Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Metchen skriver: Mødte min mand i gymnasiet. Ellers vil jeg også sige på nettet, når man er til fest (er måske ikke noget man er så tit som enlig mor), på ens uddannelse eller via ens venner. God jagt til I damer
Mødte min mand i gymnasiet.
Ellers vil jeg også sige på nettet, når man er til fest (er måske ikke noget man er så tit som enlig mor), på ens uddannelse eller via ens venner.
God jagt til I damer
Mødte også min mand i gymnasiet
Men ja, vil nok også sige, at nettet kunne være nyttigt, da fester og byture sikkert ikke er de mest oplagte fora når man har små børn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Shibby skriver: IRL,-In Real Life
IRL,-In Real Life
hæhæ ja okay det siger jo sig selv.
øv den her nye brune hårfarve, gjorde mig ikke klogere :-) fnis
Jeg mødte min kæreste på Dating.dk
Første gang jeg har prøvet netdating - og min kæreste var den første og eneste jeg var på date med, så det må siges at være en succes!
Det kan varmt anbefales, god jagt
mor-til-vanessa skriver: hej alle jer single moms. hvor møder i fyre henne eller har mødt, hvis i har ny kæreste nu. jeg savner virkelig en at dele mine aftner med, og bare sådan alt, så synes efter hånden jeg er der hvor jeg er klar til at møde en. men hvor gør man det??? jeg er ikke så tit i byen, og når jeg er så "glemmer" jeg at lægge mærke til de fyre der er. har meldt mig til dating dk, men det er jo en betalings side, og det gider jeg ikke. nogen gode ideer??
hej alle jer single moms.
hvor møder i fyre henne eller har mødt, hvis i har ny kæreste nu.
jeg savner virkelig en at dele mine aftner med, og bare sådan alt, så synes efter hånden jeg er der hvor jeg er klar til at møde en.
men hvor gør man det???
jeg er ikke så tit i byen, og når jeg er så "glemmer" jeg at lægge mærke til de fyre der er. har meldt mig til dating dk, men det er jo en betalings side, og det gider jeg ikke.
nogen gode ideer??
jeg fandt min under forum.dk
Maalene skriver: Ja, jeg nappede håndboldtræneren ;-) Men erindrer noget med der også er nogle datingsites over Facebook - eller husker jeg helt forkert? :-)
Ja, jeg nappede håndboldtræneren ;-) Men erindrer noget med der også er nogle datingsites over Facebook - eller husker jeg helt forkert? :-)
jo men det er også blevet betaling side, så der kan man vist ikke se folk oplysninger mere eller skrive til dem, med mindre man betaler. det synes jeg er lidt skod :-(
måske jeg skulle begynde at spille håndbold
B&J skriver: jeg fandt min under forum.dk
det må jeg prøve. det har jeg aldrig hørt om
mor-til-vanessa skriver: det må jeg prøve. det har jeg aldrig hørt om
er sider også nogle der er meget sex glade der inde men som alle andre steder springer man jo dem over jeg fandt min under nordjylland... og der er mange steder man kan gå ind under men prøv der er mange sider held og lykke
Jeg mødte min mand via nettet tilbage i 1999
Kan huske det var på netstationen.dk hvor han havde kærestesorger over en pige havde forladt ham nytårsaften
og ellers har det mest været venners venner jeg har fundet sammen med...
Jeg fandt min på arbejdet Havde ellers altid sagt at jeg aldrig ville være sammen med en fra arbejdet. Men lynet slog ned
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128