Tillykke LouiseViola

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

260 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. august 2008

Astrid P

Tillykke med fødselsdagen idag. Jeg håber du får en god dag, og at vejret på sjælland er ligeså dejligt som det er her hos mig i østjylland...

KH Astrid

PS. Og hold da op hvor er du egentlig ung? Jeg troede at vi var sådan cirka lige gamle, eftersom du jo har været færdiguddannet et stykke tid... Hvor gammel var du da du startede på semi? Jeg føler mig jo nærmest som verdens ældste studerende nu!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2008

LouiseViola

Tarrk!
Jamen jeg startede på seminaret i 2003. Og så tog det 5 år at blive færdig, for jeg fik jo lige et par børn imens. Og jeg har endda gået i 10 klasse + et "fjumreår" i London. Hvad har du mon lavet i årene inden seminariet? Mange fjumreår måske??;)

Anmeld

11. august 2008

Rasmine

Arj, ja stort tillykke herfra også da!
Her skinner solen, lige nu.
:D

Anmeld

11. august 2008

Astrid P

Men er du først lige blevet færdig? Jeg troede du havde været lærer i nogle år...

Orrk, jeg havde en masse fjumreår! Jeg blev student som 18 årig i 96, så var jeg på Island i ½ år, arbejdede i børnehave i 1 år, var på højskole i ½ år, boede i København i 3 år hvor jeg arbejdede på Magasins lager imens jeg fik en masse musikundervisning. Jeg brugte ialt 5 år på at rende til optagelsesprøver på konservatoriet, men kom aldrig ind - så jeg blev altså ikke rockstjerne... Men så kunne jeg jo blive musiklærer, så nu mangler jeg et år på semi!

Hvilket seminarie er du uddannet på?

Anmeld

11. august 2008

LouiseViola

Astrid P skriver:

Men er du først lige blevet færdig? Jeg troede du havde været lærer i nogle år...

Orrk, jeg havde en masse fjumreår! Jeg blev student som 18 årig i 96, så var jeg på Island i ½ år, arbejdede i børnehave i 1 år, var på højskole i ½ år, boede i København i 3 år hvor jeg arbejdede på Magasins lager imens jeg fik en masse musikundervisning. Jeg brugte ialt 5 år på at rende til optagelsesprøver på konservatoriet, men kom aldrig ind - så jeg blev altså ikke rockstjerne... Men så kunne jeg jo blive musiklærer, så nu mangler jeg et år på semi!

Hvilket seminarie er du uddannet på?

Nej jeg har slet ikke nået at arbejde som lærer på fuldtid. Jeg nåede dog at få et job på en friskole, men fik, som du ved, job et helt andet sted. Og måtte sige op inden jeg nåede at starte.
Så er bare lærer på papiret ;)
Jeg er uddannet fra N. Zahles i Kbh. Du må jo næste gå på Århus sem. ik?

Du kan sagtens nå at blive rockstjerne! Det behøver man ikke gå på kons. for at blive! Bare se på Kim Larsen ;)

Anmeld

11. august 2008

Ny mor

Tillykke på føs´dagen :D
(H) Marius & Birgitte

Anmeld

11. august 2008

Loggidut

tillykke med dagen...håber den bliver dejlig!

Anmeld

12. august 2008

birgittemarie

Forsinket tillykke med fødselsdagen (L) Håber, du havde en dejlig dag!

Knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.