børnetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2010

NoName

Jibbe skriver:

Nej desværre, Frej vågnede og var lidt pylret og så fik vi gæster bagefter... men der var maaange fine ting Super link

ja rigtig maaaaaange fiiiine sager.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

DK

noname skriver:

De vokser ALLLLLLT for stærkt, det er filme dyrt i tøj.... jeg synes det virker som om Caroline lige springer str 62 over ?!?!?! og hopper næsten direkte i 68.....

Det bliver heldigvis bedre!!

Kirstine bliver jo 7 år til jul, men er nu her 125 cm høj! str. 7 år er 122 cm.  og 8 år er 128 cm. Alt hendes vintertøj er str. 6 år fra sidste jul og altså størrelse 116! Dvs. at alt det "varme" er liiiige nogle cm. for korte i både ærmerne og benene!! Tilgengæld skulle hun så også gerne kunne passe det jeg har købt nu indtil foråret engang!!  Det er dejligt når størrelserne hedder ex. 7-8 år, eller 8-9 år. Så er der mulighed for at de kan passe det i meget længere tid hvis det er sådan lige stort nok når man køber det!

Jeg kan godt huske hvor hurtigt at de der 56/62/68/74 ryger! Det var også derfor jeg sad på mine hænder og IKKE bestilte mere end et par busker til Bimmeren!!

Anmeld

4. november 2010

NoName

DK skriver:

Det bliver heldigvis bedre!!

Kirstine bliver jo 7 år til jul, men er nu her 125 cm høj! str. 7 år er 122 cm.  og 8 år er 128 cm. Alt hendes vintertøj er str. 6 år fra sidste jul og altså størrelse 116! Dvs. at alt det "varme" er liiiige nogle cm. for korte i både ærmerne og benene!! Tilgengæld skulle hun så også gerne kunne passe det jeg har købt nu indtil foråret engang!!  Det er dejligt når størrelserne hedder ex. 7-8 år, eller 8-9 år. Så er der mulighed for at de kan passe det i meget længere tid hvis det er sådan lige stort nok når man køber det!

Jeg kan godt huske hvor hurtigt at de der 56/62/68/74 ryger! Det var også derfor jeg sad på mine hænder og IKKE bestilte mere end et par busker til Bimmeren!!

Der ER altså svært IKKE at købe mere og mere tøj til hende...

men der er jo ting som hun mangler, men det kan jeg ikke finde noget af nogen steder.... tror jeg må i H&M en dag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.