38+4 <3 - SIDSTE mavebillede fra mig <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.885 visninger
13 svar
0 synes godt om
7. november 2010

Fru.Mäes <3

SIDSTE MAVEBILLEDE fra mig, i denne omgang  Bettemanden kommer jo nemlig på torsdag, bliver så STORT..

Er i dag i 38+4 - og synes fandme osse jeg er stor erfterhånden!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

quar20

arhhh du er simeplthen smadder flot

Men ja på torsdag på torsdag på torsdag.. Glæder mig til fb og til en masse billeder

Anmeld

7. november 2010

Fru.Mäes <3

quar20 skriver:

arhhh du er simeplthen smadder flot

Men ja på torsdag på torsdag på torsdag.. Glæder mig til fb og til en masse billeder

Takker

TRO mig, ligeså snart jeg kan komme til en computer - og der selvfølgelig er tid til det! SÅ kommer der en masse billede af det lille vinunder - glæer mig meget til at vise ham frem. Frem for KUN billeder af hans HULE

Anmeld

7. november 2010

quar20

FrøkenHedegaard skriver:

Takker

TRO mig, ligeså snart jeg kan komme til en computer - og der selvfølgelig er tid til det! SÅ kommer der en masse billede af det lille vinunder - glæer mig meget til at vise ham frem. Frem for KUN billeder af hans HULE

og du skal slet ikke være i tvivl om at vi er mange der sidder spændt og venter på billeder af ham

Snakkes vi ikke inden så alt held og lykke på torsdag..!! Håber alt kommer til at forløbe sig PERFEKT...!!

Anmeld

7. november 2010

Fru.Mäes <3

quar20 skriver:

og du skal slet ikke være i tvivl om at vi er mange der sidder spændt og venter på billeder af ham

Snakkes vi ikke inden så alt held og lykke på torsdag..!! Håber alt kommer til at forløbe sig PERFEKT...!!

Tusind mange tak..

Jeg krydser osse fingre for at ALT bare går som det skal.

Skal igang med at pakke tasken til sygehuset i dag, det er VILDT underligt synes jeg..

Krams Rikke

Anmeld

7. november 2010

quar20

FrøkenHedegaard skriver:

Tusind mange tak..

Jeg krydser osse fingre for at ALT bare går som det skal.

Skal igang med at pakke tasken til sygehuset i dag, det er VILDT underligt synes jeg..

Krams Rikke

uhhh tasken er bare SÅ hyggelig at gå og pakke.. Så begynder man altså at føle at nu er det snart.. Og det er det jo også..

Men ihvertfald en masse held og lykke og glæder mig SÅ meget til billeder og fb

Knus

Anmeld

7. november 2010

Ellim

Super fin mave

Anmeld

7. november 2010

Fru.Mäes <3

Ellim skriver:

Super fin mave

Takker

Anmeld

8. november 2010

Fru.Mäes <3

quar20 skriver:

uhhh tasken er bare SÅ hyggelig at gå og pakke.. Så begynder man altså at føle at nu er det snart.. Og det er det jo også..

Men ihvertfald en masse held og lykke og glæder mig SÅ meget til billeder og fb

Knus

Synes hvert fald det er meget underligt at sidde og kigge på tasken, som står på køkkenbordet.. Glæder mig HELT tosset nu - han må gerne komme ud NU - LIGE NU

Anmeld

8. november 2010

Ryberg

uhhh hvor er det bare spændende!!

glæder mig til billeder!! Elsker bare billeder af de små pus.. falder helt i svime over dem....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.