det lyder godt nok spøjst...
jeg var gravid udenfor livmoderen efter 1. IUI forsøg i januar 2009. de fulgte mig på klinikken med blodprøver og holdt øje med hvornår hcg var så lavt at min normale cyklus startede op igen. og der gik længere end 12 dage. jeg begyndte at bløde to dage efter operationen, meget meget kraftigt og det er slimhinden der bløder ud. derefter er det normalt at der går 4-6 uger før man har normal cyklus, dvs får sin menstruation (men inden da har man naturligvis haft en ÆL). hvorfor følger de dig ikke på klinikken med blodprøver????
og ja...jeg synes også det er en smule indviklet sådan som du forklarer det her, men det lyder meget usandsynligt at du skulle ha nået at få normal cyklus siden 23. oktober. du får jo en ÆL før du får din mens og så skulle du ha fået ÆL nærmest dagen efter din operation, og det tror jeg desværre ikke kan lade sig gøre, da du helt sikkert har haft hcg i kroppen på daværende tidspunkt.
jeg tænker, at det stadig er hcg fra graviditeten udenfor livmoderen du kan måle.
men jeg forstår ikke hvorfor dit behandlingssted ikke er bedre til at informere dig 
Anmeld