Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lunae skriver: Hvad siger du til 100 kr inkl Porto?
Hvad siger du til 100 kr inkl Porto?
det kan vi godt sige. sender du mig dine oplysninger, så overfører jeg pengene
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nutche skriver: det kan vi godt sige. sender du mig dine oplysninger, så overfører jeg pengene
Sofia skriver: Hvis bare jeg vidste hvilken køn der gemmer sig i maven
Hvis bare jeg vidste hvilken køn der gemmer sig i maven
Lunae skriver: Jeg har netop opdaget at sættet kun er en 56 er du stadig interesseret?Jeg har mange bluser i str 56, 62 og 68! Er det noget du er interesseret i?
Jeg har netop opdaget at sættet kun er en 56 er du stadig interesseret?Jeg har mange bluser i str 56, 62 og 68! Er det noget du er interesseret i?
uh nej, så er jeg desværre ikke. det var som gave til min niece, og sku gerne være min. str. 62
nutche skriver: uh nej, så er jeg desværre ikke. det var som gave til min niece, og sku gerne være min. str. 62
Hvad er størrelsen på elefantnatdragten og den grå cardigan?
Og pris?
Lunae skriver: Det er bare i orden - jeg er ked af fejlen! Har meget tøj i str 62 og 68, hvis du er interesseret!?
Det er bare i orden - jeg er ked af fejlen! Har meget tøj i str 62 og 68, hvis du er interesseret!?
vil gerne se billeder af noget i str. 62 eller 68
MatildeS skriver: Hvad er størrelsen på elefantnatdragten og den grå cardigan? Og pris?
Lunae skriver: Elefantdragten hedder 0-3 mdr, så vil nok sige en 62 - blusen er købt som hjemmestrik og har ingen str i, men svarer til en 62 også! Hvad siger du til 100 kr inkl?
Elefantdragten hedder 0-3 mdr, så vil nok sige en 62 - blusen er købt som hjemmestrik og har ingen str i, men svarer til en 62 også! Hvad siger du til 100 kr inkl?
Øv, det blir desværre for småt. Hun er, med sine 3 måneder, snart på vej op i str. 68
nutche skriver: vil gerne se billeder af noget i str. 62 eller 68
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128