Jeg glæder mig også rigtig meget på trods af, at jeg ved, det kommer til at gøre SÅÅÅ ondt! Jeg håber så meget, at jeg føder naturligt denne gang. Første gang endte det i AKS 19 dage over tid efter at være blevet sat i gang på 17. dagen. Hans hoved stod skævt, så jeg åbnede mig ikke mere end 3-4 cm. på trods af veer, der gjorde, at jeg hylede som en ulv!
Anden gang gik jeg i gang på af mig selv 14 dage over tid og fødte på 15. dagen. I kan tro, jeg var glad, da der kom veer - det var sådan en YES-min krop kan godt selv-følelse!
Og da jordemoderen fortalte, at jeg havde åbnet mig 5 cm. var jeg helt oppe at køre, for jeg havde en eller anden mental grænse, at jeg bare skulle over 5 cm. for det kom jeg jo aldrig første gang. Jeg skreg så godt nok også de sidste 5 timer, så jeg var hæs en uge efter, men hold da op hvor var alting let efter fødslen
. Intet ar der gjorde, at jeg knap kunne gå! Jeg kunne bare alt!!
Derfor har jeg også bestemt denne gang, at så længe hun har det godt i maven, vil jeg hellere bare vente på, at fødslen går i gang af sig selv - og så er det bare ærgerligt hvis jeg skal gå tre uger over
! Mentalt er jeg også forberedt på, at jeg først føder en gang midt i februar (jeg er sat til d. 1-2). Jeg tror måske, at hvis jeg f.eks. føder d. 10-1 vil jeg næsten føle, at det er før tid, da jeg jo er vant til at gå lang tid over.
Anmeld