Hvor er det mærkeligt det her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. august 2008

linemus

Går rundt om mig selv herhjemme og tænker hele tiden på, om hun (dp) nu husker dit og husker dat og har mest af alt lyst til at ringe derop hele tiden, men lader nu være. Har en underlig fornemmelse i maven over at have efterladt dem deroppe - de har nu været der i snart to timer alene :'( Vi syntes begge, de bare skulle i gang med det samme, men jeg har alligevel dårlig samvittighed over det. Hun skal prøve, om de vil sove til middag der, og så henter jeg dem bagefter. Men er det for længe at være deroppe første gang? Der er jo ikke så meget at gøre ved det nu, for de bliver vel puttet lige omkring nu. Jeg var der en lille halv time sammen med dem, inden jeg gik. Vi har været der to gange før over sommeren, hvor vi har leget der i et par timer, og det har været rigtig godt. Jeg skyndte mig sådan ud af døren, at jeg næsten ikke nåede at sige farvel til Signe - det skulle bare gå stærkt, så de ikke græd mere end højst nødvendigt. Nanna græd, men jeg ringede 5-10 min. efter, og der græd hun ikke, så længe hun kunne sidde på dp's arm. Signe havde der overhovedet ikke været noget med heldigvis :) Jeg var lige nået hjem i haven, da dp gik ud for at hente en dyne i barnevognen (regner jeg med), så der kunne jeg rigtig høre Nanna skrige i vilden sky - avs :'( Nøj, hvor det regner nu. Bare hun har fået sat barnevognen i læ... :S Knus Line - overrasket over hvor meget hønemor jeg egentlig er :S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2008

Rasmine

LINE: Husk på at de har hinanden, tror altså det hjælper hvis den ene skulle blive ked! Er SIKKER på din dp'er har styr på det! Nyd nu at de er så store, og at du får lide JEG-TID. :)

Anmeld

11. august 2008

linemus

Ja, jeg ved det godt :) Jeg er også glad for, de har hinanden. Det er bare svært ikke at have kontrollen - den har jeg jo haft i 13 mdr. nu!

Anmeld

11. august 2008

Astrid P

Huha, Line... Jeg kan lige forestille mig hvordan du har det... Jeg håber de to lækre tøser har det pragtfuldt hos deres DP og at du kommer godt igang med opgaven.

KH Astrid

Anmeld

11. august 2008

Anja

Ja, kender totalt følelsen :P

I dag var det ekstra mærkeligt, synes jeg da både manden og Jonas var hjemme hele formiddagen sammen med mig, mens Elias var i dp !! Der manglede han bare helt vildt :S Men tilgengæld havde han jo hygget sig med sine nye venner og dp-mor :)

Anmeld

12. august 2008

birgittemarie

Uuuh Line, kan godt forstå, det er mærkeligt... Men du skal ikke have dårlig samvittighed! Det er der slet ingen grund til.
(Hvor er det altså noget værre noget med den dårlige samvittighed, man hele tiden får over aaalt muligt...)
Og som Bacon skriver, tror jeg også, at det betyder alverden, at de har hinanden.

Hvordan gik det så i går og hvordan har du det i dag?

Knus fra Birgitte

Anmeld

12. august 2008

linemus

Tak :)

Jamen, det gik jo simpelthen over al forventning. Nanna skulle lige være på arm lidt tid, men var så hurtigt igen nede og lege med de andre og grinede og "snakkede i telefon" og sendte søde lumske blikke til dp :D(L) Ellers var der kun lige én episode ved frokost, hvor hun blev gal, fordi hun blev tilbudt makrel, men ellers var hun glad resten af tiden. Signe var der overhovedet slet ikke noget brok fra. De sov næsten 3 timer - faldt i søvn med det samme. Og da jeg kom og hentede dem kl.15, var de bare grinende og glade og snakkende - slet ikke noget pyller, fordi mor var der igen, som der ellers tit er. Så jeg er bare så glad for, at det blev en god start.

I dag begyndte Signe at græde, da hun kom over i armene på dp, da vi kom. Der havde hun luret, hvad der skulle ske. Og Nanna græd så også, for jeg gik med det samme. Puha.... det må også være lidt hårdt med dp, der står med to, der starter på én gang og endda bliver afleveret på samme tid.

Jeg er spændt på hvordan det er gået i dag. Jeg prøvede at ringe til hende i formiddags, men hun svarede ikke, og kort efter kørte jeg forbi dem nede i byen, så de var lige ude og gå en tur. Regner også med, at hun ringer, hvis der er noget. Det har hun i hvert fald fået besked på, for jeg er jo hjemme og endda lige i nærheden (50 m væk :) )

Jeg har ikke været så pylret i dag, men det er underligt bare at sende dem væk, når jeg bare går hjemme, og jeg tror hele tiden, at de bare ligger og sover udenfor :) Så jeg bliver lidt forvirret, når jeg ikke lige kan finde babyalarmen :D

Nu skal de snart hentes :)

Knus Line

Anmeld

12. august 2008

birgittemarie

[citat]Jamen, det gik jo simpelthen over al forventning. Nanna skulle lige være på arm lidt tid, men var så hurtigt igen nede og lege med de andre og grinede og "snakkede i telefon" og sendte søde lumske blikke til dp [/citat] Nårh(L) Hun er så sød, den lille nuttepige. Fedt at det gik så godt i går. Og det har det garanteret også gjort i dag. Men argh, jeg kan lige forestille mig at være nødt til at gå fra sin lille grædepige :'( ØV! Jeg håber godt nok, at vi bliver lidt mere toughe, før de bliver gamle nok til at komme i skole og besøge veninder og tage på ferie og UUUHAAA! 8( Men wauw, hvor må det være rart at DP'en er så tæt på... Så må du simpelthen bare lege, at de står ude og sover og har en barnepige til at kigge efter sig, så du kan holde op med at have fuldstændigt ubegrundet dårlig samvittighed og nyde lidt tid med din egen hjerne i stedet for ;) Knus fra B

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.