Klamme skifte steder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2010

serinasmor

vi skulle begge til tandlægen da serina kun var 3 måneder ... på skift hos den samme tandlæge så den ene blev tjekket og den anden underholdt bebs .. der blev hun skiftet på gulvet på et medbragt underlag på deres LILLEBITTE bak-ind-toilet ... der var ikke meget plads men det gik .. hun er også blevet skiftet på gulvet på lægens toilet ... der var meget mere plads og en puslepude .. brugte dog stadig det medbragte underlag... eneste ulempe er at hun der var noget større og blev ved med at kravle væk ...

nårh ja .. så har jeg skiftet hende på gulvet i salen til rytme og rangle( igen på det medbragte underlag)... der er kun en pusleplads - faktisk af slagsen der hænger på væggen .. STORT plus - men der var kæmpe kø og vi skulle til at hjem så hun kunne få sovet...

serinasmor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Lone Jakobsen

altså jeg har skiftet bleer alle tænkelige steder. på bagsædet af en bil, på forsædet af en bil, begagerummet, på toiletgulvet på diverse resturanter (her ligger jeg så min jakke, en dyne eller lign. plus et underlag under) i barnevognen, liften, på en græsplæne bag en hæk... jamen med 4 børn så har man prøvet en del

jeg synes at det vigtigste er hygiejnen, og at barnet ikke ligger dårligt... sku man blive lidt kold om måsen et minut... ja så hellere det end en rød ende.

Anmeld

4. november 2010

Miamaja

Laulund87 skriver:

Jeg har ikke oplevet nogle skifte deres børn underlige steder, men det minder mig om at jeg så en dame skifte hendes lille dreng på en puslepude på en offentligt toilet (den hørte til rummet) og hun lagde ikke noget under..Er det bare mig der synes det er ulækkert for drengen? Jeg tænker, hver gang jeg ser sådan er puslepude på offentligt toilet, at de er mega klamme og beskidte

Jeg ligger altid et underlag på puden hvis jeg, død og pine, skal bruge en af de puder..

Foj ja, saadan har jeg det ogsaa. Jeg skiftede altid i bilen for at undgaa offentlige toiletter, saa vidt muligt. Men underlag det skal der vaere uanset hvad og saa rendte jeg evigt og altid rundt med vaskeservietter og rengjorde inden, som en eller anden super duper renlig kvindemenneske

Anmeld

4. november 2010

Mille83

KittyGirl skriver:

Jeg stod engang nede ved kommunen, hvor Lasse havde lavet en ordentlig lorteble... og der var et stykke hjem.. så spurgte jeg om de havde et sted jeg kunne skifte ham...

"jamen du kan jo bruge gulvet ude på toilettet".....

Jeg var SÅ rystet... forestil dig hvad der er af ting og sager på sådan et gulv...

så jeg gik ud og åbnede bagagerummet på bilen og skiftede ham der... lidt køligt for numsen, men mere rent!!!

Hehe Me too

Jeg tog pænt Nicoline lagde hende på dynen og skiftede på deres pæne stole, så kan de lære det kan de........

Anmeld

4. november 2010

Ryberg

Mille83 skriver:

Hehe Me too

Jeg tog pænt Nicoline lagde hende på dynen og skiftede på deres pæne stole, så kan de lære det kan de........

haha sådan.. det var måske bare det jeg skulle have gjort

Anmeld

4. november 2010

Laulund87

Miamaja skriver:

Foj ja, saadan har jeg det ogsaa. Jeg skiftede altid i bilen for at undgaa offentlige toiletter, saa vidt muligt. Men underlag det skal der vaere uanset hvad og saa rendte jeg evigt og altid rundt med vaskeservietter og rengjorde inden, som en eller anden super duper renlig kvindemenneske

Hehe hvis alle bare gjorde som dig

Man kan bare se hvor mørke de er af skidt

Anmeld

4. november 2010

Mumto3

Jeg synes overhovedet ikke det er mærkeligt at skifte i barnevognen. Det har jeg da gjort 1000-vis af gange. Baby ligger der alligvel, det  er nemt og bekvemt. Da min ældste søn var 2 mdr gammel, skifte jeg ble på ham i snevejr uden for, mens han lå i barnevogenen. Han lå i en kørepose, som jeg IKKE tog ham ud af, for at det ikke skulle være for koldt. Det var vildt svært fordi det var en lorteble, men jeg synes selv at det var ret blæret at det kunne lade sig gøre, og dér synes jeg at jeg havde bestået den store 'mor-prøve', for når det kunne lade sig gøre, tænkte jeg at så kunne jeg ALT.

Jeg har også skiftet bleer i autostolen og i rabatten i vejkanten /på parkeringspladser. det kan ejg heller ikke se noget galt i.

Bleer i fly har jeg også skiftet en del af. Både på toilettet og på vores plads (aldrig i midtergangen!) -om det kun er tissebleerne jeg har taget på skødet kan jeg ikke huske. Men med de lange 12-timers flyvninger, så duer det bare ikke at skulle vække hel en stribe mennekser for at gå ud og skifte en ble, når det nu sagtens kan lade sig gøre på skødet.

Jeg har ALDRIG gjort det på gulvet nogle offentlige eller halv-offetnlige steder. Det kunne jeg ikke finde på!

Anmeld

4. november 2010

S.Maria

Jeg blev simpelthen så forarvet igår da jeg så DUM. Det er da vildt ulækkert at skifte ens barn der hvor man laver mad synes jeg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.