Uld...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. august 2008

Monica

Hej

Hvad gør i mht undertøj/body her til efterår, vinter???

Jeg har tænkt at bruge uld bodyer. Synes at vi har døjet meget med hoste, så nu forsøger vi med uld...

Nogle der kan uddele af erfaringer??? Også gerne mht mærker, priser osv...

Moni

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2008

Astrid P

Jeg købte nogle sidste år i Føtex, og de var rigtig gode! De kan vaskes ved høj temperatur og gå i tørretumbleren. De var rimeligt ofte på tilbud for omkring 75-100 kr. for en langærmet body mener jeg... Det var en blanding af uld og bomuld så vidt jeg husker. Dem tror jeg at jeg vil købe igen.

Astrid

Anmeld

11. august 2008

birgittemarie

Vi har brugt det fra Føtex og i foråret købte jeg en masse af det på udsalg. Det er rigtig fint. Har forøvrigt hørt, at uld er godt at bruge i alle måneder, der staves med r :)

Kh Birgitte

Anmeld

11. august 2008

Astrid P

Høh, det var vi enige om BM...

Anmeld

11. august 2008

Rasmine

Bruger ikke uld, men kunne da godt være man skulle overveje det, hvis det kan holde snotten lidt på afstand. Synes bare det er mange sæt/body'er, man skal ud at købe, for man "må" vist ikke veksle mellem uld - alm. bomuld, når først man bruger uld. Andre som har hørt det/kender noget til det?

Anmeld

11. august 2008

Astrid P

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Bruger ikke uld, men kunne da godt være man skulle overveje det, hvis det kan holde snotten lidt på afstand. [rød]Synes bare det er mange sæt/body'er, man skal ud at købe, for man "må" vist ikke veksle mellem uld - alm. bomuld, når først man bruger uld.[/rød] Andre som har hørt det/kender noget til det?[/citat] Jeg synes også at jeg har hørt det der, men sidste vinter skiftede jeg altså rimelig tit imellem uld og bomuld på Smilla. Hvis det var en rigtig kold dag fik hun uld på, og hvis ikke - så var det bomuld... Men dengang var hun jo heller ikke udendørs på samme måde som de er nu, så det kan da godt være at vi skal være mere konsekvente iår. Men ja, jeg tror helt sikkert at det kan holde snotten på afstand!

Anmeld

11. august 2008

birgittemarie

Astrid P skriver:

Høh, det var vi enige om BM...

HA 8D

Anmeld

11. august 2008

birgittemarie

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Bruger ikke uld, men kunne da godt være man skulle overveje det, hvis det kan holde snotten lidt på afstand. Synes bare det er mange sæt/body'er, man skal ud at købe, for man "må" vist ikke veksle mellem uld - alm. bomuld, når først man bruger uld. Andre som har hørt det/kender noget til det?[/citat] Whart? Det havde jeg da aldrig hørt om... Men lyder fornuftigt, det Astrid skriver med udendørs... Godt lige at få det at vide nu så! Knus fra B - som "&/%¤¤%¤%#%>(%&/%&&%:@>(%% hader sit tastatur, som springer over og lægger mellemrum til, som det passer det SELVOMjeg lige har skiftet batterier!!!

Anmeld

11. august 2008

Monica

Jo, har også hørt at når man er startet, så skal de have uld på hele tiden... Lige netop alle de måneder der ender på r...

Anmeld

11. august 2008

LouiseViola

Jeg har også brugt uld til begge børn. Dem som er 50%uld og 50% bomuld er rigtig gode. Så er der ingen kras! De fås vist i alle de store supermarkeder og vist også i Tøj og sko. Men det har BirgitteMarie og Astrid jo allerede skrevet ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.