Ja, så har jeg været til jdm for anden gang i dag, og manden var sgu med ! Han har endnu aldrig været med til jdm hverken med Elias eller denne gang, så det var ret hyggeligt (L)
Nåh, men alt så fint ud og hun skønnede baby til at være ca 1700g og stå i hovedstilling. Har besluttet mig for vaginal fødsel, hvis baby ellers bliver i hovedstilling ! Elias stod i hovedstilling i da jeg var til jdm i tilsvarende uge og stod jo så i Uk da jeg var i uge 38 - så nu må vi se. Det går fint med sukkersygen og alle mine bækkensmerter sagde hun ikke rigtigt noget til udover, at det jo kan gøre ondt at være gravid ..... så ingen hjælp at hente der.
Det var nu mærkeligt at være afsted mens Elias var i dp. Han blev afleveret allerede 8.30 ! Og så skal han prøve at sove til middag der i dag, så lige nu venter jeg spændt på om hun ringer og siger, at hun ikke kan få ham til at sove så jeg skal komme og hente ham .... synes der er så tomt herhjemme nu hvor manden er på job, Jonas hos sin mor og Elias i dp :-o
Anmeld