Kogebøger - mange forskellige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
7. november 2010

Dot D

Jeg vil gerne købe Fantastiske kager til 100 kr, hvis ikke Lisbeth2910 vil købe den...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

Maja_4000

Altså .. Det er jo så i princippet kun 33 kr pr bog , når 50 af dem går til porto :b

Anmeld

7. november 2010

Maja_4000

Dot D skriver:

Jeg vil gerne købe Fantastiske kager til 100 kr, hvis ikke Lisbeth2910 vil købe den...

Okay , det husker jeg lige så (:

Anmeld

7. november 2010

Maja_4000

mor_sabina skriver:

Jeg er villig til at tage chancen men hvad siger du så til 150, det bliver jo 50 pr bog kan man sige og det er de ofte på tilbud til de forskellige kogebøger?
Er det urimelig pris?

Glemte at citerere dig :b

Anmeld

7. november 2010

Dot D

Maja_4000 skriver:

Okay , det husker jeg lige så (:

Lyder godt. Du sender bare en PB med kontonummer, hvis jeg er heldig

Anmeld

7. november 2010

mor_sabina

Maja_4000 skriver:

Altså .. Det er jo så i princippet kun 33 kr pr bog , når 50 af dem går til porto :b

Ja det er sandt, men hvis kvickly har dem til 40 kroner i næste uge er det jo også et tab for mig. Men det er op til dig, hvis du synes det bliver for lidt så sæger du bare til en anden. Det må vist blive min beslutning, synes det er mange penge på kogebøger en alm søndag aften

Anmeld

7. november 2010

Maja_4000

mor_sabina skriver:

Ja det er sandt, men hvis kvickly har dem til 40 kroner i næste uge er det jo også et tab for mig. Men det er op til dig, hvis du synes det bliver for lidt så sæger du bare til en anden. Det må vist blive min beslutning, synes det er mange penge på kogebøger en alm søndag aften

Det kan du have ret i :b Har bare ikke set de bøger andre steder end hos boghandleren :p

Sender dig lige en pb ..

Anmeld

7. november 2010

LISBETH:-)

Maja_4000 skriver:

Den er på 376 sider .. Og jeg kan ikke huske prisen .. Har pillet mærket af :s Men mener det var mellem 150 og 200 ..

Jamen så vil jeg gerne give 100 alt inkl du kan bare sende mig en pb med konto oplysninger

Anmeld

7. november 2010

Bom

Maja_4000 skriver:

Æhm .. Jo :b Men der er rimelig mange :p
Det er ikke noget bestemt du mangler ?

Men her er lige et udpluk :

Sprængt and , bankekød , brændenældesuppe , cheesecake , citronfromage , dampet torsk , honningkage , fiskefrikadeller , grøn salat med flødedressing , hønskesalat , jordbærsyltetøj , kalvebrisler , labskovs , marmorkage , nakkekam , omelletter , pandekager , rødgrød , saltede citroner , tykmælk , valnøddesnaps , wienershnitzel , æblekage ..

Den er inddelt i forår , sommer , efterår og vinter ..

Lyder rigtig godt, hvad havde du regnet med at du gerne ville have for den incl???

Anmeld

8. november 2010

Maja_4000

Tulle Mus skriver:

Lyder rigtig godt, hvad havde du regnet med at du gerne ville have for den incl???

Hmm .. 80 kr ? Den koster næsten 40 at sende nemlig ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.