Jeg synes overhovedet ikke det er mærkeligt at skifte i barnevognen. Det har jeg da gjort 1000-vis af gange. Baby ligger der alligvel, det er nemt og bekvemt. Da min ældste søn var 2 mdr gammel, skifte jeg ble på ham i snevejr uden for, mens han lå i barnevogenen. Han lå i en kørepose, som jeg IKKE tog ham ud af, for at det ikke skulle være for koldt. Det var vildt svært fordi det var en lorteble, men jeg synes selv at det var ret blæret at det kunne lade sig gøre, og dér synes jeg at jeg havde bestået den store 'mor-prøve', for når det kunne lade sig gøre, tænkte jeg at så kunne jeg ALT.
Jeg har også skiftet bleer i autostolen og i rabatten i vejkanten /på parkeringspladser. det kan ejg heller ikke se noget galt i.
Bleer i fly har jeg også skiftet en del af. Både på toilettet og på vores plads (aldrig i midtergangen!) -om det kun er tissebleerne jeg har taget på skødet kan jeg ikke huske. Men med de lange 12-timers flyvninger, så duer det bare ikke at skulle vække hel en stribe mennekser for at gå ud og skifte en ble, når det nu sagtens kan lade sig gøre på skødet.
Jeg har ALDRIG gjort det på gulvet nogle offentlige eller halv-offetnlige steder. Det kunne jeg ikke finde på!
Anmeld