Glæder mig til at føde...!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.466 visninger
19 svar
0 synes godt om
4. november 2010

CamiRon

Ja det er måske underligt men jo nærmere jeg kommer fødslen jo mere tænker jeg på og glæder mig til at føde igen!

Da jeg fødte Emma var det helt fantastisk.  Det gjorde selvfølgelig ondt men det gik hurtigt og jeg havde forestillet mig det hele meget meget værre!

Glæder mig bare så meget til at få den lille ud i armene, dufte til hende, mærke hende, give hende tryghed og varme! Åhh altså!

Jeg er i 30. uge nu og ønsker ikke at føde før tid, men glæder mig bare til det bliver min tur!

Har lige vedhæftet det første billede da jeg havde født Emma. En dejlig lille pige og en svedig stolt ny Mor!

Tænker I på fødslen og hvilke tanker gør I jer?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Sofia

Sikke et dejligt billede af dig og Emma. Jeg er ikke begyndt at glæde mig til fødslen, jeg skal dog også først føde i slutningen af marts.. men håber jeg får det ligesom dig, at det bliver noget jeg glæder mig til, og ikke er skræmt over på forhånd.

Anmeld

4. november 2010

CA

Dejligt billede!! Jeg tænker også meget på fødsel. Mest på at jeg stadig ikke ved om det blir ved kejsersnit. DET kan jeg ikke glæde mig til. Vil være lykkelig over at få lov til at føde normalt. Har haft mange bange tanker om, hvor ondt det vil gøre, men er faldet helt til ro igen og glæder mig faktisk helt til at føde -HVIS det ikke blir ved kjsersnit. Glæder mig til at få den lille ud og lære ham/hende at kende! Ihh nu glæder jeg mig bare endnu mere!

Anmeld

4. november 2010

karina pigen

jaa ved ik om jeg glæder mig ligefrem jeg glæder mig til det er overstået og vi ser vores søn for første gang.

nu er det første barn så aner ik hvad jeg har i vente. vi er ca 6 piger i mine vennekreds der er gravide hvor 3 af dem lige har født  2 førstegangs og 1 andengangs og der er forskellige udmeldelser.. jaa det g'ør ondt men ved jo ik hvilke smerte det er før jeg selv ligger der.. såå.

jeg synes det er svært, og sidder tit og tænker over det hele og tanken om at jeg snat skal være mor og at et næsten livsprojekt for os er ved at gå i opfyldelse er så tæt på er sgu lidt skræmmende.. men på en god måde også..

jeg tror ik jeg ville være foruden fødslen det er en del af det meeen jeg GLÆDER mig ikke.. jeg er nervøs og spændt omkring det men jeg GLÆDER mig til at se vores søn holde ham og ha ham ude blandt os..

Anmeld

4. november 2010

Multebær

CamiRon skriver:

Ja det er måske underligt men jo nærmere jeg kommer fødslen jo mere tænker jeg på og glæder mig til at føde igen!

Da jeg fødte Emma var det helt fantastisk.  Det gjorde selvfølgelig ondt men det gik hurtigt og jeg havde forestillet mig det hele meget meget værre!

Glæder mig bare så meget til at få den lille ud i armene, dufte til hende, mærke hende, give hende tryghed og varme! Åhh altså!

Jeg er i 30. uge nu og ønsker ikke at føde før tid, men glæder mig bare til det bliver min tur!

Har lige vedhæftet det første billede da jeg havde født Emma. En dejlig lille pige og en svedig stolt ny Mor!

Tænker I på fødslen og hvilke tanker gør I jer?

Fantastisk indlæg. Dejligt at læse. Er lidt træt af den ene skræk historie efter den anden som folk IRL fortæller :-) 

Jeg glæder mig også vildt meget

Anmeld

4. november 2010

DK

Ihh jeg ved præcist hvad du mener, jeg glæder mig også bare helt vildt til at det går igang (altså til termin)

Hvor ser du bare LYKKELIG ud på billedet!

Jeg er også i uge 30 nu, så hvem kommer først?

Anmeld

4. november 2010

Lene76

tja jeg glæder mig bare til det er overstået og jeg har hende i armene..... ska ha pks

Min 1 var stjernekigger og det tog KUN 54 timer fra 1 vee til jeg havde hende i armen, og hun var selvfølgelig det hele vær

min nr 2 ende i aks, da hans hovde var lidt stort (40 cm) så han ku ik lige komme den vej ud......

så nu glæder jeg mig til at prøve et kejser på en rolig måde hvor jeg selv er helt klar og med på alt hva der sker....... uanset så er alle vores kommende unger 100% alle smerter og besvær vær.... trust me  ellers er vi jo noget der ik gjorde det igen og igen hehe

Anmeld

4. november 2010

Riksen

Dejligt indlæg og dejligt billede.

Jeg er også begyndt at glæde mig til at skulle føde - og jeg har ikke prøvet det før, så jeg aner ikke hvad jeg går ind til. Men ikke desto mindre glæder jeg mig til at veerne begynder, og at det bliver tid til at tage på hospitalet som et par og komme hjem som en lille familie - det bliver så dejligt!

Anmeld

4. november 2010

IAH

Hej hej

Sikke et dejligt fredfyldt billede..!

Jeg er også begyndt at glæde mig. Jeg har været til fødselsforberedelse i den lokale yogaklub her til aften. Det var meget bedre end kurset, der er på Riget.

Yogalæreren beskrev fødslen som en god oplevelse, hvorimod undervisningen på Riget mere handlede om, hvornår epiduralblokladen kunne lægges.

Jeg tror fødselsyogaen kan ruste mig meget bedre til at klare smerterne..

Iben

Anmeld

5. november 2010

piadas

Jeg glæder mig også rigtig meget på trods af, at jeg ved, det kommer til at gøre SÅÅÅ ondt! Jeg håber så meget, at jeg føder naturligt denne gang. Første gang endte det i AKS 19 dage over tid efter at være blevet sat i gang på 17. dagen. Hans hoved stod skævt, så jeg åbnede mig ikke mere end 3-4 cm. på trods af veer, der gjorde, at jeg hylede som en ulv!

Anden gang gik jeg i gang på af mig selv 14 dage over tid og fødte på 15. dagen. I kan tro, jeg var glad, da der kom veer - det var sådan en YES-min krop kan godt selv-følelse! Og da jordemoderen fortalte, at jeg havde åbnet mig 5 cm. var jeg helt oppe at køre, for jeg havde en eller anden mental grænse, at jeg bare skulle over 5 cm. for det kom jeg jo aldrig første gang. Jeg skreg så godt nok også de sidste 5 timer, så jeg var hæs en uge efter, men hold da op hvor var alting let efter fødslen. Intet ar der gjorde, at jeg knap kunne gå! Jeg kunne bare alt!!

Derfor har jeg også bestemt denne gang, at så længe hun har det godt i maven, vil jeg hellere bare vente på, at fødslen går i gang af sig selv - og så er det bare ærgerligt hvis jeg skal gå tre uger over! Mentalt er jeg også forberedt på, at jeg først føder en gang midt i februar (jeg er sat til d. 1-2). Jeg tror måske, at hvis jeg f.eks.  føder d. 10-1 vil jeg næsten føle, at det er før tid, da jeg jo er vant til at gå lang tid over.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.