Kan jeg allerede være gravid igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2010

Wish upon a star

Jeg kan godt forstå det er forvirrende

Den 2 oktober får jeg min mensturation. Så efter en længere pause fra hormonerne(pergotime kunne ikke skaffes), så begyndte jeg på dem igen på 3. dagen af cyklus.

Jeg får ægløsning meget tidligt, allerede på 11. cyklus dag. Der er fem æg, så jeg bliver ikke insemineret. Men vi havde sex 2 dage før ægløsningen.

Jeg begynder at få en hel del graviditets symptomer, så tager en test fredag den 22 oktober. og den er bragende positiv. Jeg får lidt ondt fredag aften, og har også lidt ondt om natten.

Lørdag tager jeg op på skadestuen og spørger dem tilråds ang mine smerter, og så ender det med at jeg bliver indlagt og tjekket på kryds og tværs. De sender mig hjem igen, og jeg skal komme tilbage mandag og have taget en blodprøve mere. Vi når kun lige hjem, og så bryder helvede løs.. Kæmpe smerter, kan ikke bevæge mig for smerter, så jeg bliver hurtigt indlagt igen og scannet med en bedre scanner denne gang, de mener jeg er 7 uger henne med det høje hcg tal på 26000 - 27000, og det hele ender med at jeg bliver haste opereret og de fjerner graviditet og højre ægleder.

Det vil jo sige at jeg er blevet gravid allerede i  september og så alligevel fået min normale menstruation d. 2 oktober. Puha det var en længere smørre. Forstår du nu??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Wish upon a star

Jeg bliver scannet på min klinik og der var ikke nogen graviditet at se og jeg havde fået min mens. som normalt. De kunne heller ikke se den på sygehuset selvom de sagde at mit hcg tal sagde jeg var 7 uger henne.

Det var derfor jeg begyndte på hormoner igen efter mens.

Jeg viste jo kun i 1 døgn at jeg var gravid til jeg blev opereret. så de har slet ikke vist det. da jeg jo ikke har kunne nå at ringe til dem.

Anmeld

4. november 2010

lauras*mor*

BettinaHornskov skriver:

Hvis jeg er gravid så er jeg jo cirka 5 uger henne. Jeg fik mens. den 2 oktober, og ægløsning den 12 oktober. Så graviditeterne ville jo i principet have overlappet hinanden.

Jo man danner hcg ved en graviditet uden for livmoderen, men ikke i lige så store mængder som ved en normal graviditet.

Jeg ved godt at jeg slet ikke er gravid, det ville være meget usandsynlig, men håber vist inders inde.

bbliver nødt til at høre hvordan du kan være 5 uger henne (hvis du var gravid) når det kun er  12 dage siden du blev opereret... en evt graviditet tror jeg ikke ville kunne overleve så at sige en operation af den karakter...

Jeg synes du skal prøve at kontakte din læge eller klinikken du er tilknyttet for at få lidt vished...

Anmeld

4. november 2010

oo

ok..

men jeg forstår stadig ikke at klinikken sætter dig i ny behandling hvis du har højt hcg tal

de kunne heller ikke se min graviditet da det var, og fandt den først da de åbnede mig ved operationen. men klinikken (fertilitetsklinikken på OUH) var meget skrappe omkring ikke at sætte mig i behandling når jeg havde hcg tal i større mængder. og de fulgte mig med blodprøver indtil den var på 1. desuden fik jeg før operationen et sprøjte med cellegift, netop fordi de ikke kunne finde noget foster, men kunne se at hcg steg og steg.

Anmeld

4. november 2010

Wish upon a star

Klinikken viste ikke jeg var gravid. Jeg havde fået min menstruation som normalt og så jeg startede op på hormoner. Jeg bliver først scannet hos dem den 12 oktober, hvilket er 11. cyklus dag og det viser sig så at jeg har fået ægløsning.

Jeg får ikke taget blodprøver på klinikken så de viste ikke noget ang. hcg. Man får kun taget blodprøver når man er gravid. Man eller jeg blev kun scannet.

Jeg tror også som i alle siger at det er rester fra graviditeten. Og jeg må prøve at kontakte min læge i morgen, for at få nogle svar, på hvad der egentlig sker med min krop efter alt dette her. For jeg burde jo også have blødt

Anmeld

4. november 2010

densmukkeline

jeg havde hcg i kroppen i 4 måneder ca.. ):

Anmeld

4. november 2010

pussekat

BettinaHornskov skriver:

Nå okay, jamen så er det jo nok rester der er tilbage. Må jeg spørge hvor langt du var henne? Mit hcg var ca 27.000 da jeg fik det målt lørdag for 13 dage siden

hejsa

jeg være 7+4 da jeg fik en sa og her prøve det i maj også i år

så nu prøve vi igen på sygehus start op her den 16 i icsi

og min hcg være på 17687 da jeg fil en sa i jan og min hcg være i 0 den 27-2 så der kan gå lang tid før hcg er ned

Anmeld

5. november 2010

Wish upon a star

Jeg er startet med at bløde meget lidt i dag, og jeg har snakket med lægen. Han mente at min g-test burde være negativ, for han mente hcg skulle være ude af kroppen nu,  men jeg tror bare ikke han ved så meget om det

Han kontaktede Gynæklogisk afsnit i viborg , hvor jeg var indlagt, for at høre med dem ang. min situation. Jeg skal have taget en blodprøve på torsdag, for at se hvad mit hcg tal er på og om det falder, hvilket det jo gerne skal gøre

Jeg er kommet til fornuft igen, og jeg ved jo godt at jeg bestemt ikke er gravid igen så hurtigt, så heldig er der vist ingen der kan være. Men jeg håbede da 

Nu kan jeg kun vente på at høre fra skejby, så vi kan komme til info møde om ivf.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.