Hvor længe gider jeres sidde hos jer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

647 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. august 2008

Ny mor

og nusse eller sove?? Marius har aldrig været den største puttegøj i verden (pånær da han var spæd), men nu gider han slet ikke sidde oppe hos os ret længe. Han vrider sig som en ål efter 10 sek. og vil bare ned og videre....!?
Birgitte (som savner lidt bare at sidde med ham og hygge...)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2008

Rasmine

Kommer an på om han er syg.
Ellers gider han IKKE sidde og nusses og være mors dreng.
Hvis han er syg eller sløj, er han mega kælle, som vi siger i jydeland.

Anmeld

12. august 2008

Kaufie

Heller ikke lang tid her - men så snyder jeg lidt ved at lægge mig på gulvet - og så elsker William at kaste sig ind over mig og krale rundt - det tæller også som kropskontakt...

Ellers er det mest når vi læser bog. Så sidder jeg i skrædderstilling på gulvet og placerer ham i "smørhullet" - han kan endda selv få sin lille blenumse puttet derned nu.... Det nyder vi meget.

Men putteritualet foregår kun i sengen nu - det har ellers været med babymassage, amning og så sidde ved os mens vi sang godnatsang. Nu rækker han ud efter sengen såsnart lyset er dæmpet og han har fået en tår vand.

Anmeld

12. august 2008

Loggidut

Tif gider når hun trænger!
Lige i de her dage hvor vi har haft bryllup kan jeg godt mærke at hun trænger mere til sin mor og far...det kan da godt være irreterende, men når man kan mærke behovet er der, så er man nød til at putte alt andet væk!

den anden dag tog Michael og jeg en time sammen med hende på værelset, hvor hun hyggede med at bygge klodser, vi sagde ikke ret meget, vi var der bare, det gavnede hende gevaldigt, og hun blev så sjov salig bagefter, så når behovet er der hygger vi os i timevis, men til andre tider gider hun os ikke så meget!

Anmeld

12. august 2008

Muffinmus

Det han han sgu adlrig gidet.. der er fart over feltet hele tiden. Han kan max sidde 2 min på en seriøst god dag og kigge i bog, ellers snakker vi få sekunder. DEt pjat har han sgu ikke tid til:) Men på vores "fatboy" leegr vi og putter og ruller rundt og hygger:)

Anmeld

12. august 2008

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Omkring 5 sekunder:'( Ikke længere, med mindre vi går rundt med hende på armen. Men hygge-putte-nusse har hun aldrig været, og bliver det nok heller aldrig. Desværre:'( :)Pernille

Anmeld

12. august 2008

Tynen

10 sek. max.
Hvis hun sidder der meget længere bliver vi faktisk lidt bekymrede ;)

Anmeld

12. august 2008

Anja

Elias gider godt nusse nogle gange. Det sker nok næsten hver dag, at han gerne lige vil sidde 10 minutters tid ved mig - mave mod mave og hovedet lænet ind mod mit bryst/skulder. Så sidder han sådan og hviler sig lidt mens jeg nusser ham i håret eller på ryggen - det er smadder hyggeligt (L)

Men der udover er der gang i ham dagen lang ...

Anmeld

12. august 2008

Nadi

Idag sad Oliver i lang tid hos mig og sov, men han var krop umulig da jeg skulle have ham til at sove. Jeg kunne mærke på ham at han var træt og jeg kunne også mærke at han moslede for meget til at han ville falde i søvn i sengen. Men det blev da til en time tror jeg hvor han sad ved mig.

Men jeg synse det er passende det han vil sidde hos os, men synes godt man kan mærke han ikke er baby længere. Det var også bare så hyggeligt at sidde med ham idag, derfor blev det også så langt tid jeg sad med ham (L)

-Nadia

Anmeld

12. august 2008

Juniors mor

Julie er en rigtig nusse-pige (L)
Når hun vågner vil hun gerne lige sidde og putte lidt hos en af os med hendes to ynglings-bamser.
I løbet af dagen kommer hun selv og "siger til" når hun vil putte, så sidder vi i sofaen og hun bliver nusset på på ryggen eller i håret. Nå hun synes det er nok, bliver hun helt stiv, og så er hun på farten igen (L) Det sker 3-4 gange om dagen......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.