Søger: hvid sengehimmel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.387 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. november 2010

Risen

Hejsa de damer. Jeg søger en sengehimmel i hvid eller andre neutrale farver uden figurer eller ligende. Brodering eller frønser er nu okay. Nogle der ligger inde med det? Eller ved hvor man kan købe det? 

Det skal helst kunne passe ind i en rund "himelholder/himmel pind"

KH

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Vidunderligeunger

Risen skriver:

Hejsa de damer. Jeg søger en sengehimmel i hvid eller andre neutrale farver uden figurer eller ligende. Brodering eller frønser er nu okay. Nogle der ligger inde med det? Eller ved hvor man kan købe det? 

Det skal helst kunne passe ind i en rund "himelholder/himmel pind"

KH

ønskebørn - der købte vi vores for 250 kr  

Anmeld

5. november 2010

smvelf

jeg købte min i babysam

Anmeld

5. november 2010

<3

Ikea med fine grønne blade

Anmeld

5. november 2010

Risen

BlyViol skriver:

ønskebørn - der købte vi vores for 250 kr  

ihh den er sød.. Er du interesseret i at sælge?

Anmeld

5. november 2010

Vidunderligeunger

Risen skriver:

ihh den er sød.. Er du interesseret i at sælge?

jaah, det kunne vi da nok godt være.. hvornår bruger de ik det længere hehe alberte er 5½ måned, men har tænkt på et par gange om ik den snart skulle ned hehe..

Hvad vil du gi?? jeg betaler fragt..

Anmeld

6. november 2010

Risen

BlyViol skriver:

jaah, det kunne vi da nok godt være.. hvornår bruger de ik det længere hehe alberte er 5½ måned, men har tænkt på et par gange om ik den snart skulle ned hehe..

ihh kunne  være lækkert.. Skal ikke bruge pinden kun stoffet.. Hvad siger du til 130 kroner ink?

Anmeld

6. november 2010

Risen

BlyViol skriver:

forresten den vil kunne dække ved en juniorseng ikke? altså ikke hele sengen med i en af enderne -. hihi Clara er 4 måneder og fjerner ikke himlen før hun selv vil af med den.. synes det er så hyggeligt

Anmeld

6. november 2010

Vidunderligeunger

Risen skriver:

forresten den vil kunne dække ved en juniorseng ikke? altså ikke hele sengen med i en af enderne -. hihi Clara er 4 måneder og fjerner ikke himlen før hun selv vil af med den.. synes det er så hyggeligt

det ved jeg ikke, men jeg kan måle den?? 130 er perfekt

Anmeld

6. november 2010

Risen

BlyViol skriver:

det ved jeg ikke, men jeg kan måle den?? 130 er perfekt

ja det må du rigtigt gerne hvis muligt. Jeg er ikke hjemme de næste par dage og kan derfor ikke komme på netbank pt (passer hus og 5 HUNDE hos svigerforældrene). Men kan jo lige skrive til dig når jeg er hjemme og overfører pengene.. Hvis du er utryg ved det kan du bare vente med at sende den til pengene er gået igennem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.