Svineri!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2010

Mettemus

businesstigger skriver:

jeg sad også lige og kiggede kataloget igennem og tænkte "ja og hvad kan jeg bruge det til!!!". Selv hvis jeg skulle føde lidt før tid så jeg ikke er gravid nytårsaften så er der no way jeg kommer til at se godt ud i en af dem foreløbig.

I dag vil jeg trøste mig med lidt retail therapy på HJORT lagersalg

Good for you! Det lyder også meget sjovere alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

businesstigger

Mettemus skriver:

Good for you! Det lyder også meget sjovere alligevel

Det håber jeg også det bliver. Og hvem ved måske er der også noget til mor der

Anmeld

4. november 2010

DK

Hov og skal vi ikke bare lave en aftale om at vi tager en revancebytur når ungerne er poppet og vi er ved at være tilbage i prægraviditetstr. Her skal vi drikke faverige drinks, synge med på gamle 80er sange og vakle hjem kl 23 fordi det er år og dag siden vi sidst har duftet til noget der er stærkere end modermælkserstatning?!

Jubiii.... jeg glæder mig allerede!!

Jeg laver verdens bedste Royal  Mojitos som vi kan nedsvælge inden vi går ud i det farlige natteliv!!

Anmeld

4. november 2010

DK

4. november 2010

blomst84

Jeg kan bare SÅ meget følge dig!! øv hvor jeg ville ønske jeg kunne hoppe ned i den kjole jeg havde på sidste år til nytår, en sort stram sag i str. 36... og som du skriver med lårkort.... så sidder man her 15 kg senere og ligner en hval.... og jeg syntes da også det er lidt strengt at de modeller der står med graviditets-tøj på ude i siden af denne hjemmeside, slet ikke ligner en gravid!!!! og slet ikke en som mig der er gravid i uge 31 med vand i kroppen     men jeg glæder mig til at hoppe ned i mine gamle jeans igen og købe lækre kjoler  og hvad tager en man som højgravid egentlig på til nytårsaften?

Knus Sabrina 30+0 

Anmeld

4. november 2010

DK

blomst84 skriver:

Jeg kan bare SÅ meget følge dig!! øv hvor jeg ville ønske jeg kunne hoppe ned i den kjole jeg havde på sidste år til nytår, en sort stram sag i str. 36... og som du skriver med lårkort.... så sidder man her 15 kg senere og ligner en hval.... og jeg syntes da også det er lidt strengt at de modeller der står med graviditets-tøj på ude i siden af denne hjemmeside, slet ikke ligner en gravid!!!! og slet ikke en som mig der er gravid i uge 31 med vand i kroppen     men jeg glæder mig til at hoppe ned i mine gamle jeans igen og købe lækre kjoler  og hvad tager en man som højgravid egentlig på til nytårsaften?

Knus Sabrina 30+0 

Prøv at kig på Asos: http://www.asos.com/Women/Asos-Maternity/Cat/pgecategory.aspx?cid=5813 De har masser af fint og det er også billigt! Jeg har købt flere ting på siden og kun været rigtig glad og tilfreds!

Den almindelige levering koster vist 20 kroner og så tager vist 7 dage. Den hurtige ekspres levering mener jeg koster 45 kr og så kommer det inden ca 3 arbejdsdage (de kan garantere en senest leverings dag ved bestilling!) Det er SÅ smart og nemt!! Jeg har købt meget af Asos' eget mærke og har kun været godt tilfreds!

Mht den Mamlicious model pt, så synes jeg også hendes mave er for lille. Altså hun ser næsten ikke gravid ud. De gravide som ex. H&M bruger de ser da i det mindste GRAVIDE ud!!

Anmeld

4. november 2010

blomst84

DK skriver:

Prøv at kig på Asos: http://www.asos.com/Women/Asos-Maternity/Cat/pgecategory.aspx?cid=5813 De har masser af fint og det er også billigt! Jeg har købt flere ting på siden og kun været rigtig glad og tilfreds!

