Diana... skriver:
ØJ jeg er bagud ha ha. Hmm hmm hmm altså jeg har ikke engang tøj til at kunne fylde en indkøbspose
jeg har ikke købt seng det tror jeg nu heller ikke vi gør, regner med hun sover i liften og nå hun så skal over i sin egen seng så håber jeg Lucas tør sove i sin nye så hun kan få den for elles må vi ud og købe en til den tid. hmm jeg har ikke nogen kommode til hendes tøj og der ikke plads i vores egen endnu. øhh børneværelse får hun ikke før vi færdige med første salen men det nu heller ikke nødvendig da vi har en stort lege hjørne i stuen og hun sover jo samme med os til at starte med. Øhh ja jeg er jo så minus klar hmm kunne godt være jeg skulle snuppe manden kort og komme ud og kikke lidt tøj hihi.
Så er jeg ikke den eneste, der er bagud
Jeg føler hele tiden at jeg burde være mere med, men det er jo ikke dronningen, der kommer på besøg - det er jo "bare" en lillebitte baby, der til at begynde med ikke fylder særlig meget, og så længe man har lidt tøj, en lift/seng/vugge osv. så går det nok. Som folk tit siger til mig: butikkerne har jo også åbent, når baby er kommet til verden - og det er jo rigtigt!
I øvrigt er der jo lige en juleaften inden fødslen (forhåbentlig), og der forventer jeg at de fleste gaver er babyrelaterede, så mon ikke man får noget, man mangler?
Anmeld