. august 2008

Mikkelmusen

Samme scenarie udspiller sig herhjemme, men kun hver gang manden skifter hende (hvilket er ofte), da jeg som regel laver mad eller vasker op eller vasker tøj.

Men når jeg skifter hende er det meget sjældent hun brokker sig. Jeg tror det har noget at gøre med hvordan man gør og om man virker rolig. For det er jo klart hun brokker sig hvis hun kan mærke man bliver stresset af at skifte hende fordi man bare ved hun skaber sig.

Nå men i hvert fald er det det samme herhjemme.

Anmeld

12. august 2008

Anja

Elias er også møg urolig, når han skal skiftes ! Han er ikke ked eller sur, nej han griner, pjatter og vrider sig rundt - vender sig om på maven for at komme op i kravlestilling ! Det er virkeligt irriterende og man skal være hurtig på fingrene for at få bleen ordentligt på igen ..... tror dog det er en fase, for husker at Jonas også havde nogle mdr - måske ½ år, hvor han var så urolig og så vendte det heldigvis igen :)

Anmeld

12. august 2008

Loggidut

jo af og til går det da hedt for sig, men Tif retter sin vrede mod de ting jeg har liggende for enden af puslepuden, og de skal bare sparkes ned :(

jeg tror sørme de er ved at blive en smule selvstændige de kære små

Anmeld

12. august 2008

birgittemarie

Her er problemerne lige stoppet - tør jeg sige højt nu, for det er omkring en uge siden, det holdt op 8D
Så der er lys forude.
Men f..., hvor var jeg ved at blive træt af at blive sparket i maven, sådet var også ved at være sidste udkald for hende, hvis hun nogensinde ville have en tør mås igen ;)

Anmeld

12. august 2008

Kaufie

Her er det som om William kan fornemme det er bedst at blive liggende mens der er l*** på nummeren. Og heldigvis da for det!!!!

Men så skal han altså også helst stå op når bleen skal på igen - så vi har et spejl på væggen, så jeg kan se at lukke bleen foran på ham mens han står lænet op af min skulder. Ellers skal der også adspredelse til i form af legetøj eller noget han kan holde med begge hænder mens han får tøj på i liggende stilling.

Anmeld

12. august 2008

Muffinmus

Nej, her er der også brok og kæmper en kamp for at finde ting kan ikke har leget med før nar han skal skiftes...piskeris, målebånd osv...
Og den tandbørstning er sgu et mareridt...for satan han hyler selv om vi prøver at synge for ham eller lave sjov...NIXEN, det passer dælme ikke herren....skal det mareridt fortsætte flere år endnu????????????????????????
Maria 9+1(og som skal til lægen og have sin journal og bp i morgen:))

Anmeld

12. august 2008

Ny mor

MariaE skriver:

Nej, her er der også brok og kæmper en kamp for at finde ting kan ikke har leget med før nar han skal skiftes...piskeris, målebånd osv...
Og den tandbørstning er sgu et mareridt...for satan han hyler selv om vi prøver at synge for ham eller lave sjov...NIXEN, det passer dælme ikke herren....skal det mareridt fortsætte flere år endnu????????????????????????
Maria 9+1(og som skal til lægen og have sin journal og bp i morgen:))

Ha, det lyder præsis som Marius - vi forsøger også med piskeris, børster osv. for at aflede ham :-o Men for dævlen da, hvor skal jeg nogle gange tage en dyb indånding inden jeg går ud og kæmper med ham....

Hvor vildt du allerede er i uge 10 og skal have vandrejournal - så er det hele ligesom rigtig igang :D!!

Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.