Den almindelige levering koster vist 20 kroner og så tager vist 7 dage. Den hurtige ekspres levering mener jeg koster 45 kr og så kommer det inden ca 3 arbejdsdage (de kan garantere en senest leverings dag ved bestilling!) Det er SÅ smart og nemt!! Jeg har købt meget af Asos' eget mærke og har kun været godt tilfreds!

Mht den Mamlicious model pt, så synes jeg også hendes mave er for lille. Altså hun ser næsten ikke gravid ud. De gravide som ex. H&M bruger de ser da i det mindste GRAVIDE ud!!

1000 tak for linket var lige en tur forbi H&M for at se deres "mama" udvalg og fandt faktisk nogle ting, som sad rigtig pænt trods den store størrelse men ja hende mamalicius modellen er i hvad... Uge 13?? i hvert fald ikke uge 31.... Men jeg ska ikke sidde og brokke mig over min nye flodheste-krop for jeg spiser VIRKELIG meget

Anmeld

4. november 2010

Riksen

Ej, hvor tarveligt!

Jeg kan godt forstå at du synes at det er uretfærdigt, og at du drømmer dig tilbage til the good old times.

Jeg drømmer også om lækkert præ-graviditetstøj, men jeg tager så lige selvpineriet et hak længere, da jeg drømmer om at veje 2-5 kg. mindre end da jeg blev gravid. Jeg håber (læs: forventer endda) at jeg bliver meget mere slim end jeg var før graviditeten, og det er jo på ingen måde realistisk - især ikke med min motivation når det kommer til motion. Og det er da selvpineri, så det vil noget

Men jeg skal egentlig ikke klage, for jeg kan stadig være i både mine leggings og bluser i str. 38-40. Men altså... ikke desto mindre er der en mave i vejen, når man savler over toppe, kjoler og lignende.

Anmeld

4. november 2010

Tina2

DK skriver:

Ja. Det er hvad det er. Så sidder man her. I uge 30. Og har det helt godt med sig selv fordi man de sidste 3,5 uge kun har taget 700 gram på! Og fordi man er flittig og laver lektier. Så kommer posten.

MED ET H&M "PARTY COLLECTION"-KATALOG!!

Og inden i er der bare FYLDT med julefrokost og nytårs kjoler af den slags der bare er sååå fine når man har en talje i str. 38/40. Og fyldt med TÅRNHØJE fine sko. Og fyldt med lyst til julefester og juledrinks og JULESJOV!!! Chiffon, satin og perler i lange baner!

Og så sidder man her. Og har jo alligevel taget 11 kg på. Og skulle have str. 44 i et par gravidbukser fra H&M den anden dag. Og skal ikke til en SKID julefrokoster eller julesjov, eller juledrinks, Og med stilletter SÅ ensomme at jeg kan høre de græder helt her ind i stuen!

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆVVVVVVVVVVVVVVVVVVV

Jeg tror jeg vil skrive på postkassen at jeg fremover kun vil have baby-kataloger eller nogle med møbler og kager i!!

Sejt du holder vægten så flot!!!

Kan godt forstå det er træls at se i de kataloger, jeg har det på samme måde og jeg har jo ligesom født for 2 mdr siden!!!! Men mangler stadig 7½ kg og så gerne lige 4-5 kg mere....

Min stooooore stak fantastiske jeans + mine nyindkøbte skindbukser købt i den gl str ligger i skabet og skriiiger efter mig!!!! Men røven er stadig for stor til dem

Købte de fedeste skindbukser da jeg var 34-35 uger henne som "motivationskøb" så dem SKAL jeg bare i!!!!!  SKAL i det hele taget bare ned på normalvægten igen, der er ikke noget at rafle om!

Synes iøvrigt også den nederste kjole er fed!!!

Anmeld

9. november 2010

baby17marts

Hi hi hvor er i søde alle sammen.. Jeg skal heldigvis arbejde til nytår, så skal ikke tænke på at ikke ligne en flodhest i en ellers smuk nytårskjole

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.