Har I vasket og gjort babytøj klar?? m.m.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

939 visninger
18 svar
0 synes godt om
5. november 2010

Malonde1985

Jeg overvejer lidt om jeg skal gå i krig med at vaske alt lillemandens tøj, så det er klar og lagt pænt på plads til når han kommer. Det er jo snart jul og lige pludselig flyver tiden bare mod termin!! Har I gjort det hele klart??

Har endnu ikke sat seng osv op, men måske man snart skulle gøre det??

Der er 3 mdr til termin - men synes pludselig det bliver lidt stressende med julen også...  og hvem ved om han bestemmer sig for at komme ud før tid?  godt jeg er ved at komme igennem julegaverne, så jeg ikke skal stresses over det også.. fniiis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Marco2

Jeg har ikke engang købt et eneste stykke tøj endnu, har ikke noget møbel eller sted tøjet kan være heller. Værelset er på nuværende tidspunkt stadig gæsteværelse/kontor. Så nej, intet er klart. Men jeg har også først termin den 3. februar så der er jo oceaner af tid endnu. 

Ag

Anmeld

5. november 2010

Mettemus

Malonde1985 skriver:

Jeg overvejer lidt om jeg skal gå i krig med at vaske alt lillemandens tøj, så det er klar og lagt pænt på plads til når han kommer. Det er jo snart jul og lige pludselig flyver tiden bare mod termin!! Har I gjort det hele klart??

Har endnu ikke sat seng osv op, men måske man snart skulle gøre det??

Der er 3 mdr til termin - men synes pludselig det bliver lidt stressende med julen også...  og hvem ved om han bestemmer sig for at komme ud før tid?  godt jeg er ved at komme igennem julegaverne, så jeg ikke skal stresses over det også.. fniiis

Nej jeg har ikke vasket tøj, sengetøj osv. endnu, men kom den anden dag til at tænke "hvorfor egentligt ikke?". Der er jo ingen grund til at skubbe det hele til sidste øjeblik, og som du selv siger - så blir det jul (+eksamen) og pludselig er tiden gået. Tror jeg er blevet enig med mig selv om, at jeg begynder i næste uge.

Anmeld

5. november 2010

Riksen

Nej, vi har ikke gjort klart.... overhovedet. Vi havde indtil for nogle dage siden ikke noget børneværelse, men det får vi snart, for vi har snakket med en tømrer, der kan hjælpe os med at sætte en skillevæg op i den ene stue og på den måde skabe et lille, hyggeligt børneværelse til Karla. Så det bliver gjort i løbet af december - så skønt!

Jeg vil også gerne i gang med vask og ordning af tøj osv., for jeg synes det stresser ikke at have det klart. Desuden skriver jeg speciale, så både det og julegaveræs er bare stresfaktorer, der vil noget (godt at du er mere eller mindre færdig med julegaverne - bare det var mig). Men tøjet ville jeg kunne vaske lidt ad gangen, så der langsomt ville blive gjort klar til vores datters ankomst, og så virker det ikke så stressende.

Jeg tror jeg går i gang i løbet af næste uge, da vi får den fine kommode hjem, som vi får af mine forældre. Ih, jeg glæder mig!

Anmeld

5. november 2010

Løvepigen

Jeg har overvejet det, men har jo først termin til marts, så jeg skubber det noget tid endnu. Det kommer også til at ligge og samle støv hvis det skal ligge så længe, og det er jo ikke sundt for baby.

Kh Julie

Anmeld

5. november 2010

IAH

Hej hej

Nej, jeg er heller ikke gået i gang endnu. Det babytøj, jeg har, er købt brugt. Det er rent og strøget, så det ville jo være noget pjat at vaske det igen. På den anden side ville det være rart at vide hvad det er vasket i......

Der er åbnet endnu en babyudstyrsforretning lige nede af gaden. Så nu er der tre store butikker i gåafstand (Segers Babycare, Babywalz og Kære Børn). Det kan godt blive et problem rent økonomisk.

Jeg mangler en seng, autostol og puslebord. Det går jeg over og køber, når der er ryddet op efter vores køkkenrenovering. Så skal der også bygges børneværelse...

I virkeligheden synes jeg, at jeg har lidt travlt.

God weekend

Anmeld

5. november 2010

Malonde1985

hi hi så er i nået ligeså "langt" som mig .. Bebsen har heller ikke noget værelse - vi bor i en 3´er, så lillemanden kommer til at bo hos os i den første tid, og så må vi evt. flytte ind i stuen, så de 2 får hver deres værelse.

Har besluttet mig for at tøjet skal vaskes idag! Så der er gang i farve-vasken derude med neutral vaskemiddel . Har også købt en masse brugt tøj, men synes nemlig det er rart at vide hvad de er vasket i, så derfor vasker jeg bare ALT! Har indtil videre kun en kommode sat op til ham i soveværelset, og vasker nu bare det tøj han skal bruge i den første tid, så det er klart.. Seng osv bliver sat op senere.

Anmeld

5. november 2010

Kats

Jeg har vasket alt!!
Både sengetøj og -linned, tøj og legetøj!
Jeg synes det er nemmest, bare at vaske, hver gang jeg har får noget nyt.
Så skal jeg ikke tænke på overskudsfarve og andet skidt - og så kan det med god samvittighed lægges fint ned i skufferne, uden at jeg skal tænke mere på det, før babyen melder sin ankomst.

Babyværelset var egentligt lavet (færdigt!), men nu har vi fået sådan en vældig god ide (?!), så det hele skal flyttes til et andet værelse, hvor vi lige nu er ved at få skiftet vinduer - og der skal efterfølgende males etc. ... men mon ikke vi når det hele i god tid  

Anmeld

5. november 2010

CA

Jeg har vasket og sorteret det lånte tøj. Det var en stressfaktor for mig at jeg ikke havde helt styr på hvad vi manglede, så det er der styr på nu.

I næste uge skal babyværelset gøres klart og jeg glæder mig bare rigtig meget til, at det hele står klart. Selvom min mand synes jeg er lidt fjollet. Jeg kan bare mærke hvordan det blir hårdere og hårdere at være gravid, så hvorfor ikke få det klaret mens man stadig kan? Og ja, som dig ved jeg jo også godt at den dejlige jul er lige rundt om hjørnet. Og hvorfor ikke gøre to skønne ting på forskellige tidspunkter? Så er glæderne lissom delt ud, og jeg blir klar til bebs d. 14. Januar

Min familie har også en tendens til at poppe lidt for tidligt, så man ved jo aldrig...

Anmeld

6. november 2010

karina pigen

jeg venter til dec. så er det en mdr til termin.. har delt tøjet op i str. og vaske kun str 50 og 56.. og håndklæder og alt andet..

og pakker tasken her til dec også.... så må vi bare håbe jeg ik føder alt for tidligt.. hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.