Update Raz

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

268 visninger
7 svar
0 synes godt om
12. august 2008

Rasmine

Så var vi ved lægen.
Rasmus fik en pose på, til at tisse i, i morges.
Han lavede så lige en ordentlig omgang, som hev posen af. :(
Han fik en ny på, som han selvfølgelig ikke tissede i.
Lægen mente nu det var noget forhudsforsnævring, der var lidt "snask", som godt kunne have medvirket til den dråbe blod.
Så nu skal vi til at vaske ham lidt, trække forhuden tilbage og noget.

Gisp, troede altså det passede sig selv dernede.
(?)

Andre som vasker deres drenge dernede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2008

Loggidut

jeg har også altid tvivlet på hvordan man i grunden gjore det, altså vaskede dem for neden, men alle sagde jeg skulle lade det være, og det har jeg så gjort, så ingen hjælp herfra...:'( min nevø havde forhudsforsnævring, og det opdagede de først da han var lidt størrere, ved at han selv hev forhuden tilbage, og vupti, der blev det siddende, det endte i en operation, men ellers aner jeg ikke en døjt om sådan noget? jeg håber virkelig ikke det kommer til at genee dig og ham, og at det kun er et ? om vanesag!

Anmeld

12. august 2008

Ny mor

hvor irriterende og bøvlet....jeg troede heller ikke man skulle vaske mere end lige udenpå (???)
Birgitte

Anmeld

12. august 2008

Rasmine

Kan sagtens gøre det. Har været ferieafløser i hjemmeplejen engang! :'( Rimelig grænseoverskridende i starten. +o(

Anmeld

12. august 2008

Ny mor

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Kan sagtens gøre det. Har været ferieafløser i hjemmeplejen engang! :'( Rimelig grænseoverskridende i starten. +o([/citat] Hatten af!....det lyder meget grænseoverskridende......

Anmeld

12. august 2008

Rasmine

Pyha ja, ældre mænd, som er friske oveni, men som af fysiske årsager ikke kunne/kan vaske sig selv dernede.
GULP!

Var lige ved at tude første gang jeg skulle gøre det, og 2. gang, og 3. gang...

Anmeld

12. august 2008

birgittemarie

Det var i hvert fald godt at høre, at det ikke var noget af det, du havde martret dig selv med at google dig til! ;)

Håber sørme, at forhuden er normal, så han ikke skal snittes. Men ellers er det vist et meeeeget lille indgreb og så er det nemt, når de er så små og så er det jo godt, at lægen er opmærksom på at holde lidt øje med udviklingen fra nu af.

Knus fra Birgitte

Anmeld

12. august 2008

linemus

Andre som vasker deres drenge dernede?

Jeg har altid fået at vide, at man ikke må trække deres forhud tilbage, når de er så små, så Sebastian er altid kun blevet vasket udenpå. Selvfølgelig skal I jo gøre, hvad lægen siger, men det var bare svar på dit spørgsmål.

Bette mand, håber ikke det er noget han skal bøvle med.

Knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.