Så er vores guldprins født <3 Ik for sarte sjæle.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2010

A&F

Tillykke med jeres lille søn. Blev ked af, at høre om det du var igennem. Kan slet ikke forestille mig, hvordan det måtte være. Håber at alt går godt med jeres søn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

Gyllibik

Mange tak for alle jeres varme tanker. Det varmer en del.

De ved ikke helt hvad der er i vejen med ham, og undersøger ham stadig. Vi har ingen idé om hvor længe vi skal være her, eller hvornår  han får lov til at være hos os.

Venter ingen med stor utåolmodiighed. Får kun sovet nogle få timer, for kan slet ikke lade vær med at tænke på ham, og savne ham.

Håber bare min dejlig søn snart er helt rask igen.

Anmeld

7. november 2010

quar20

Gyllibik skriver:

Mange tak for alle jeres varme tanker. Det varmer en del.

De ved ikke helt hvad der er i vejen med ham, og undersøger ham stadig. Vi har ingen idé om hvor længe vi skal være her, eller hvornår  han får lov til at være hos os.

Venter ingen med stor utåolmodiighed. Får kun sovet nogle få timer, for kan slet ikke lade vær med at tænke på ham, og savne ham.

Håber bare min dejlig søn snart er helt rask igen.

Stort tillykke med jeres søn...!!

Sender jer de varmeste tanker og håb om at han snart kan komme hen til sine længe ventet forældre som han burde..!!

Er sikker på han nok skal klarer ærterne,  det gælder om at være tapper..!! Det er en møg svær situation og kan intet sige andet end at jeg håber og ønsker for jer i snart kan blive genforenet igen..!!

KÆMPE knus

Anmeld

7. november 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

STORT tillykke med jeres søn. Jeg sender jer de varmeste tanker og håber, at du snart har jeres prins i armene igen

Anmeld

7. november 2010

Chamomile

Sender dig et stort kram, og mange tanker- og stort tillykke med prinsen.

Anmeld

7. november 2010

Jarnsaxa

Årh for helved, jeg får helt tårer i øjnene. Er godt nok ked af det på dine vegne over, hvordan det har udviklet sig. Men jeg tænker positivt. Han har det sikkert fint, det er nok bare fordi det ikke altid er helt nemt at vænne sig til ikke at ligge i en mave.

Jeg krydser fingre for, at alt er, som det skal være, og at I snart kan nyde at være blevet forældre.

Tusind gange tillykke med ham, vi glæder os til at se billeder

Fra mig.

Anmeld

8. november 2010

CamillaSoefelt

Ih ved ingengang hvad jeg skal skrive søde;(. Men en kæmpe krammer får du her. Tænker på Jer! Det skal nok blive godt hurtigt igen :-)!

Anmeld

8. november 2010

CamillaSoefelt

Men bortset fra det så mange gange tillykke med ham !

Anmeld

8. november 2010

DK

Først et stort tillykke med jeres dreng!

Dernæst et stort knus for alt det trælse i også har været/er igennem! Nogle babyer er bare lige lidt mere langsomme i optrækket, og har lige behov for lidt starthjælp, inden de friske, sunde og glade kan tage med deres forældre hjem! Jeg er sikker på at alt nok skal blive fint, selv om i naturligvis er rigtig forskrækkede nu!

Knus og kram! 

Anmeld

8. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Sikke en historie!!!... Jeg håber at du finder ro i det og at han snart er frisk nok til du har ham i armene igen.

stort kram!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.