Så er det første større indkøb klaret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.259 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. november 2010

Line Højdal

Ja, så har jeg og manden invisteret i en fin puslekommode. Den er købt brugt på DBA, men den er sååå fin og jeg er rigitg glad for den   Så kan man da strege én ting fra listen - det er jo om at fordele udgifterne lidt!

Hvad med jer andre - har gjort nogle gode indkøb??

Knus Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

otlitrom

Skønt at begynde at få købt ind. Jeg glæder mig

Vi har endnu ikke købt noget, men jeg er også kun 7+0 idag, og skal først tryghedsscannes på tirsdag, så vi venter lidt. Og så regner jeg da med at vi måske kan finde nogle gode ting i januar-udsalget

Anmeld

7. november 2010

Rødhætte

Vi har været så heldige at arve en masse fine ting fra min søster, så mangler kun nogle få ting

Har hørt at der kan være lang leverings tid på en barnevogn, så regner med at købe en i december-januar

Anmeld

7. december 2010

Line Højdal

Så er lillemandens tremmeseng i hus... købt brugt med lækker madras, sengerand og sengehimmel til 500,-

Super skøn familie vi handlede med - fik et sæt næsten nye babyalarmer og en baby-autostol med for 100,- så nu mangler der snart kan barnevognen af større indkøb... SKØNT

Hvordan går det med jeres indkøb...?
Køber i alt fra nyt, eller finder i også nogle ting brugt?

Line

Anmeld

8. december 2010

moars

hvor er den bare rigtig fin!

Vi er ikke begyndt at købe endnu (jo har købt lidt tøj) ellers ikke. Vi venter lidt i spændning på hvad det bliver, og så har vi en vugge der går i arv i min mands familie samt også noget fra vores store pige.

Vi har bestemt at der skal købes en barnevogn som bliver helt fra ny ellers går jeg da og kigger også på dba/trendsales osv. efter brugte ting. Der er så mange fine ting.

Anmeld

8. december 2010

_-Kathrine-_

Hejsa Line

Fin seng I har fået købt jer der, og dejlig billigt også...! Vi købte en brugt kravlegård for nogle måneder siden, ellers har vi været i babysam og bestille barnevogn, der var 14 ugers levering på den, og når man som jeg godt kan li at være i god tid måtte vi hellere bestille den.... Ellers er der købt lidt tøj og småting til børneværelset.

Hilsen fra Kathrine

Anmeld

8. december 2010

Line Højdal

Tak tøser  - jeg synes også den er rigtig fin... Måske en anelse tøset med himlen (det kan jeg ikke rigtig finde ud af), men så gemmer vi bare himlen til når vi forhåbentlig får en pige engang om et par år - vi vil så gerne have en af hver og måske flere - hehe!

---> Kathrine... hvilken barnevogn har i købt?? Jeg synes det er smadder svært at vælge! Ind til videre har vi besluttet os for at tage i Babysam her i starten af det nye år og se lidt forskellige vogne... Så må vi se om vi kan finde ønskevognen brugt. Men vi skal i hvert fald have en vogn der er let at slå sammen og have med i bilen, da vi ofte er på farten

Line

Anmeld

8. december 2010

_-Kathrine-_

Pipkukkeren skriver:

Tak tøser  - jeg synes også den er rigtig fin... Måske en anelse tøset med himlen (det kan jeg ikke rigtig finde ud af), men så gemmer vi bare himlen til når vi forhåbentlig får en pige engang om et par år - vi vil så gerne have en af hver og måske flere - hehe!

---> Kathrine... hvilken barnevogn har i købt?? Jeg synes det er smadder svært at vælge! Ind til videre har vi besluttet os for at tage i Babysam her i starten af det nye år og se lidt forskellige vogne... Så må vi se om vi kan finde ønskevognen brugt. Men vi skal i hvert fald have en vogn der er let at slå sammen og have med i bilen, da vi ofte er på farten

Line

Vi har købt en Odder Zip. Den har jeg slet ikke kunnet få mine øjne fra  Og den er rigtig lækker at køre med...

Vi skulle lige tjekke at den kunne være i bilen, da vi har et hundebur der også skal være plads til. Og med letvægtsstellet kan den sagtens være der. Det var heldigt-for ellers var jeg blevet ked af det

Anmeld

8. december 2010

Line Højdal

_-Kathrine-_ skriver:

Vi har købt en Odder Zip. Den har jeg slet ikke kunnet få mine øjne fra  Og den er rigtig lækker at køre med...

Vi skulle lige tjekke at den kunne være i bilen, da vi har et hundebur der også skal være plads til. Og med letvægtsstellet kan den sagtens være der. Det var heldigt-for ellers var jeg blevet ked af det

Ihh ja, en Odder Zip har jeg også hørt skulle være en fantastisk vogn...  Hvor har i købt den og til hvilken pris?

Vi har også en stor labrodor der skal være plads til, så det gælder om at finde en vogn der kan klappes sammen og gerne én hvor hjulene kan tages af! Tror også vi beslutter os for et letvægtsstel, -det er sgu så dejlig praktisk

Anmeld

8. december 2010

_-Kathrine-_

Pipkukkeren skriver:

Ihh ja, en Odder Zip har jeg også hørt skulle være en fantastisk vogn...  Hvor har i købt den og til hvilken pris?

Vi har også en stor labrodor der skal være plads til, så det gælder om at finde en vogn der kan klappes sammen og gerne én hvor hjulene kan tages af! Tror også vi beslutter os for et letvægtsstel, -det er sgu så dejlig praktisk

Ja, jeg glæder mig bare til at skulle trille rundt med den 

Vi skal give 10,000 inkl letvægtsstel og lift... Det er mange penge,men tror helt bestemt de bliver givet godt ud...! Ja, og hjulene kan jo også tages af, og så fylder stellet bare ingenting...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.