Anonym skriver:
I min kærestes branche har de ry for at sige, der skal gives kvajebajer hvis man får en pige.... Men det er sjovt nok nogle bløøøøøde fædre, der viser deres små prinsesser frem, så man skal nok ikke tage det så alvorligt
Min mors VENINDE sagde engang til hende, at jeg da vist lidt lignede en med Downs....
Eddermame dumt og taktløst.... Kunne heller ikke forstå, hvorfor min far nærmest hoverede når jeg trak 11- og 13 taller hjem i skolen og gymnasiet indtil de fortalte mig om det.
hehe, så længe man er enige om humoren, og man kender hianden godt og er med på den, er det jo også en anden sag, men ja man skal tænke sig om før man taler, nogle skal nok mere end andre, også til gravide, nøj hvor har jeg mange gange, allerede måtte bruge udtrykket: Nej der er kun EN
ja jeg er sikker, helt sikker
det værste er dog folk der ikke kender mig, hvis de kommer og aer eller klapper min mave, skal godt nok tage mig sammen, for at være høflig, for man ved jo at folk kun mener det godt. Især alle de ældre quinder, der var med iwwekenden, til min farmors 70 års fødselsdag, der var også en enkelt der aede mig på maven, og mange der kom med kommentarer, de fleste søde, men faldt og et par uheldige imellem 
Anmeld