Glæder mig til at føde...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2010

AA10

dejligt med en god historie og godt billed jeg er så en a dem der ikke glæder mig... glæder mig bare til det er overstået.. er utrolig bange...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2010

mettenoah

hvor skønt, at du har det sådan...
jeg har termin den. 24. jan. og er bare så nervøs... trods det, at jeg fødte min søn d. 12. dec. 2008.
Fødslen gik okay... men med langvarig vandafgang, stikpiller, vedrop, antibiotika og blokade. Lidt af en cocktail, men er så så spændt på hvordan det blir denne gang... men mange siger jo, at 2. gang ofte går lidt lettere.

for en nem fødsel

Anmeld

7. november 2010

CamiRon

Det er dejligt at læse at det ik er ret mange af jer der er panikslagne for fødslen.  Jeg glæder mig til at det er vores FB'er der kommer ind på siden!

Anmeld

8. november 2010

Mettemus

CamiRon skriver:

Det er dejligt at læse at det ik er ret mange af jer der er panikslagne for fødslen.  Jeg glæder mig til at det er vores FB'er der kommer ind på siden!

Ja jeg sad også lige og tænkte at der nok ikke går ret lang tid før FBerne begynder at dukke op. Det er vildt som tiden går - på torsdag er der 6 uger til jeg må føde og vi er da rigtig mange lige der omkring - det er sgu da vildt (synes jeg selv i hvert fald )

Og så lige til overskriften på dit indlæg. Jeg glæder mig også til at føde! Eller ikke som i "glæder"-glæder, men jeg glæder mig til at der sker noget som ender ud i baby. Selve fødslen ser jeg mere som et vilkår som skal overståes, men jeg er ikke som sådan bange for det. Til gengæld er jeg så småt begyndt at glæde mig til ikke at være gravid mere. Selvom jeg har haft verdens nemmeste graviditet, gider jeg ikke rigtig mere - nu har jeg lissom prøvet det, så kan baby godt melde sin ankomst. Og det er jo aaalt for tidligt at begynde at tænke sådan. Har stadig lidt mere end to måneder til termin - tiden blir alt for lang på denne måde.

Håber december går lisså hurtigt i år som den plejer

Anmeld

9. november 2010

CamiRon

Ja jeg sad også lige og tænkte at der nok ikke går ret lang tid før FBerne begynder at dukke op. Det er vildt som tiden går - på torsdag er der 6 uger til jeg må føde og vi er da rigtig mange lige der omkring - det er sgu da vildt (synes jeg selv i hvert fald )

Og så lige til overskriften på dit indlæg. Jeg glæder mig også til at føde! Eller ikke som i "glæder"-glæder, men jeg glæder mig til at der sker noget som ender ud i baby. Selve fødslen ser jeg mere som et vilkår som skal overståes, men jeg er ikke som sådan bange for det. Til gengæld er jeg så småt begyndt at glæde mig til ikke at være gravid mere. Selvom jeg har haft verdens nemmeste graviditet, gider jeg ikke rigtig mere - nu har jeg lissom prøvet det, så kan baby godt melde sin ankomst. Og det er jo aaalt for tidligt at begynde at tænke sådan. Har stadig lidt mere end to måneder til termin - tiden blir alt for lang på denne måde.

Håber december går lisså hurtigt i år som den plejer

Jeg syntes også det er VILDT at vi allerede er så tæt på! På lørdag har jeg også 6 uger til jeg "må" føde og 9 uger til termin. Det er sgu at være tæt på!

Jeg glæder mig også til at være "færdig" med at være gravid, især pga. bækkenløsning der bliver værre og værre selvom jeg går hjemme, men isæ fordi jeg er så træt af at være et stort skrummel! Glæder mig til at kunne passe normalt tøj igen!!!  

Det bliver spændende hvem der kommer først med en FB!

Anmeld

9. november 2010

DK

Ja super spændende!

Jeg har faktisk tænkt på at vi skal have lavet sådan en: Har født, liste, ligesom terminslisten! Så kan man ligge sin FB derind, billeder af den lille ny osv. Naturligvis også ude i det store forum, men det kunne være sjovt at vi havde vores egen tråd herinde også, så man ikke "glipper" nogen!

Dem der kan presse fødslen ind før d. 1/1 er jo ekstra snu, da de jo så liiige får en omgang børnepenge mere med, he he!!

Anmeld

9. november 2010

Sofia

DK skriver:

Ja super spændende!

Jeg har faktisk tænkt på at vi skal have lavet sådan en: Har født, liste, ligesom terminslisten! Så kan man ligge sin FB derind, billeder af den lille ny osv. Naturligvis også ude i det store forum, men det kunne være sjovt at vi havde vores egen tråd herinde også, så man ikke "glipper" nogen!

Dem der kan presse fødslen ind før d. 1/1 er jo ekstra snu, da de jo så liiige får en omgang børnepenge mere med, he he!!

Virkelig god ide med den liste!!

Anmeld

9. november 2010

CamiRon

DK skriver:

Ja super spændende!

Det er en rigtig god ide med sådan en liste - den må vi ha' lavet når vi kommer tættere på eller når den første har født! 

Uhh det bliver så spændende!

Læste om dit besøg på fødegangen den anden dag - eller var det i går? - er glad for at det gik godt og at den lille bare er ved at blive stor og ha' mindre plads!

Anmeld

10. november 2010

Multebær

DK skriver:

Ja super spændende!

Jaaaa jubii skal vi ikke lave den nu allerede så den er klar :-) 

Anmeld

13. november 2010

Molly8

Hmm.. Er sat til d. 26/2 - og er slet ikke nået dertil, at Lilledrengen også skal ud igen

Kh Molly

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.