Klamme skifte steder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.209 visninger
17 svar
0 synes godt om
4. november 2010

Karo

Inspireret af en tråd omkirng dum afsnittet igår, tænker jeg at vi hver især kan foltælle om nogle af de mest mærkelige stæder man har set folk skifte deres børn

Jeg ligger selv ud med en MEGET klam en af slagsen.

Jeg var engang ude og flyve, da famillien bag mig valgte at skifte deres datters lorteble i mellemgangen i flyveren Det kan godt være de lagde en dyne under hende med føj for en stank

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Laulund87

Jeg har ikke oplevet nogle skifte deres børn underlige steder, men det minder mig om at jeg så en dame skifte hendes lille dreng på en puslepude på en offentligt toilet (den hørte til rummet) og hun lagde ikke noget under..Er det bare mig der synes det er ulækkert for drengen? Jeg tænker, hver gang jeg ser sådan er puslepude på offentligt toilet, at de er mega klamme og beskidte

Jeg ligger altid et underlag på puden hvis jeg, død og pine, skal bruge en af de puder..

Anmeld

4. november 2010

BinaMor

nu er jeg nok temmelig speciel men det kan ikke pisse mig af at folk skifter deres unger andre steder end puslepladsen. måske hvis det var et madsted men ellers ikke.. det er kun unger (i mit hoved) og bleskift/amning/leg kan være næsten hvorsomhelst.

men derudover. det underligste sted jeg har skiftet var i en klapvogn.

Anmeld

4. november 2010

Maja88

altså normalvis er jeg heller ikke sart, men en gang så jeg på en færge på vej til sverige, en dame skifte sit barn midt på restaurant bordet.

det sys jeg er ulækkert

Anmeld

4. november 2010

Ryberg

Jeg stod engang nede ved kommunen, hvor Lasse havde lavet en ordentlig lorteble... og der var et stykke hjem.. så spurgte jeg om de havde et sted jeg kunne skifte ham...

"jamen du kan jo bruge gulvet ude på toilettet".....

Jeg var SÅ rystet... forestil dig hvad der er af ting og sager på sådan et gulv...

så jeg gik ud og åbnede bagagerummet på bilen og skiftede ham der... lidt køligt for numsen, men mere rent!!!

Anmeld

4. november 2010

NinaNymannMadsen

har ikk set nogen klamme eller mærklige steder. men det mest mærkelige sted jeg har skiftet min datter, det var i hendes barnevog i aqua i silkeborg.
hun have skidt og den skulle bare skiftes da hun havde lidt tynd mave den dag så vi var nød til at gøre det med det samme inden hendes tøj blev grisset til også. men vi gik da lidt væk fra alle de andre.

og hvis jeg skal skifte hende andre steder hvor der ikke er pusleplads har jeg engangs underladg med til at ligge hende på og så hendes dyne så det ikke bliver alt for hårdt at ligge på

Anmeld

4. november 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg er ikke specielt hys omkring det at skifte børn i offentlige rum, men må indrømme den der med køkkenbordet var knap så lækker.

Jeg er selv én af de typer der sagtens kan finde på at skifte min datter i barnevognen når vi er på tur. Hellere der end at ligge hende på en (ofte) ulækker puslehynde på et offentligt toilet! Nogle vil mene man bare kan lægge et underlag under, men jeg synes stadig det er ulækkert.

Jeg tager mig slet ikke af om andre mennesker synes det er forkert af mig, at jeg pusler min datter i hendes barnevogn. For mig er det det rigtige, og sådan er det bare

Anmeld

4. november 2010

karina pigen

Karo skriver:

Inspireret af en tråd omkirng dum afsnittet igår, tænker jeg at vi hver især kan foltælle om nogle af de mest mærkelige stæder man har set folk skifte deres børn

Jeg ligger selv ud med en MEGET klam en af slagsen.

Jeg var engang ude og flyve, da famillien bag mig valgte at skifte deres datters lorteble i mellemgangen i flyveren Det kan godt være de lagde en dyne under hende med føj for en stank

jaa det ik så lækkert.. men ville der være plads til at skifte barnet på de der mine wcér der er i et fly??

hvis ikke.. hvor pokker ville du så selv skifte bleen henne??

men da det stinker og man sidder ligesom ret indelukket i et fly..hehe

Anmeld

4. november 2010

Karo

karina pigen skriver:

jaa det ik så lækkert.. men ville der være plads til at skifte barnet på de der mine wcér der er i et fly??

hvis ikke.. hvor pokker ville du så selv skifte bleen henne??

men da det stinker og man sidder ligesom ret indelukket i et fly..hehe

Det var bestemt ikke lækkert.

Og så kan det godt lad sig gøre at skifte ble på de små toiletter. Jeg har selv prøvet det et par gange, og selv om der ikke er meget plads er der plads nok

Anmeld

4. november 2010

BabyMus

Empire State Building i New York! Godt nok et toilet og en pulsepude. Men synes bare det var lidt sjovt og sejt at drengen blev skiftet der! (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.