Hvad siger man til forældre med et grimt barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2010

Svei

Intet om skønhed eller grimhed....men måske: Ihhh, sikke han ligner sin far...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

Stephanie3

Jeg var satme godt nok blevet sur hvis der var blevet rynket på næsen af en af mine små nyfødte. At man overhovedet kan gøre det!

Anmeld

7. november 2010

Kløver

Anonym skriver:

I min kærestes branche har de ry for at sige, der skal gives kvajebajer hvis man får en pige.... Men det er sjovt nok nogle bløøøøøde fædre, der viser deres små prinsesser frem, så man skal nok ikke tage det så alvorligt

Min mors VENINDE sagde engang til hende, at jeg da vist lidt lignede en med Downs.... Eddermame dumt og taktløst.... Kunne heller ikke forstå, hvorfor min far nærmest hoverede når jeg trak 11- og 13 taller hjem i skolen og gymnasiet indtil de fortalte mig om det.

hehe, så længe man er enige om humoren, og man kender hianden godt og er med på den, er det jo også en anden sag, men ja man skal tænke sig om før man taler, nogle skal nok mere end andre, også til gravide, nøj hvor har jeg mange gange, allerede måtte bruge udtrykket: Nej der er kun EN ja jeg er sikker, helt sikker det værste er dog folk der ikke kender mig, hvis de kommer og aer eller klapper min mave, skal godt nok tage mig sammen, for at være høflig, for man ved jo at folk kun mener det godt. Især alle de ældre quinder, der var med iwwekenden, til min farmors 70 års fødselsdag, der var også en enkelt der aede mig på maven, og mange der kom med kommentarer, de fleste søde, men faldt og et par uheldige imellem

Anmeld

7. november 2010

Kløver

Stephanie3 skriver:

Jeg var satme godt nok blevet sur hvis der var blevet rynket på næsen af en af mine små nyfødte. At man overhovedet kan gøre det!

Synes godt nok ikke den er heldig, men nogle kan ikke se det smukke i en nyfødt, feks synes min lillesøster at alle nyfødte er mega grimme, fordi de jo er lidt rynkede og ser ud som de nu gør, hun synes de først bliver nuttede efter et par ugers tid, men har dog ikke oplevet hun har rynket næse af nogen nyfødte, for hun synes jo alligevel de er søde selvom hun ikke synes de er særlig kønne, når de er helt nyfødte

Anmeld

7. november 2010

Stephanie3

Maja84 skriver:

Synes godt nok ikke den er heldig, men nogle kan ikke se det smukke i en nyfødt, feks synes min lillesøster at alle nyfødte er mega grimme, fordi de jo er lidt rynkede og ser ud som de nu gør, hun synes de først bliver nuttede efter et par ugers tid, men har dog ikke oplevet hun har rynket næse af nogen nyfødte, for hun synes jo alligevel de er søde selvom hun ikke synes de er særlig kønne, når de er helt nyfødte

Nej, jeg ved nogen ikke synes at babyer er smukke, jeg synes bare ikke det okay at rynke næse, og var blevet tosset hvis nogen havde gjordt det, mener det noget man gør af noget der er klamt.

Anmeld

7. november 2010

Kløver

Stephanie3 skriver:

Nej, jeg ved nogen ikke synes at babyer er smukke, jeg synes bare ikke det okay at rynke næse, og var blevet tosset hvis nogen havde gjordt det, mener det noget man gør af noget der er klamt.

Som sagt er det også for mig i overkanten at rynke næse blev dælme ked af det hvis nogen gjorde det, når jeg sad der med min lille ny i armene

Anmeld

8. november 2010

Anonym

Maja84 skriver:

hehe, så længe man er enige om humoren, og man kender hianden godt og er med på den, er det jo også en anden sag, men ja man skal tænke sig om før man taler, nogle skal nok mere end andre, også til gravide, nøj hvor har jeg mange gange, allerede måtte bruge udtrykket: Nej der er kun EN ja jeg er sikker, helt sikker det værste er dog folk der ikke kender mig, hvis de kommer og aer eller klapper min mave, skal godt nok tage mig sammen, for at være høflig, for man ved jo at folk kun mener det godt. Især alle de ældre quinder, der var med iwwekenden, til min farmors 70 års fødselsdag, der var også en enkelt der aede mig på maven, og mange der kom med kommentarer, de fleste søde, men faldt og et par uheldige imellem

Jeg havde heldigvis ikke så mange uheldige kommentarer, mrnd jeg var gravid, de er kommet bagefter.... 'Neeeeeej, er der allerede en til på vej??' er efterhånden en klassiker....

Men den er god den der med om man nu er SIKKER på der ikke er to Jaaa, den havde vi nok luret til skanningerne.....

Anmeld

8. november 2010

klmf

Jbk skriver:

Intet om skønhed eller grimhed....men måske: Ihhh, sikke han ligner sin far...

Anmeld

8. november 2010

wamse

Jeg ville da intet sige om det,og jeg ville altså seriøst også kunne lade være med at rynke næse, som trådstarter gjorde. Nu synes jeg så også, at alle små babyer er lækre ;-)

Anmeld

8. november 2010

Anonym

min mand har en kusine som fik sit første barn sammen med manden for 3 år siden, der var vi i det samme dilemma, for den lille bitte mini dreng havde virkelig verdens største øjenbryn!!!!!!

det så lidt ud somom de havde taget falske øjenvipper og limet 3-5 stykker over hvert øje på barnet, men da faren har de samme var de desvære den ægte vare...

nøj det var svært at stå der med 2 forventningsfulde forældre foran sig.. vi ville jo ikke gøre dem kede af det!

vi sage at han linede sin far (hvilket han jo utrykkeligt gjorde) og sage at det var dog en dejlig lille gut de havde fået.

:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.