Udredelse på riget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.552 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. november 2010

Mischa

Vi skal snart på rigshospitalet for at blive udredt.

det er 4. gang vi mister og den sidste graviditet var i 16. uge.

Jeg kan ikke slappe af før jeg får nogle svar.

Er der nogle af jer som har prøvet at blive udredt på hospitalet for at finde ud af hvorfor man aborterer?

knus Michelle & Michael

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Mette.

Jeg kender desværre intet til det, da vi 'kun' har prøvet det en gang. Jeg ville bare sende dig et knus og håber de snart kan give jer nogle svar, så i også kan få drømmebabyen inden længe.

Anmeld

3. november 2010

Blyb

MiChElLeKuHr skriver:

Er der nogle af jer som har prøvet at blive udredt på hospitalet for at finde ud af hvorfor man aborterer?

knus Michelle & Michael

Hej Michelle og Michael

Ked af at høre det også sker for dig, men vi er absolut ikke alene om det

Jeg har selv mistet 3 gange - uge 7, 6 og for 1½ uge siden i uge 10. Vi er nu også blevet tilbudt en udredning på Rigshospitalet. Men vi går pt. og venter på at modtage svar fra afdelingen.

Jeg linker lige til et par sider der er gode, hvis du ikke kender dem i forvejen.

Held og lykke med Jeres forløb, håber de finder årsagen til de gentagne aborter. Det er frygteligt ar skulle igennem!

https://patientnetvaerk.sundhed.dk/gentagneaborter/default.aspx

http://www.rigshospitalet.dk/menu/AFDELINGER/Juliane+Marie+Centret/Klinikker/Fertilitetsklinikken/Enheden+for+gentagne+aborter/

fra mig

Anmeld

3. november 2010

Mischa

Blyb skriver:

Hej Michelle og Michael

Ked af at høre det også sker for dig, men vi er absolut ikke alene om det

Jeg har selv mistet 3 gange - uge 7, 6 og for 1½ uge siden i uge 10. Vi er nu også blevet tilbudt en udredning på Rigshospitalet. Men vi går pt. og venter på at modtage svar fra afdelingen.

Jeg linker lige til et par sider der er gode, hvis du ikke kender dem i forvejen.

Held og lykke med Jeres forløb, håber de finder årsagen til de gentagne aborter. Det er frygteligt ar skulle igennem!

https://patientnetvaerk.sundhed.dk/gentagneaborter/default.aspx

http://www.rigshospitalet.dk/menu/AFDELINGER/Juliane+Marie+Centret/Klinikker/Fertilitetsklinikken/Enheden+for+gentagne+aborter/

fra mig

Tusind tak

ja vi går også bare og venter, nu skal vi bare lige først have svar fra biopsi og opduktion, men så skal vi også afsted, og håber at vi hurtigt får en indkaldelse.

Det er dejligt at man ikke er alene i denne svære tid

jeg mistede de tre første gange i uge 6 og 7, 4 gang nu her i 16 uge som du læste. det er bare så hårdt når man brænder så meget for at få et barn sammen

Anmeld

3. november 2010

Mischa

Mette. skriver:

Jeg kender desværre intet til det, da vi 'kun' har prøvet det en gang. Jeg ville bare sende dig et knus og håber de snart kan give jer nogle svar, så i også kan få drømmebabyen inden længe.

Tak mette

Anmeld

3. november 2010

Blyb

MiChElLeKuHr skriver:

Tusind tak

ja vi går også bare og venter, nu skal vi bare lige først have svar fra biopsi og opduktion, men så skal vi også afsted, og håber at vi hurtigt får en indkaldelse.

Det er dejligt at man ikke er alene i denne svære tid

jeg mistede de tre første gange i uge 6 og 7, 4 gang nu her i 16 uge som du læste. det er bare så hårdt når man brænder så meget for at få et barn sammen

Pyhh..den har ikke været sjov den i uge 16!

Men flot de går ind og laver en obduktion og biopsi, der må de da forhåbentlig kunne se et eller andet..

Bliver I også nemt gravide af Jer selv? Har du børn i forvejen?

Dem jeg har læst om på en af de sider jeg anbefaldede, der synes jeg oftes at kvinderne har født et eller 2 børn i forvejen og så efterfølgende får en række aborter. Men den kategori hører jeg ikke under, da jeg ikke tidligere har født. Håber snart vi får brev fra hospitalet..

Har I været til det infomøde der, det man skal til inden personlig samtale?

