Loggi, hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

260 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. august 2008

Ny mor

skal vi se bryllupsbilleder???
Kh Birgitte (nysgerrig og utålmodig :P)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2008

Loggidut

hæ hæ...de skal nok komme, men jeg venter jo stadig på billederne fra min fætter...i dag har vi lige fået ryddet det sidste af vejen, og i morgen skal vi så til bisættelse...:(

så de her dage er bare ret hårde at komme igennem, men jeg skal nok få mig taget sammen når jeg får alle billederne hjem...lol

:D

Anmeld

11. august 2008

Ny mor

Loggidut skriver:

hæ hæ...de skal nok komme, men jeg venter jo stadig på billederne fra min fætter...i dag har vi lige fået ryddet det sidste af vejen, og i morgen skal vi så til bisættelse...:(

Åh, det vidste jeg slet ikke noget om Loggi :-o Bare rolig vi skal nok vente.
så de her dage er bare ret hårde at komme igennem, men jeg skal nok få mig taget sammen når jeg får alle billederne hjem...lol

Anmeld

11. august 2008

Tut

Loggidut skriver:

Glæder mig også til at se billeder :D

søde Sloggi, jeg har slet ikke fulgt med de sidste par dage, hvem er død?

(H) Tut

Anmeld

11. august 2008

Loggidut

jeg mener at have nævnt det...men min moster døde få dage før vi skulle giftes, og det værste var sgu at hun kunne havde haft fødselsdag i fredags hvor vi blev gift! der lå en hilsen fra hende mellem kortene fra folk, som mine kusiner har sørget for vi fik...den sveg godt nok, fordi vi skulle stå der og læse kortene højt, så sloggi måtte sgu stoppe og tude midt i gaverne..:'( jeg ville ellers havde gemt og glemt det indtil brylluppet var færdigt, men sådan hænger verdenen bare ikke sammen....:(

Anmeld

11. august 2008

Ny mor

[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] jeg mener at have nævnt det...men min moster døde få dage før vi skulle giftes, og det værste var sgu at hun kunne havde haft fødselsdag i fredags hvor vi blev gift! der lå en hilsen fra hende mellem kortene fra folk, som mine kusiner har sørget for vi fik...den sveg godt nok, fordi vi skulle stå der og læse kortene højt, så sloggi måtte sgu stoppe og tude midt i gaverne..:'( jeg ville ellers havde gemt og glemt det indtil brylluppet var færdigt, men sådan hlnger verdenen bare ikke sammen....:([/citat] Åh, nej, hvor hårdt...nej verden hænger ikke altid sammen på den gode måde....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.