Hypnose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.339 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. november 2010

piap

Hej Tøser

ER blevet tilbudt at blive hypnoteseret mod min overvægt 

Og vil lige høre om der er nogen der har erfaringer med at blive hypnoteseret? og om nogen har tabt sig ved det?

knus fra pia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2010

Svei

Næ, men jeg tror det er den rigtige vej at tage fat i psyken for at ordne hovedet, så det kan tage fat og symptomet=overvægten...ved ikke lige om jeg tror på hypnose kan hjælpe, men samtale med en psykolog eller anden med viden omking mennesker og deres psyke, det tror jeg er ejen frem

Held og lykke...

Anmeld

5. november 2010

Tulle28

Hmm nej den køber jeg ikke... Hvis problemet er flødekager så måske;-), men hvis det generelt er en dårlig kost og manglende motion der er årsagen til overvægten, så tror jeg det er penge ud af vinduet... Der er desværre ingen nem vej ud af overvægt:-( Ind med grøntsager, frugt, fibre og masser af motion og ud med den usunde kost og det stillesiddende liv.

Anmeld

5. november 2010

Svei

Tulle28 skriver:

Hmm nej den køber jeg ikke... Hvis problemet er flødekager så måske;-), men hvis det generelt er en dårlig kost og manglende motion der er årsagen til overvægten, så tror jeg det er penge ud af vinduet... Der er desværre ingen nem vej ud af overvægt:-( Ind med grøntsager, frugt, fibre og masser af motion og ud med den usunde kost og det stillesiddende liv.

Mon ikke det er for at ændre tankegang og finde grunden til at ts har et forkert forhold til mad...selvfølgelig kan man sige at man bare skal stoppe med at fylde sig med usundt, men var det så let var der ingen overvægtige...jeg tror på fedme er et symptom, noget i hovedet der skal arbejdes med.

Anmeld

5. november 2010

Tulle28

Jbk skriver:

Mon ikke det er for at ændre tankegang og finde grunden til at ts har et forkert forhold til mad...selvfølgelig kan man sige at man bare skal stoppe med at fylde sig med usundt, men var det så let var der ingen overvægtige...jeg tror på fedme er et symptom, noget i hovedet der skal arbejdes med.

Helt enig, jeg tænker bare at hypnose ikke gør dét ved en? I mit hoved er hypnse mere sådan "når jeg knipser med fingrene, har du ikke længere trang til at gå ind i bageren";-)

Anmeld

5. november 2010

Svei

Tulle28 skriver:

Helt enig, jeg tænker bare at hypnose ikke gør dét ved en? I mit hoved er hypnse mere sådan "når jeg knipser med fingrene, har du ikke længere trang til at gå ind i bageren";-)

Jo, de arbejder jo med ens underbevidsthed... i hvert fald er det da et forsøg værd...omend jeg nok havde valgt noget samtale i stedet, men hvem ved...

Anmeld

5. november 2010

BabyMus

Jeg har været i hypnoterapi, dog ikke mod overvægt, men mod flyskræk. Det hjalp 200% og jeg kunne flyve til USA unden overhoved at være bange, nervøs, ked af det eller noget som helst. Tiden fløj ligefrem afsted. Så jeg ved det virker, man skal bare tro på det. (:

Jeg er sikker på det også kan virke på dig, selvom problemet er lidt noget andet her, når man gør noget fysisk som at indtage mad, og det er det der er porblemet. Men jeg ville helt sikkert prøve det hvis jeg var dig. Og selvom det måske ikke skulle hjælpe, ja så har du da prøvet det!

Jeg synes helt klart du skal gøre det. Held og lykke med det. (:

Anmeld

5. november 2010

piap

Tulle28 skriver:

Den usunde livsstil er udsiftet til en sund livsstil med masser af motion.. ville bare høre om nogle der havde erfaringer med det, har nemlig læst i forskellige dame blade nogle det var blevet hypnotseret og de havde tabt sig...

Anmeld

5. november 2010

piap

Har læst i forskellige dameblade om nogle der fik hypnose mod overvægt og de tabte sig... blev meget nysgerig over hvad det var for noget !

tror lidt man skal tro på det før det virker lige som alt andet der har med overvægt at gøre

Anmeld

5. november 2010

piap

BabyMus skriver:

Jeg har været i hypnoterapi, dog ikke mod overvægt, men mod flyskræk. Det hjalp 200% og jeg kunne flyve til USA unden overhoved at være bange, nervøs, ked af det eller noget som helst. Tiden fløj ligefrem afsted. Så jeg ved det virker, man skal bare tro på det. (:

Jeg er sikker på det også kan virke på dig, selvom problemet er lidt noget andet her, når man gør noget fysisk som at indtage mad, og det er det der er porblemet. Men jeg ville helt sikkert prøve det hvis jeg var dig. Og selvom det måske ikke skulle hjælpe, ja så har du da prøvet det!

Jeg synes helt klart du skal gøre det. Held og lykke med det. (:

Tak tak...

fedt for dig at du slap af med din flyskræk.

må altså lige spørge hvordan det foregår!

har nemlig kun set det på tv, hvor folk går rundt og siger som en høne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.