Pergotime

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

Louisiana

Millefrisch skriver:

Jeg fik dem fordi jeg havde blærer på mine æggestokke. Jeg fik først at vide hos den ene gynækolog at jeg havde PCO, også skiftede jeg gynækolog for at hører hans mening, men han sagde at han sagtens kunne se jeg have sådan nogle blærer (cyster) på æggestokkene, men ikke nok til at det var PCO. Også for at sikrer at jeg modende æg, så gav han mig de der piller.

Hov, har du ikke svaret på en af mine andre indlæg, hvor vi talte om PCO?  For synes da jeg kan huske din historie med PCO. Det er da godt, at du fik pillerne så  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Miia90

Ja, lavde også 2æg første gang. ja der er større chance for tvillinger men det gør jo hellere ikk noger. smiler

IUI: er hvor man spøjter sæden dirkte op i livmorden

Anmeld

3. november 2010

MF<3

Louisiana28 skriver:

Hov, har du ikke svaret på en af mine andre indlæg, hvor vi talte om PCO?  For synes da jeg kan huske din historie med PCO. Det er da godt, at du fik pillerne så  

Jo, det kan da godt passe. Jeg har nemlig skrevet om det, hvor min mens var fuclstændigt udeblevet og pludseligt blev den meget kraftig, og den ene læge sagde jeg havde PCO, den anden sagde nej. Meget forvirrende? Men altså jeg fik de piller, og de hjalp. Håber også de kommer til at hjælpe for dig!

Anmeld

3. november 2010

Louisiana

Miia90 skriver:

Ja, lavde også 2æg første gang. ja der er større chance for tvillinger men det gør jo hellere ikk noger. smiler

IUI: er hvor man spøjter sæden dirkte op i livmorden

Jeg synes heller ikke det gør noget med tvillinger

Aha! Hvordan foregår det?? Bare sig, hvis jeg spørger for meget  Jeg ved bare INTET om noget af alt det her, hvor man får hjælp til, at blive gravid...

Anmeld

3. november 2010

Louisiana

Millefrisch skriver:

Jo, det kan da godt passe. Jeg har nemlig skrevet om det, hvor min mens var fuclstændigt udeblevet og pludseligt blev den meget kraftig, og den ene læge sagde jeg havde PCO, den anden sagde nej. Meget forvirrende? Men altså jeg fik de piller, og de hjalp. Håber også de kommer til at hjælpe for dig!

Ja, det må ha' været rimelig forvirrende  Fik du ikke taget en blodprøve for at tjekke PCO'en? Det fik jeg nemlig...

Tak, håber også de virker!

Anmeld

3. november 2010

MF<3

Louisiana28 skriver:

Ja, det må ha' været rimelig forvirrende  Fik du ikke taget en blodprøve for at tjekke PCO'en? Det fik jeg nemlig...

Tak, håber også de virker!

Ja, og det var kun den læge der mente jeg ikke havde PCO, der sørgede for at jeg fik taget blodprøve? Det kan jeg bare heller ik forstå, når ham den første han siger at jeg har PCO, men han sikrede sig ikke med en blodprøve? I stedet gik han vildt meget op i, at jeg spiste sundt?

Men blodprøverne vidste at jeg ikke havde PCO, men bare cyster eller blærer på æggestokkene.

Anmeld

3. november 2010

Louisiana

Millefrisch skriver:

Ja, og det var kun den læge der mente jeg ikke havde PCO, der sørgede for at jeg fik taget blodprøve? Det kan jeg bare heller ik forstå, når ham den første han siger at jeg har PCO, men han sikrede sig ikke med en blodprøve? I stedet gik han vildt meget op i, at jeg spiste sundt?

Men blodprøverne vidste at jeg ikke havde PCO, men bare cyster eller blærer på æggestokkene.

Ja, dét er da helt skørt, at han ikke får en blodprøve fra dig! Det kunne jeg forstå på min læge var ret vigtigt  

I den tid, inden jeg fik svar på blodprøven, læste jeg mig frem til, at det med kosten er ret så vigtig, når man har PCO, så det er nok derfor han er gået op i dét  

Det var da skønt, at du ikke har PCO så  Jeg var ihverfald lettet over, at finde ud af, at jeg ikke havde det

Anmeld

3. november 2010

MF<3

Louisiana28 skriver:

Ja, dét er da helt skørt, at han ikke får en blodprøve fra dig! Det kunne jeg forstå på min læge var ret vigtigt  

I den tid, inden jeg fik svar på blodprøven, læste jeg mig frem til, at det med kosten er ret så vigtig, når man har PCO, så det er nok derfor han er gået op i dét  

Det var da skønt, at du ikke har PCO så  Jeg var ihverfald lettet over, at finde ud af, at jeg ikke havde det

Ja, han var nok ikke rigtigt klog. For det er da vigtigt og få målt hormon, insulin og alt det der de tjekker. ja, det er ret vigtigt at spise sundt og holde vægten. Og rygning er heller ikke en god ide.

Det er da dejligt, at du heller ik har PCO.

Anmeld

3. november 2010

Louisiana

Millefrisch skriver:

Ja, han var nok ikke rigtigt klog. For det er da vigtigt og få målt hormon, insulin og alt det der de tjekker. ja, det er ret vigtigt at spise sundt og holde vægten. Og rygning er heller ikke en god ide.

Det er da dejligt, at du heller ik har PCO.

Ja, lige nøjagtig!

Ja, skønt, at vi begge er raske

Anmeld

4. november 2010

Miia90

jeg tager den første pille på 3mens dag og dage i de der 5 dage. også for jeg en scanningstid, så hun kan se hvornår jeg er klar til og få lagt kæresten sæd op. 36timer før det her skal jeg tage en ægløsningspøjte kl 22 og når dagen så kommer, skal kæresten op og aflevere sæd, hvor de af renser det op, så der KUN er sæd. og så bliver det lagt op i mig bagefter. så skal man ko bare vente 14dage. og håbe der er gevins

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.