Jacob's vej til verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2010

B&J

Hvor er han altså bare dejlig og sikke en fødsel håber det går meget meget nemmer næste gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

DK

Ejj hvor ser han bare sød ud!!! Og rigtig god FB! Det lyder som en drøj omgang, men også som om du bare klarede det super flot!!!

Tillykke!

Anmeld

9. november 2010

JacobsMoar

B&J skriver:

Hvor er han altså bare dejlig og sikke en fødsel håber det går meget meget nemmer næste gang

Taaak..

Man skal aldrig sige aldrig, men tror nu ikke der kommer flere.. Jeg er ikke bange for at skulle føde igen, men være gravid, det er noget af det værste jeg nogensinde har prøvet..

Anmeld

9. november 2010

JacobsMoar

DK skriver:

Ejj hvor ser han bare sød ud!!! Og rigtig god FB! Det lyder som en drøj omgang, men også som om du bare klarede det super flot!!!

Tillykke!

Taaak

Ja, det var hårdt, men han er jo det hele værd  - Og skulle man ikke være gravid i så lang tid gjorde jeg det gerne igen

Anmeld

9. november 2010

B&J

Bromberg skriver:

Taaak..

Man skal aldrig sige aldrig, men tror nu ikke der kommer flere.. Jeg er ikke bange for at skulle føde igen, men være gravid, det er noget af det værste jeg nogensinde har prøvet..

håber du vil engang måske ikke lige nu

Anmeld

9. november 2010

2babygirls

hihi... sikke en god FB... som at læse min.. uhh billig diesel, SKAL vi have, ind med dig martin.. Der virkede den stander vi holdte ved så ikke, så sad også og strittede med ben og arme inde i bilen mens de "flinke" folk udenfor snakkede med martin.. nej nej, er i fødsel, luk måsen venner !!!

Kunne heller ikke holde ud af ligge ned med veer, og ville ellers gerne have født i vand, men nej kunne slet ikke overskue at skulle være vandret med veer..

Lækker dreng I har fået

Måtte farmand ikke klippe navlesnoren??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.