vitaminer - hva nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

264 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. august 2008

heaven

skal man egentlig give ungerne vitaminer, nu hvor de ikke får d-vitamin mere? Og hvis man skal, hvad skal det så være for noget?

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2008

Lise

Vi spurgte hos lægen da Simon var til sit 1-års tjek. Hun sagde at hvis han spiste godt og varieret, så behøvede vi ikke give ham nogen vitaminpille endnu... hun sagde yderligere at hvis vi gerne ville prøve at give ham nogle, så skulle han have sådan nogle tygge-nogen, men hun var ikke helt klar over om han var klar til dem..

Vi giver ham ikke vitaminpiller pt da han æder hvad der bliver serveret.

Anmeld

10. august 2008

Lene76

hehe hmmm D-vitamin det har Viktor ups ik fået andet en de føste par mdr....men har da en plan om at han ska ha en vitamin pille om morgen ligesom sin søster så kan det osse være jeg bedre husker det....

Bare så "folk" ik tror at jeg husker så godt vil jeg lige sige at Viktro fik ik D-vitamin mere pga den kost og alt den luft og sol han fik så mente min sp ik at det var nødvendigt.....

Anmeld

10. august 2008

bette

mikkel får en vitamin pille hver dag.. sådan en tygge ting.. han får dem som en snack og spiser dem med velbehag.. giver ham dem selvom han spiser varieret.. fordi så er jeg helt sikker på han får hvad han skal have.. :D

Anmeld

10. august 2008

Mary

bettemouse skriver:

mikkel får en vitamin pille hver dag.. sådan en tygge ting.. han får dem som en snack og spiser dem med velbehag.. giver ham dem selvom han spiser varieret.. fordi så er jeg helt sikker på han får hvad han skal have.. :D

Lige præcis det jeg ville have skrevet :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.