Anonym skriver:
Man siger da FORHÅBENTLIGT ikke noget! Eller også siger du vel at det er en dejlig unge... Havde du forestillet dig at sige 'arh, han stod da vist ikke forrest i køen da der blev delt udseende ud'????
hehe ej nu kom jeg i tanke om at vi sad en dag og snakkede om det i min familie, og pludsleig kom der mange bud på bordet, hvad ´man bare ikke sagde til nybagte forældre, og det blev nu alligevel ret sjovt, selvom det aldrig var noget jeg ville føle behov for at gøre brug af 
Der blev da bla nævnt sætning: Ej det er da vist lige en kvajebajer, eller du gir vist kvagekage når du kommer tilbage på jobbet
rimelig upassende kommentarer at komme med
apropo upassende kommentarer, sad vi i venteværelset, inden vi skulle scanning, og overhørte samtalen mellem nogle unge fyre, som skulle besøge den enes kone, som lige havde født. En af fyrene begyndte at blapre ud om at ja nu hun havde hun da ikke en fisse mere en en slap fjams
blev godt nok lidt chokeret og stødt, for synes det var meget klamme og upassende kommentarer at komme med, men fyrene synes åbenbart selv de var vildt morsomme
og undskyld ordene, men ja det var det han sagde 
Anmeld