Blyb skriver:
Pyhh..den har ikke været sjov den i uge 16!
Men flot de går ind og laver en obduktion og biopsi, der må de da forhåbentlig kunne se et eller andet..
Bliver I også nemt gravide af Jer selv? Har du børn i forvejen?
Dem jeg har læst om på en af de sider jeg anbefaldede, der synes jeg oftes at kvinderne har født et eller 2 børn i forvejen og så efterfølgende får en række aborter. Men den kategori hører jeg ikke under, da jeg ikke tidligere har født. Håber snart vi får brev fra hospitalet..
Har I været til det infomøde der, det man skal til inden personlig samtale?
Håber selvfølgelig at jeg "bare" har været uheldig hidtil, men det er nok lidt naivt at tro?! 

Jaa det var en hård omgang den sidste her. 
ja vi glæder os også til at få nogle svar
håber de finder nogle svar, om ik andet så når vi bliver undersøgt.
Hehe, ja, altså hver gang vi har mistet er jeg blvete meget hurtig gravid igen hve gang
det ville være forfærdeligt hvis vi skulle vente flere år imellem
når de nu først vil undersøge en når man har mistet mindst 3 gange
det synes jeg altså er mange gange før de vil hjælpe.
vi har heller ingen børn i forevejen
desværre, men ja det er noget mærkeligt noget, det er desværre så "normalt" at de ikke vil gøre noget før man har mistet flere gange, det er lidt uhyggeligt.
Jeg håber også for jer at det går hurtigt, at i snart får brev og meget snart skal på riget.
vi skal til den private samtale med vores sygeplejerske Lone Møller d. 11/11 som var der for os på dagen hvor jeg skulle føde, hun var fantastisk, fik min mand til at købe en buket blomster til hende inden vi tog hjem fra sygehuset. glæder mig til samtalen, hva fik i ud af den?
Hehe, man må gerne være "naiv" når det kommer til det at håbe. man har brug for at håbe på at alt nok skal lykkes og (at man bare har været meget uheldig)
det er vores forsvarsmekanisme. vi har alle brug for at beskytte os selv for at vi kan komme videre.