Håber selvfølgelig at jeg "bare" har været uheldig hidtil, men det er nok lidt naivt at tro?!

Anmeld

4. november 2010

Mischa

Blyb skriver:

Pyhh..den har ikke været sjov den i uge 16!

Men flot de går ind og laver en obduktion og biopsi, der må de da forhåbentlig kunne se et eller andet..

Bliver I også nemt gravide af Jer selv? Har du børn i forvejen?

Dem jeg har læst om på en af de sider jeg anbefaldede, der synes jeg oftes at kvinderne har født et eller 2 børn i forvejen og så efterfølgende får en række aborter. Men den kategori hører jeg ikke under, da jeg ikke tidligere har født. Håber snart vi får brev fra hospitalet..

Har I været til det infomøde der, det man skal til inden personlig samtale?

Håber selvfølgelig at jeg "bare" har været uheldig hidtil, men det er nok lidt naivt at tro?!

Jaa det var en hård omgang den sidste her.

ja vi glæder os også til at få nogle svar håber de finder nogle svar, om ik andet så når vi bliver undersøgt.

Hehe, ja, altså hver gang vi har mistet er jeg blvete meget hurtig gravid igen hve gang det ville være forfærdeligt hvis vi skulle vente flere år imellem når de nu først vil undersøge en når man har mistet mindst 3 gange det synes jeg altså er mange gange før de vil hjælpe.

vi har heller ingen børn i forevejen desværre, men ja det er noget mærkeligt noget, det er desværre så "normalt" at de ikke vil gøre noget før man har mistet flere gange, det er lidt uhyggeligt.

Jeg håber også for jer at det går hurtigt, at i snart får brev og meget snart skal på riget.

vi skal til den private samtale med vores sygeplejerske Lone Møller d. 11/11 som var der for os på dagen hvor jeg skulle føde, hun var fantastisk, fik min mand til at købe en buket blomster til hende inden vi tog hjem fra sygehuset. glæder mig til samtalen, hva fik i ud af den?

Hehe, man må gerne være "naiv" når det kommer til det at håbe. man har brug for at håbe på at alt nok skal lykkes og (at man bare har været meget uheldig) det er vores forsvarsmekanisme. vi har alle brug for at beskytte os selv for at vi kan komme videre.

Anmeld

4. november 2010

Chalala85

MiChElLeKuHr skriver:

knus Michelle & Michael

Er rigtig ked af at høre i har været igennem alt dette!  Jeg har ikke selv været igennem det, men har haft det tæt på kroppen da min bror og hans kone har mistet en del gange også sent, 3 mrd - 6 mrd henne.

Deres forløb for udredning var bla. blodprøver for at se på generne, hvis man har nogen gener med bla. mongolisme osv kan det være en årsag.

Så blev min bror kone undersøgt grundigt i undervognen for at se om alt var som det skulle være.

I deres tilfælde var det så fordi hun havde besvær med at holde på barnet jo større og tungere det blev. Slimhinderne som skulle hjælpe med at holde fast gav simpelthen op når fosteret blev for tung.

Jeg håber i får en god behandling og nogen svar i kan bruge til noget og få den dornødne hjælp i har beug for

Held og lykke med det hele

Anmeld

4. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det var dog frygteligt... Jeg har aborteret i uge 15. Men det var fordi Spunken var syg og jeg blev sat igang.

Men du ved slet ikke noget om, de var syge eller om det er din krop der simpelthen har svært ved at være gravid eller???...

stakkels dig. Jeg håber du får din drømme baby snart!!

Anmeld

4. november 2010

Mischa

Chalala85 skriver:

Er rigtig ked af at høre i har været igennem alt dette!  Jeg har ikke selv været igennem det, men har haft det tæt på kroppen da min bror og hans kone har mistet en del gange også sent, 3 mrd - 6 mrd henne.

Deres forløb for udredning var bla. blodprøver for at se på generne, hvis man har nogen gener med bla. mongolisme osv kan det være en årsag.

Så blev min bror kone undersøgt grundigt i undervognen for at se om alt var som det skulle være.

I deres tilfælde var det så fordi hun havde besvær med at holde på barnet jo større og tungere det blev. Slimhinderne som skulle hjælpe med at holde fast gav simpelthen op når fosteret blev for tung.

Jeg håber i får en god behandling og nogen svar i kan bruge til noget og få den dornødne hjælp i har beug for

Held og lykke med det hele

Tak

ja der kan være så meget, så håber at det er en lille bagatel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.