Svineri!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.214 visninger
19 svar
0 synes godt om
3. november 2010

DK

Ja. Det er hvad det er. Så sidder man her. I uge 30. Og har det helt godt med sig selv fordi man de sidste 3,5 uge kun har taget 700 gram på! Og fordi man er flittig og laver lektier. Så kommer posten.

MED ET H&M "PARTY COLLECTION"-KATALOG!!

Og inden i er der bare FYLDT med julefrokost og nytårs kjoler af den slags der bare er sååå fine når man har en talje i str. 38/40. Og fyldt med TÅRNHØJE fine sko. Og fyldt med lyst til julefester og juledrinks og JULESJOV!!! Chiffon, satin og perler i lange baner!

Og så sidder man her. Og har jo alligevel taget 11 kg på. Og skulle have str. 44 i et par gravidbukser fra H&M den anden dag. Og skal ikke til en SKID julefrokoster eller julesjov, eller juledrinks, Og med stilletter SÅ ensomme at jeg kan høre de græder helt her ind i stuen!

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆVVVVVVVVVVVVVVVVVVV

Jeg tror jeg vil skrive på postkassen at jeg fremover kun vil have baby-kataloger eller nogle med møbler og kager i!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

AnneBJ

Nårh, hvor er du sød! Jeg modtager med vilje aldrig sådan nogle kataloger, da jeg før graviditeten var en str. 42 på gode dage, og 44 på de dårlige.. Og de fine kjoler jeg altid forelsker mig i, er ikke superpæne, når man har en gravid-look-a-like mave, selvom man er så langt fra at være gravid som man kan komme.

Så faktisk nyder jeg, at købe ventetøj osv., for nu MÅ maven ikke kun gerne fylde, det SKAL den faktisk helst!

Men vil gerne sende dig et kram alligevel - og jeg synes du er sej, at du kun har taget så lidt på, OG at du er lektieflittig!

Anmeld

3. november 2010

Sofia

Åhhhhhhhhh - helle for den første kjole med alle perlerne, ihh, jeg glæder mig altså virkelig også til man igen kan tage en lækker kjole på, og sippe mojitos i byen, selvfølgelig i et par lækre stilletter! Jeg antager, og du som super-mom må vide det, at man sagtens kan nuppe en bytur i ny og næ, og lade babyen hygge sig hos farmand i mens

Anmeld

3. november 2010

DK

Tak!

Jamen. Normalt er det også helt okay. Men så er der lige sådan et lumsk bagholdsangreb!! Af værste skuffe!

Når man nu trods alt er lidt en dulle-dåse der elsker lårkort (den nederste kjole, er SÅÅÅ meget mig!) og masser af mascara og glimmer, så hiiiver det bare i dansebenene og tøse-julefrokost-hjertet at man ved at man er sat på bænken i år!

Anmeld

3. november 2010

DK

Åhhhhhhhhh - helle for den første kjole med alle perlerne, ihh, jeg glæder mig altså virkelig også til man igen kan tage en lækker kjole på, og sippe mojitos i byen, selvfølgelig i et par lækre stilletter! Jeg antager, og du som super-mom må vide det, at man sagtens kan nuppe en bytur i ny og næ, og lade babyen hygge sig hos farmand i mens

Ork det kan man sagtens! Den øverste kjole er din, jeg tager den med ærmerne... LOVE Ihhh mine (gamle før-gravid) ben ville have været så stang lækre i den kjole!

Og byturene og festerne bliver faktisk så meget bedre af at man kun er afsted en gang hver 2-3 måned!! Plus det er MEEEGET billigere i drinks da man ikke skal have nær så mange for at blive lidt tipsy!

Anmeld

3. november 2010

Karina84

DK skriver:

Ja. Det er hvad det er. Så sidder man her. I uge 30. Og har det helt godt med sig selv fordi man de sidste 3,5 uge kun har taget 700 gram på! Og fordi man er flittig og laver lektier. Så kommer posten.

MED ET H&M "PARTY COLLECTION"-KATALOG!!

Og inden i er der bare FYLDT med julefrokost og nytårs kjoler af den slags der bare er sååå fine når man har en talje i str. 38/40. Og fyldt med TÅRNHØJE fine sko. Og fyldt med lyst til julefester og juledrinks og JULESJOV!!! Chiffon, satin og perler i lange baner!

Og så sidder man her. Og har jo alligevel taget 11 kg på. Og skulle have str. 44 i et par gravidbukser fra H&M den anden dag. Og skal ikke til en SKID julefrokoster eller julesjov, eller juledrinks, Og med stilletter SÅ ensomme at jeg kan høre de græder helt her ind i stuen!

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆVVVVVVVVVVVVVVVVVVV

Jeg tror jeg vil skrive på postkassen at jeg fremover kun vil have baby-kataloger eller nogle med møbler og kager i!!

Årh hvor har jeg bare haft den samme tanke i dag faktisk!! Det var dog da jeg så forsiden af min kærestes M! blad... Ja sådan en mave havde jeg også en gang for 4 måneder siden, da drengen derinde stadig var lillebitte og ikke kommet til endnu... Nu sidder jeg så her og har taget 5kg (sidst jeg vejede mig for et par uger siden) på, har aldrig taget så meget på før. Er (eller VAR, har aldrig været) ikke særlig stor, og har altid været lille og spinkel, og kunne bruge alle de der kjoler der bare smyger sig til kroppen, suuuuk...

Så puha ja, drømmer mig også tilbage til julefrokoster, glimmer og lækre kjoler, forstår såååå meget hvordan du har det!

Forresten, så er den nederste sorte MIIIIN (i hvert fald i mine drømme &nbsp

Anmeld

4. november 2010

Diana...

Hahaha hvor er du sjov. Den nederste kjole er bare MEGA fed. Hvis man da bare kunne bære sådanne noget tøj. 

Du må få manden til at tømme postkassen frem over så han lige kan tage alle de lede reklamer fra 

Anmeld

4. november 2010

Mettemus

I know!!! Hva sker der for at H&M som de eneste i verden ikke lige har fattet at man er fyldt af vand og baby og på ingen måde har hverken mave, hofter eller ben til at hoppe i sådan noget nytårskluns?! Jeg havde i går også forvildet mig ind på dameetagen i Magasin i stedet for at gå direkte mod toppen og babyetagen. Her fandt jeg kjole efter kjole efter kjole som ville have været fuldstændig fantastiske med champagne og tårnhøje stiletter som accessories. Men det var også mega dumt at begive sig ud i den slags selvpineri....

Anmeld

4. november 2010

Mettemus

Hov og skal vi ikke bare lave en aftale om at vi tager en revancebytur når ungerne er poppet og vi er ved at være tilbage i prægraviditetstr. Her skal vi drikke faverige drinks, synge med på gamle 80er sange og vakle hjem kl 23 fordi det er år og dag siden vi sidst har duftet til noget der er stærkere end modermælkserstatning?!

Anmeld

4. november 2010

businesstigger

jeg sad også lige og kiggede kataloget igennem og tænkte "ja og hvad kan jeg bruge det til!!!". Selv hvis jeg skulle føde lidt før tid så jeg ikke er gravid nytårsaften så er der no way jeg kommer til at se godt ud i en af dem foreløbig.

I dag vil jeg trøste mig med lidt retail therapy på HJORT lagersalg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.