Tak :)
Jamen, det gik jo simpelthen over al forventning. Nanna skulle lige være på arm lidt tid, men var så hurtigt igen nede og lege med de andre og grinede og "snakkede i telefon" og sendte søde lumske blikke til dp :D(L) Ellers var der kun lige én episode ved frokost, hvor hun blev gal, fordi hun blev tilbudt makrel, men ellers var hun glad resten af tiden. Signe var der overhovedet slet ikke noget brok fra. De sov næsten 3 timer - faldt i søvn med det samme. Og da jeg kom og hentede dem kl.15, var de bare grinende og glade og snakkende - slet ikke noget pyller, fordi mor var der igen, som der ellers tit er. Så jeg er bare så glad for, at det blev en god start.
I dag begyndte Signe at græde, da hun kom over i armene på dp, da vi kom. Der havde hun luret, hvad der skulle ske. Og Nanna græd så også, for jeg gik med det samme. Puha.... det må også være lidt hårdt med dp, der står med to, der starter på én gang og endda bliver afleveret på samme tid.
Jeg er spændt på hvordan det er gået i dag. Jeg prøvede at ringe til hende i formiddags, men hun svarede ikke, og kort efter kørte jeg forbi dem nede i byen, så de var lige ude og gå en tur. Regner også med, at hun ringer, hvis der er noget. Det har hun i hvert fald fået besked på, for jeg er jo hjemme og endda lige i nærheden (50 m væk :) )
Jeg har ikke været så pylret i dag, men det er underligt bare at sende dem væk, når jeg bare går hjemme, og jeg tror hele tiden, at de bare ligger og sover udenfor :) Så jeg bliver lidt forvirret, når jeg ikke lige kan finde babyalarmen :D
Nu skal de snart hentes :)
Knus Line
Anmeld