hvor møder/ har i mødt jeres nye mænd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

Maalene

mor-til-vanessa skriver:

jo men det er også blevet betaling side, så der kan man vist ikke se folk oplysninger mere eller skrive til dem, med mindre man betaler. det synes jeg er lidt skod :-(

måske jeg skulle begynde at spille håndbold

Der er da heller ikke noget som er gratis mere

Ja, han spillede på herreholdet i klubben, og da vi manglede en træner trådte han til - på flere måder

Så hvis du begynder i en håndbold eller fodboldklub, så skulle der gerne være et par pragteksemplarer på herreholdet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Carina1977

ha jeg fandt min kæreste på komogvind  Jeg er sådan en type, der ikke kan lade være med at blande mig i folks samtaler. Så da han og en anden lige snakkede på chatten, skulle jeg jo absolut blande mig. det var jo nok meget godt jeg gjorde det, for nu er vi jo kærester  

Anmeld

6. november 2010

Pena

mor-til-vanessa skriver:

hej alle jer single moms.

hvor møder i fyre henne eller har mødt, hvis i har ny kæreste nu.

jeg savner virkelig en at dele mine aftner med, og bare sådan alt, så synes efter hånden jeg er der hvor jeg er klar til at møde en.

men hvor gør man det???

jeg er ikke så tit i byen, og når jeg er så "glemmer" jeg at lægge mærke til de fyre der er. har meldt mig til dating dk, men det er jo en betalings side, og det gider jeg ikke.

nogen gode ideer??

Jeg har også mødt min på dating.dk

og jo du skal betale, men du kan sagtens nøjes med at være basisprofil, og det er ikke særligt dyrt. Så det synes jeg du skal afprøve. Selvfølgelig er der nogle båtnakker imellem, men synes alligevel der er mange seriøse derinde. Og så er det meget nemt at søge på områder osv.

Jeg har altid taget kontakten til dem jeg var interesseret i. Det skræmmer ikke fyrene væk.

Fandt også min tidligere kæreste derinde. (At han så viste sig at være en utro skid, det er så en anden historie...) Men vil klart anbefale det. Og man bliver altså bidt af det. Så om ikke andet så er det go underholdning.

(Og nej jeg får ikke penge af dating for at skrive det her hihi)

Anmeld

6. november 2010

Missi

Jeg gik singel i 3 år, og har prøvet alverdens dating sider frem og til frem og tilbage...

Men fandt min kæreste og kommenede mand på noget der hedder Hjertebanken.dk, den koster intet, og er endelig oki

Kram

Anmeld

6. november 2010

mor-til-vanessa

tak for alle jeres svar. må ud og leve på diverse sider og træninsklubber :-)

Anmeld

6. november 2010

<3

mor-til-vanessa skriver:

måske spørger jeg dumt... hvad er IRL??? det har jeg aldrig lige forstået. hihi

ja begynder heldigvis også i skole til januar, så håber der er noget mænd. og nogle søde nogle

IRL = in real life

Tja... har nogle single "ældre" venner og vi snakker tit om at jeg ikke ville vide det hvis det var mig. måske sådanne nogle running diners? Eller speed dating? Tror ikke jeg er til på nettet. Synes der er for mange mærkelige mennesker derude på cyber til at jeg lige er til det (hehe ingen pege fingre af at være på et netside her )

Anmeld

6. november 2010

LinLin

Jeg mødte min på match.com - da David var 1,1 år

Anmeld

6. november 2010

Meliora

jeg mødte min på studiet, i fredagsbaren:-) hehe.. Men ja gennem venner, til fester, arbejde, osv.

Anmeld

6. november 2010

Sitrani

Hej seje single damer

Jeg mødte min kæreste ret tilfældigt. Gik en tur ned af gågaden i min by, og vi kiggede langt efter hinanden. Et par dage efter gik jeg ind i en tøjbutik, og der stod han så! Tilfældigvis..  Vi faldt i snak og har været sammen i ca. 7 år nu.. Har kendt ham side jeg var 16 år gammel..

Tror for det meste, at tilfældighederne føre til en kæreste/mand. Jeg synes i hvert flad tit, at mine single veninder aldrig finder nogen, når de leder, men når de så slapper lidt af, så bumper de pludselig ind i nogen

Anmeld

6. november 2010

Maise

kendte min i forvejen. havde haft idræt med ham i gymnasiet. Mødte ham i byen 5 år efter gymnasiet hvor en fyr bagte på mig i baren, som jeg noget tid før havde haft lidt kæresteri med, så brød han ind imellem os i en brandert og sagde " generer ham der dig?" og jeg svarede " ja det gør han faktisk" for det gjorde han og jeg var fuld, så var ikke bleg for at sige det højt. Så skred han og vi kyssede hele aftenen og endte hos mig. og blev hurtigt kærester. Vi har været sammen i 6 år den 28 november.

Så nogle gamler bekendte du synes at hotte og som evt. er single??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.