Blyb skriver:
Jamen vi har desværre slet ikke været til samtale endnu. Jeg går pt. og venter på, vi får et brev om at de har modtaget vores henvisning fra gynækologisk afdeling på Riget. Ringede dertil i dag, for at tjekke op på om de havde modtaget den, men manden der tog telefonen, bad mig om at ringe igen på mandag, når sygeplejersken var retur.
Så jeg må lige vente og se... 
Uhh..d.11/11 det er jo lige om hjørnet. Hvis du har lyst, må du meget gerne sende en opdatering. Er da spændt på om de har noget godt at fortælle Jer.

Den her samtale med vores sygeplejerske den 11 er bare en samtale hvor vi snakker om forløbet fra dagen hvor vi fik den dårlige nyhed til i dag. om hvordan vi har det psykisk osv. har i ikke fået tilbudt det?
Jeg kan godt mærke at jeg har brug for at snakke med nogen omkring alt dette her, jeg har virkelig brug for at læsse af, og gerne med nogle som har prøvet det samme så de ved hvad man taler om, og dele ens erfaringer 
Vi ved at når vi har haft denne samtale den 11. så skal vi snakke med overlæge om en måneds tid hvor vi også får svar på prøver fra barnet, og så er det tid til udredning.
så vi glæder os rigtig meget.
hvis jeg skriver det samme flere gange så håber jeg lige at du kan bære over med mig, har haft svært ved at huske noget som helst efter den sidste abort, kan ikke rigtig koncentrerer mig om noget 
En opdatering kommer 
vi kan da skrive sammen dagligt hvis du har lyst, hvis du har brug for at snakke så kan du altid skrive
ved hvor meget jeg selv har brug for det.
Anmeld