Udredelse på riget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2010

Chalala85

MiChElLeKuHr skriver:

Tak

ja der kan være så meget, så håber at det er en lille bagatel

Det håber jeg bestemt også det er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2010

Blyb

MiChElLeKuHr skriver:

Jaa det var en hård omgang den sidste her.

ja vi glæder os også til at få nogle svar håber de finder nogle svar, om ik andet så når vi bliver undersøgt.

Hehe, ja, altså hver gang vi har mistet er jeg blvete meget hurtig gravid igen hve gang det ville være forfærdeligt hvis vi skulle vente flere år imellem når de nu først vil undersøge en når man har mistet mindst 3 gange det synes jeg altså er mange gange før de vil hjælpe.

vi har heller ingen børn i forevejen desværre, men ja det er noget mærkeligt noget, det er desværre så "normalt" at de ikke vil gøre noget før man har mistet flere gange, det er lidt uhyggeligt.

Jeg håber også for jer at det går hurtigt, at i snart får brev og meget snart skal på riget.

vi skal til den private samtale med vores sygeplejerske Lone Møller d. 11/11 som var der for os på dagen hvor jeg skulle føde, hun var fantastisk, fik min mand til at købe en buket blomster til hende inden vi tog hjem fra sygehuset. glæder mig til samtalen, hva fik i ud af den?

Hehe, man må gerne være "naiv" når det kommer til det at håbe. man har brug for at håbe på at alt nok skal lykkes og (at man bare har været meget uheldig) det er vores forsvarsmekanisme. vi har alle brug for at beskytte os selv for at vi kan komme videre.

Jamen vi har desværre slet ikke været til samtale endnu. Jeg går pt. og venter på, vi får et brev om at de har modtaget vores henvisning fra gynækologisk afdeling på Riget. Ringede dertil i dag, for at tjekke op på om de havde modtaget den, men manden der tog telefonen, bad mig om at ringe igen på mandag, når sygeplejersken var retur.

Så jeg må lige vente og se...

Uhh..d.11/11 det er jo lige om hjørnet. Hvis du har lyst, må du meget gerne sende en opdatering. Er da spændt på om de har noget godt at fortælle Jer.

Anmeld

4. november 2010

Mischa

Blyb skriver:

Jamen vi har desværre slet ikke været til samtale endnu. Jeg går pt. og venter på, vi får et brev om at de har modtaget vores henvisning fra gynækologisk afdeling på Riget. Ringede dertil i dag, for at tjekke op på om de havde modtaget den, men manden der tog telefonen, bad mig om at ringe igen på mandag, når sygeplejersken var retur.

Så jeg må lige vente og se...

Uhh..d.11/11 det er jo lige om hjørnet. Hvis du har lyst, må du meget gerne sende en opdatering. Er da spændt på om de har noget godt at fortælle Jer.

Den her samtale med vores sygeplejerske den 11 er bare en samtale hvor vi snakker om forløbet fra dagen hvor vi fik den dårlige nyhed til i dag. om hvordan vi har det psykisk osv. har i ikke fået tilbudt det?

Jeg kan godt mærke at jeg har brug for at snakke med nogen omkring alt dette her, jeg har virkelig brug for at læsse af, og gerne med nogle som har prøvet det samme så de ved hvad man taler om, og dele ens erfaringer

Vi ved at når vi har haft denne samtale den 11. så skal vi snakke med overlæge om en måneds tid hvor vi også får svar på prøver fra barnet, og så er det tid til udredning.

så vi glæder os rigtig meget.

hvis jeg skriver det samme flere gange så håber jeg lige at du kan bære over med mig, har haft svært ved at huske noget som helst efter den sidste abort, kan ikke rigtig koncentrerer mig om noget

En opdatering kommer

vi kan da skrive sammen dagligt hvis du har lyst, hvis du har brug for at snakke så kan du altid skrive ved hvor meget jeg selv har brug for det.

Anmeld

4. november 2010

Blyb

MiChElLeKuHr skriver:

Den her samtale med vores sygeplejerske den 11 er bare en samtale hvor vi snakker om forløbet fra dagen hvor vi fik den dårlige nyhed til i dag. om hvordan vi har det psykisk osv. har i ikke fået tilbudt det?

Jeg kan godt mærke at jeg har brug for at snakke med nogen omkring alt dette her, jeg har virkelig brug for at læsse af, og gerne med nogle som har prøvet det samme så de ved hvad man taler om, og dele ens erfaringer

Vi ved at når vi har haft denne samtale den 11. så skal vi snakke med overlæge om en måneds tid hvor vi også får svar på prøver fra barnet, og så er det tid til udredning.

så vi glæder os rigtig meget.

hvis jeg skriver det samme flere gange så håber jeg lige at du kan bære over med mig, har haft svært ved at huske noget som helst efter den sidste abort, kan ikke rigtig koncentrerer mig om noget

En opdatering kommer

vi kan da skrive sammen dagligt hvis du har lyst, hvis du har brug for at snakke så kan du altid skrive ved hvor meget jeg selv har brug for det.

Nååå..så er jeg med. Det er sikkert en samtale I får tilbudt fordi du aborterer efter uge 12. Vi har ikke fået det tilbudt.

Det er helt okay, hvis du kommer til at gentage dig selv. Jeg har selv været utrolig ukoncentreret efter min abort for 14 dage siden. Troede bare det var mig, der var noget galt med.

Ja, lad os da endelig holde kontakt. Det er nemlig rigtig rart at tale med andre der har været ude for samme forløb. Jeg er på næsten hver dag Jeg tilføjer dig lige som ven

Anmeld

4. november 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg vil ikke bare gå fordi uden, at give dig mine tanker og et kæmpe knus

Anmeld

9. november 2010

Maise

Først et kæmpe kramÅhhh kender alt til den skrækkelige angst om at miste.

har selv aborteret 2 gange i uge 11. Har senere fundet ud af at jeg har PCO, men om det er derfor at jeg har haft aborteret ved de ikke.

Har en veninde som også har mistet flere gange også sent, hun er i behandling med progesteron for at kunne holde på barnet når hun er gravid ( har 3 børn nu) Der kan være flere årsager. Håber i snarest finder ud af hvad der er galt, så du lykkelig kan blive gravid igen og i kan få jeres barn sammen.

Maise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.