Så er det første større indkøb klaret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2010

Smilendesussi

Hejsa.

Bringer lige tråden lidt i spil igen, da jeg er lidt nysgerrig på om jeg virkelig er den eneste, der synes, at det er tidligt at købe en masse ting. Jeg er nok lidt ambivalent, for på den ene side er der kun 9 arbejdsuger til jeg går fra. Men på den anden side er der laaaaang tid til medio april.

Vi har kun talt lidt om børneværelse og praktisk indretning (skal flytte kontoret) og hvad med når den lille skal sove ved siden af os i soveværelset. Men barnevogn, tøj, seng osv. er jeg ikke begyndt at tænke på. Er jeg bare bagefter???  

Måske hænger det lidt sammen med at jeg er lidt overtroisk og vil helst ikke have huset fyldt med udstyr inden baby er kommet ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

Tanja1234

Jeg tror det er meget forskelligt hvornår folk starter..

Jeg er i 17. uge og vi har aftalt at starte sådan rigtig op på de forskellige ting efter nytår. Vi har dog allerede barnevognen (Concord Neo) da den er købt brugt gennem nogle venners venner. Ellers så er vi gået i gang med at sætte kontoret i stand for at få plads til alle vores ting i kun ét ekstraværelse, nu det andet skal være børneværelse. 

Men vi er da begyndt at kigge og snakke om hvilke ting der skal købes ind med tiden.

Anmeld

29. december 2010

Smilendesussi

Super... Så tager jeg det helt roligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.