Jakker str. 86 & 92

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.366 visninger
17 svar
0 synes godt om
3. november 2010

Skouboe

Billede 1-2: Cowboy jakke str. 92. fra &NOW. Meget god med brugt. 50 kr. + porto 

Billede 3-4: Cowboyjakke fra H&M str. 86. Meget god, men brugt. 50 kr. + porto

Billede 5-6: Lilla Dynejakke fra H&M str 86 - super lækker her til vinter. Meget god, men brugt. 50 kr + porto SOLGT!

Billede 5-6: Lyserød dynejakke fra H&M str. 86. Meget god men brugt. 50 kr + porto

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Klumpe-dumpe

Skouboe skriver:

Billede 1-2: Cowboy jakke str. 92. fra &NOW. Meget god med brugt. 50 kr. + porto

Billede 3-4: Cowboyjakke fra H&M str. 86. Meget god, men brugt. 50 kr. + porto

Billede 5-6: Lilla Dynejakke fra H&M str 86 - super lækker her til vinter. Meget god, men brugt. 50 kr + porto

Billede 7-8: Lyserød dynejakke fra H&M str. 86. Meget god men brugt. 50 kr + porto

Den lilla dunjakke, skriiiiiiiger Malucca på, den viiiiiiiiil hun eje ;)

Anmeld

3. november 2010

Skouboe

Rose <3 skriver:

Den lilla dunjakke, skriiiiiiiger Malucca på, den viiiiiiiiil hun eje

Jamen det kommer hun da så bare til

Har du stadig mit kontonummer? Jeg vil tro at portoen bliver 22 kr som b post.

Har Malutten iøvrigt fået sine fine bukser?

Anmeld

3. november 2010

Klumpe-dumpe

Skouboe skriver:

Jamen det kommer hun da så bare til

Har du stadig mit kontonummer? Jeg vil tro at portoen bliver 22 kr som b post.

Har Malutten iøvrigt fået sine fine bukser?

Jeps dit konto nr. må ligge på min netbank.

Ja hun fik dem igår  De er så super sej. Har også taget modelbilleder til dig. Skal baaaaare lige ha´dem oploadet ;)

Skal jeg bare overføre 72 nu eller vil du hellere vente til du er sikker på portoen?

Gider du sende til mit job, så er jeg fri for at skal på posthuset?

Anmeld

3. november 2010

Skouboe

Rose <3 skriver:

Jeps dit konto nr. må ligge på min netbank.

Ja hun fik dem igår  De er så super sej. Har også taget modelbilleder til dig. Skal baaaaare lige ha´dem oploadet

Skal jeg bare overføre 72 nu eller vil du hellere vente til du er sikker på portoen?

Gider du sende til mit job, så er jeg fri for at skal på posthuset?

Du kan bare smide billederne på NS eller i den oprindelige tråd med de forede bukser i kreativ hjørnet. Så er de samlet et sted.

Jeg glæder mig meget til at se din lækkerlas - passer de hende?

Du overfører bare 72 kr - hvis det bliver mere, betaler jeg resten.

Smid mig lige en PB  med en adresse, så sender jeg dem til dit arbejde. Har du iøvrigt overvejet Døgnposten? Jeg ELSKER det koncept - jeg får altid alt mit sendt til den..

Anmeld

3. november 2010

Klumpe-dumpe

Skouboe skriver:

Du kan bare smide billederne på NS eller i den oprindelige tråd med de forede bukser i kreativ hjørnet. Så er de samlet et sted.

Jeg glæder mig meget til at se din lækkerlas - passer de hende?

Du overfører bare 72 kr - hvis det bliver mere, betaler jeg resten.

Smid mig lige en PB  med en adresse, så sender jeg dem til dit arbejde. Har du iøvrigt overvejet Døgnposten? Jeg ELSKER det koncept - jeg får altid alt mit sendt til den..

De er lidt lange til hende. Men de passer perfekt i livet. Men øøh jeg tænkte faktisk på i aftens hvordan de skal vaskes? (med vrangen ud, men hvor mange grader?)

Posthuset er ikke så langt herfra, men det kniber med at nå det hele efter arbejde, Maluccas dp bor jo langt herfra. Så nej en døgnbox er pt heller ikke lige løsningen. Men sys det er skide smart med dem :)

Anmeld

3. november 2010

Skouboe

Rose <3 skriver:

De er lidt lange til hende. Men de passer perfekt i livet. Men øøh jeg tænkte faktisk på i aftens hvordan de skal vaskes? (med vrangen ud, men hvor mange grader?)

Posthuset er ikke så langt herfra, men det kniber med at nå det hele efter arbejde, Maluccas dp bor jo langt herfra. Så nej en døgnbox er pt heller ikke lige løsningen. Men sys det er skide smart med dem

40 grader

Og jeg sagde det jo - den der smock talje passer ALLE unger, både tykke og tynde. Den sidder bare SÅ godt på unger med krudt i bleen...

Anmeld

3. november 2010

Klumpe-dumpe

Skouboe skriver:

40 grader

Og jeg sagde det jo - den der smock talje passer ALLE unger, både tykke og tynde. Den sidder bare SÅ godt på unger med krudt i bleen...

Ja og så kan jeg godt lide de går højt op, du ved så hun ikke skiller på midten, når hun fiser rundt. (Og det er altså pænere at putte trøjen ned i bukserne, når der er en pæn "liv", fx ifh en par jeans eller joggingbukser)

Anmeld

9. november 2010

Skouboe

9. november 2010

Dictes mor

Dicte vil gerne købe den øverste cowboy-jakke, selvom det varer lidt inden hun kan passe den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.