min MOAR altså... :P
Simon og jeg er her til aften kommet hjem fra forlænget weekend hos min mor (min far bor der også, men var ikke hjemme). Efter jeg har fået Simon er det bare sååååe skønt at være der, for hun elsker bare at være sammen med Simon fra morgen til aften, han elsker bare Bedste, og jeg elsker bare at se dem hygge - og slappe max af imens! :))
Igår var den bedste dag.. den startede ikke supergodt ud da Simon vågnede kl 5:15 og syntes vi skulle lege. Efter en times forsøg på at få ham til at slappe af (kunne se at han var træt) gav jeg ham en flaske i håb om at han ville sove en time-halvanden mere. Han drak flasken med lukkede øjne, men da han havde tømt den spærrede han øjnene op, og var helt klar på fest igen! Fem minutter efter stod min mor i døren og spurgte om hun ikke skulle tage ham, så jeg kunne sove lidt mere... jooh, tak - det tror jeg nok. Så tog jeg til drømmeland, og min mor vækkede mig igen kl kvart i 10!!! :P Shit, det er lang tid siden jeg har sovet så lang tid...
Efter diverse morgenritualer tog vi ind til byen, hvor der blev shoppet og spist frokost... på en eller anden måde lykkedes det mig at komme hjem med tøj og støvler for 3.000 kr og 400 kr i kontanter - UDEN at have haft dankortet oppe af lommen en eneste gang :P Det er bare super at shoppe med mor. Simon fik også lidt nyt..
Om aftenen var vi hos min bror og spise - og se lille fætter Mikkel som nu er blevet 3 mdr. Nøj, han er bare så lille (født ni uger for tidligt) og bare sådan en der ligger og knirker... Skulle jo naturligvis sidde med det bette kræ, hvor jeg kunne mærke at jeg da helt har mistet grebet om sådan en. Men så var det jo godt at jeg kunne aflevere ham tilbage igen :D
Nå, nu er jeg hjemme igen, og synes det er helt uoverskueligt at jeg selv skal lave Simons havregrød i morgen tidlig... 8(
Anmeld