Jeg kan godt forstå det er forvirrende

Den 2 oktober får jeg min mensturation. Så efter en længere pause fra hormonerne(pergotime kunne ikke skaffes), så begyndte jeg på dem igen på 3. dagen af cyklus.
Jeg får ægløsning meget tidligt, allerede på 11. cyklus dag. Der er fem æg, så jeg bliver ikke insemineret. Men vi havde sex 2 dage før ægløsningen.
Jeg begynder at få en hel del graviditets symptomer, så tager en test fredag den 22 oktober. og den er bragende positiv. Jeg får lidt ondt fredag aften, og har også lidt ondt om natten.
Lørdag tager jeg op på skadestuen og spørger dem tilråds ang mine smerter, og så ender det med at jeg bliver indlagt og tjekket på kryds og tværs. De sender mig hjem igen, og jeg skal komme tilbage mandag og have taget en blodprøve mere. Vi når kun lige hjem, og så bryder helvede løs.. Kæmpe smerter, kan ikke bevæge mig for smerter, så jeg bliver hurtigt indlagt igen og scannet med en bedre scanner denne gang, de mener jeg er 7 uger henne med det høje hcg tal på 26000 - 27000, og det hele ender med at jeg bliver haste opereret og de fjerner graviditet og højre ægleder.
Det vil jo sige at jeg er blevet gravid allerede i september og så alligevel fået min normale menstruation d. 2 oktober. Puha det var en længere smørre. Forstår du nu??
Anmeld