38+4 <3 - SIDSTE mavebillede fra mig <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2010

Fru.Mäes <3

KittyGirl skriver:

uhhh hvor er det bare spændende!!

glæder mig til billeder!! Elsker bare billeder af de små pus.. falder helt i svime over dem....

JAH - jeg har det på samme måde.. ELSKER når folk skriver deres fødselsberetning og ligger billeder ind.. ALT bliver bare slugt råt her

Glæder mig osse til at ligge billeder ind af ham - VORES lille vidunder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

DK

Hvor spændende! Men en flot flot flot babyhule er det nu, og den virker da ikke sådan helt vildt stor!! (meeen det er måske også fordi der er blevet flashet så mange store flotte tvillinge-maver herinde, at vores andres maver ser helt små ud i forhold til)

Anmeld

8. november 2010

Fru.Mäes <3

DK skriver:

Hvor spændende! Men en flot flot flot babyhule er det nu, og den virker da ikke sådan helt vildt stor!! (meeen det er måske også fordi der er blevet flashet så mange store flotte tvillinge-maver herinde, at vores andres maver ser helt små ud i forhold til)

Jeg er hellere ikke særlig stor - men den er stor nok til at være i vejen HELE tiden

Min jordemoder siger jeg er gravid helt om på ryggen - derfor jeg ikke fylder så meget.. De kan hellere ikke blive enig om, hvor stor de tror han er..

Scanningsjordemoderen: 2700 G.

Jordemoderen: 2900 G.

Vendingslægen: 3100 G.

SÅ bliver da spændende at se hvor meget han egentlig vejer

Anmeld

8. november 2010

silden85

Det bliver rigtigt spænde glæder mig til at se din FB og en masse skønne billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.