børnetøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.356 visninger
12 svar
0 synes godt om
4. november 2010

NoName

Har i ugens lokalavis fundet en butik der holder lagersalg (30-60%), tænkte jeg ville dele dette med jer

www.hejhaj.dk

go shoppelyst fra NoName....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

DK

Ujjjj det blev dyrt. 838 kr!!

For filan da No Name!!

Men hey... På den anden side så fik vi faktisk rigtig rigtig mange fine sager til Prinsessen! 2 kjoler og 4 bluser fra Freoli, en strikket "vest/top", 1 kjole i blød bomuld med bælte og et sæt katvig undertøj. Og jeg holdt mig i skindet og købte kun EEN ting til Bimmeren: Timberland cowboy-smækbukser i str. 62! Sååå fine!

Det er skisme okay for 838 kr! Og så var fragten gratis!

Det er blandt andet denne bluse og vest/top:

FREOLI Blouse Deep Viola

Og denne kjole:

FREOLI Dress Verde og den her: IKKS Robe Encre

Det hele var sat RIGTIG meget ned!

Anmeld

4. november 2010

Jibbe

Øv så er der bare den lækreste snowsuit fra Katvig til 360 kr og i den rigtige størrelse, troede jeg. Da jeg prøvede at bestille den var den udsolgt. Øv!

Anmeld

4. november 2010

DK

Jibbe skriver:

Øv så er der bare den lækreste snowsuit fra Katvig til 360 kr og i den rigtige størrelse, troede jeg. Da jeg prøvede at bestille den var den udsolgt. Øv!

Det var den der var sådan grøn/blå ikke? Jeg havde også lyst til at købe den, meeeen Bimmeren har allerede en flyverdragt.

Hvor ÆRGERLIGT at den var udsolgt! Men det går sikkert også hurtigt! Der var mange fine ting til gode priser!

Anmeld

4. november 2010

NoName

Ujjjj det blev dyrt. 838 kr!!

For filan da No Name!!

Men hey... På den anden side så fik vi faktisk rigtig rigtig mange fine sager til Prinsessen! 2 kjoler og 4 bluser fra Freoli, en strikket "vest/top", 1 kjole i blød bomuld med bælte og et sæt katvig undertøj. Og jeg holdt mig i skindet og købte kun EEN ting til Bimmeren: Timberland cowboy-smækbukser i str. 62! Sååå fine!

Det er skisme okay for 838 kr! Og så var fragten gratis!

Det er blandt andet denne bluse og vest/top:

FREOLI Blouse Deep Viola

Og denne kjole:

FREOLI Dress Verde og den her: IKKS Robe Encre

Det hele var sat RIGTIG meget ned!

oooops

im so so so sorry DK...... vi æææælsker bare nedsatte priser...

Anmeld

4. november 2010

NoName

Jibbe skriver:

øv bøv..... fandt du noget andet i stedet???

Anmeld

4. november 2010

Jibbe

noname skriver:

øv bøv..... fandt du noget andet i stedet???

Nej desværre, Frej vågnede og var lidt pylret og så fik vi gæster bagefter... men der var maaange fine ting Super link

Anmeld

4. november 2010

Jibbe

DK skriver:

Det var den der var sådan grøn/blå ikke? Jeg havde også lyst til at købe den, meeeen Bimmeren har allerede en flyverdragt.

Hvor ÆRGERLIGT at den var udsolgt! Men det går sikkert også hurtigt! Der var mange fine ting til gode priser!

Ja Frej har også en han kan passe nu, og tænkte at det var da super fedt at den var i str. 74... lige indtil jeg besluttede mig for at bestille den Man skal bare ikke være langsom Og fra 900 og nedsat til 360 er da et rigtigt røverkøb!

Anmeld

4. november 2010

DK

noname skriver:

oooops

im so so so sorry DK...... vi æææælsker bare nedsatte priser...

Helt ok!! Altså det var jo mig der tastede godkend til aller sidst Og jeg tror at jeg har fået varer for minimum 1500-2000 kr så det er jo rigtig fint! Kirstine hun MANGLER også tøj, så det er ikke engang frås! Hun er vokset ud af det hele her de sidste 2 mdr!

Normalt handler jeg altid H&M men det er der jo ingen grund til når det her var så billigt!! Nu mangler hun kun strømpebukser! Masser af strømpebukser! Vi må vist i H&M eller tøj og sko efter dem! Tøj og sko er FANTASTISKE til strømper og strømpebukser!

Anmeld

4. november 2010

NoName

DK skriver:

Helt ok!! Altså det var jo mig der tastede godkend til aller sidst Og jeg tror at jeg har fået varer for minimum 1500-2000 kr så det er jo rigtig fint! Kirstine hun MANGLER også tøj, så det er ikke engang frås! Hun er vokset ud af det hele her de sidste 2 mdr!

Normalt handler jeg altid H&M men det er der jo ingen grund til når det her var så billigt!! Nu mangler hun kun strømpebukser! Masser af strømpebukser! Vi må vist i H&M eller tøj og sko efter dem! Tøj og sko er FANTASTISKE til strømper og strømpebukser!

De vokser ALLLLLLT for stærkt, det er filme dyrt i tøj.... jeg synes det virker som om Caroline lige springer str 62 over ?!?!?! og hopper næsten direkte i 68.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.