Rigtig dejligt at læse om jeres første tid med de skønne børn
Jeg har jo skrevet lidt om vores første tid i et tidligere indlæg. Heldigvis er vi nu ovre sygehus osv.
Det er bestemt ikke mindre stort at blive mor anden gang. Jeg er SÅ forgabt i min søn! Jeg føler, jeg er mere rolig her anden gang. Dog er bekymringerne de samme, og jeg hader, når han græder ;(
Storesøster ELSKER lillebror, og der bliver kysset og krammet meget - nogle gange lige hårdt nok! Jeg synes, det er udfordrende at være mor til to - at være der for dem begge. Silas kræver jo så meget af min opmærksomhed, og det gør ondt, at det går ud over min datter. Men heldigvis er hendes far der jo, og det er skønt at se dem hygge og grine, når jeg f.eks. sidder "fast" og ammer lillebror. (han bliver både ammet og får flaske ved hvert måltid )
Silas var jo en lille gut på 2550 g, da han blev født. Nu går vi og hepper på ham, så han kan blive rigtig fed
Desværre suger han ikke gram til sig. Den sidste uge har han kun taget 10 g på pr dag, hvor han egentlig burde tage 25 g på. En forklaring kan være, at han er lidt forkølet og har lidt forstoppelse.
Det med forstoppelsen er så synd
Uh det er ubehageligt at se ham kæmpe med at lave i bleen
Vi håber, der snart kommer mere balance i det.
Trods bekymringer, træthed og udfordringer er det det bedste at være mor til to 
Anmeld