Mellemrum mellem fortænderne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.606 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. august 2008

Tynen

Er der nogen der vil give mig et snert af håb for at Stellas mellemrum mellem fortænderne bliver bare lidt mindre med tiden?! :)

Nu da hendes fortænder er kommet frem, er det gået op for mig at ungen muligvis har arvet ALT!!!
Og tro mig - Hun har ikke haft de gode odds :)

Der kan faktisk være en hel tand imellem dem lige nu - Stig er sikker på at der MÅ komme en mere og udfylde tomrummet ;)

Vil det mon forblive sådan, eller er der chance for at det ikke bliver så voldsomt igen?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2008

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
Hmmm... Samme her. FOrtænderne er ikke helt fremme, men sikke da et gab der er imellem dem...

Både TOm og jeg har dog intet mellemrum mellem vores, så hvis hun arver efter os, burde det lukke sig(?)
Håber på det.

Ikke megen hjælp, men vi har tænkt samme tanke.
Mvh.
Pernille

Anmeld

10. august 2008

Loggidut

Tif ser ud på samme måde...jeg skal forsøge at tage et billede af hende i morgen hvor du kan se det.

det retter sig garanteret ud med tiden, jeg mener begge drenge så lige sådan ud!:D

Anmeld

10. august 2008

Astrid P

Smilsen har også et ægte Kirsten Siggaard mellemrum. (Hende fra 'Kirsten og Søren' i Melodi grand prix fra dengang før verden gik af lave!) Jeg har en formodning om at de næste tænder der kommer ender med at skubbe dem tættere sammen... Men jeg ved sgu ikke om det er rigtigt!

Anmeld

10. august 2008

Tynen

Jeg håber virkelig det bliver bedre.

Hun har bare altid haft sådan nogle små, spidse tænder (Også kaldt: Rottetænderne herhjemme ;) ) og tror måske bare ikke kroppen har taget det med i beregning vedr. tændernes placering.

Tager lige et billede af det imorgen - Så kan I se hvor grejlt det er :)

Anmeld

10. august 2008

Mary

Begge mine piger har det der gab mellem fortænderne, og det ser simpelthen så kært og bisse agtigt ud på samme tid synes jeg. Hvor kan Annika se flabet ud når hun smiler fjoget :D Jeg havde det også selv som barn, men den dag idag har jeg fortænder der sidder over hinanden, så jeg vil mene at det kan rette sig ;) Tror faktisk de fleste små børn har det....? Julianes er blevet mindre med tiden, tror de næste tænder skubber den sammen. Mellemrummet er der endnu, men det ser ikke så voldsomt ud :)

Måske jeg skulle spørge tandlægen på tirsdag - vi skal nemlig til første undersøgelse :)

Anmeld

10. august 2008

linemus

Det er meget almindeligt blandt små børn og vil for det meste rette sig med tiden (har også lige googlet det for at være sikkert). Så det skal du ikke tænke på nu :)

Knus Line

Anmeld

11. august 2008

Juniors mor

Julies fortænder er endnu ikke helt nede, men der er da et enormt mellemrum mellem dem! Som Astrid skriver tror jeg bestemt, hullet bliver mindre når hjørne -og kindtænderne presser sig på. Det er trods alt de færreste voksne der render rundt med et enormt mellemrum mellem fortænderne....

Anmeld

11. august 2008

mor til en del

Kære Trine.... Det retter sig aldrig8( Der er slet intet håb for kære Stella, du kan ligeså godt bestille tid hos tandteknikeren nu...:'( Nej spøg til side......nyd hendes kække mellemrum, og tænk sikken dejlig bred kæbe hun har, der skulle være godt chancer for at der er plads til hendes blivende tænder, når den tid kommer, så hun slipper for bøjle pga manglende plads.... Og så er det meget nemmere at børste tænder med plads imellem;) Knus Lisbeth.(H)

Anmeld

11. august 2008

Marco2

Emily har også mellemrum mellem fortænderne.

Se bare her...

AG - at work >(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.