Bm, spooky...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

300 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. august 2008

Rasmine

Da vi var hos lægen købte jeg lige 2 "Vores børn" blade. De koster 10 kr. og så støtter man Røde kors, de er naturligvis gamle udgaver, men skidt pyt.
Og så er der jo så mange annoncer...
Også én for "Baby tæt på kroppen..."
Og dælme om ikke det ligner dig, på ét af dem???
Sådan en sandfarvet slynge, med striber??
Skal lige se om jeg kan scanne det ind.

Ved du om du har været i et blad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2008

Rasmine

12. august 2008

Rasmine

Er det ikke dig???
-Altså øverst?

Anmeld

12. august 2008

Susan1978

jo det ligner da BM... :P

Hun er sgu alle vegne.
:D
Susan

Anmeld

12. august 2008

Loggidut

det er da helt sikkert hende...kom så bm...

Anmeld

12. august 2008

birgittemarie

Her er jeg og jo, jo, det er da vist mig 8D Total kendis optur til mig og mit rådne tastatur. Det er hende min storesøster, der glemmer at informere mig om den slags, fordi hun har så travlt med businessen, så det er altid dejligt, når I oplyser mig om den slags og giver mig en lille følelse af lækkerhed, når jeg sidder her med fedtet hår og er gal som satan, fordi jeg er ved at trappe ud af nicotin tyggegummiet >(;)

Knus fra Birgitte

Anmeld

12. august 2008

Grynt

kender kun alt for godt det der med nicotinen :( heldigvis har jeg kun taget et enkelt stykke for nogle dage siden ellers hedder det kold tyker her 8(

(H) (H) (H)

Tina på dag 25 8D

Anmeld

12. august 2008

Susan1978

birgittemarie skriver:

når jeg sidder her med fedtet hår og er gal som satan, fordi jeg er ved at trappe ud af nicotin tyggegummiet >(;)

Knus fra Birgitte

neiii det er vel ikke rigtigt..

skal du så ikke tygge som en gal når vi skal ses igen..

det kan jeg slet ikke forestille mig..

BM det gas... :P

Anmeld

13. august 2008

birgittemarie

Susan1978 skriver:

birgittemarie skriver:

når jeg sidder her med fedtet hår og er gal som satan, fordi jeg er ved at trappe ud af nicotin tyggegummiet >(;)

Knus fra Birgitte

neiii det er vel ikke rigtigt..

skal du så ikke tygge som en gal når vi skal ses igen..

det kan jeg slet ikke forestille mig..

BM det gas... :P

Harh 8D Nej, det var faktisk tanken, at jeg skulle komme igennem festen på sprut og cola alene 8D
Har også svært ved at forestille mig, hvordan det mon skal gå, men havde en prøve forleden, hvor min veninde var på besøg og da lykkedes det mig til min overraskelse ganske nogenlunde ikke at gå i selvsving over kun at skifte tyggegummi hver halve time...
Til gengæld havde jeg frygtelige tømmermænd dagen efter, så noget kunne tyde på, at jeg skiftede tygningen af gummi ud med rødvin +o(

Knus fra Birgitte - som glæder sig til d. 4. oktober!!!!! 8D

Anmeld

13. august 2008

birgittemarie

Grynt/Tina skriver:

kender kun alt for godt det der med nicotinen :( heldigvis har jeg kun taget et enkelt stykke for nogle dage siden ellers hedder det kold tyker her 8(

(H) (H) (H)

Tina på dag 25 8D

Det er fileme flot, det der Tina!! Og den helt store hat af for, at du gør det som en kold tyrker ;) og kun bruger tyggegummi når det er ALLER VÆRST 8(

Jeg er nede på 1 i timen nu og det er VIRKELIG nedtrapning og så kan man selv regne ud, hvor meget jeg faktsik tyggede før 8(
Jeg var ved at tygge os fra hus og hjem! Nu tror jeg faktisk, at jeg er nede på en fjerdedel af, hvad jeg plejede at tygge og snart er den tygning en saga blot!

Forresten! Glemte at sende dig link til vores musik, så du kan høre, hvad man kan med Protools :)

http://www.myspace.com/blackdovedk

Knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.