Glædelig weekend...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

290 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. august 2008

Rasmine

Her sker ik det vilde, heldigvis da. Vi rydder det sidste op nu, i morgen kommer ejendomsmægleren, og så skal der tages billeder. Så hytten bliver nok sat til salg tirsdag, eller noget. :'( Det går godt i praktikken, de er lige rejst til Færøerne, og i næste uge står den på eksamensopgave for mig. >( Er der nogen på i aften?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2008

Lene76

ok fedt at huset blir sat til salg....
men nok osse lidt mærkeligt, for hva ska i så... ja ja jeg ved godt i har kig på noget i hinnerup men forstår du hva jeg mener?!;)

Sku du ik ha været med på færøerne?? det gad jeg ellers gogt der sku være vildt smukt... hehe men du vil hellere lave eksamensopgave hehe

Altså hvis du er på i aften såååååååå tror jeg at jeg loger af hehe ej jeg har lige lovet manden at vi ska se en film...(L)

Knus fra Lene

Havde Mille ellers en go dag???

Anmeld

10. august 2008

Rasmine

Ja tak, hun havde en super dag.

Nej, det har hele tiden været meningen jeg ikke skulle med til Færøerne, desværre.
På den anden side er det jo godt nok, så kan jeg få lavet opgave.
Tror egentlig også jeg ville have savnet dem herhjemme noget så frygteligt.

Anmeld

10. august 2008

Lene76

ja det kan der nok være noget om..... for hvem kan passe vores børn så godt som os.... hehe(L) ik engang farmand vel:D

Så må du igang med opgaven, hva omhandler det dennegang???

Anmeld

10. august 2008

Rasmine

Kommunikation, Organisation & Ledelse!
+o(

Det er bare SÅ tungt!
ÆV!

Anmeld

10. august 2008

Lise

WADRX Mette - lyder ikke sjaw! Held og lykke med det...

Anmeld

10. august 2008

Lene76

hehe godt du ik tog med til øerene... det lyder til at blive en opgave der kræver lidt tid...... Så pøj pøj og go fornøjelse;)

Anmeld

10. august 2008

heaven

Mebach skriver:

Kommunikation, Organisation & Ledelse!
+o(

Det er bare SÅ tungt!
ÆV!

det er ikke så slemt, når først du kommer igang - det er en ganske spændende vinkel, og der er masser af teori om det???? Jeg synes faktisk, det var mere interessant end pædagogik, hehe... men sådan er det jo forskelligt.... du er velkommen til at spørge mig om råd, hvis det er.. ved selvf. ikke om jeg kan hjælpe - det er jo 5 år siden jeg skrev min... men hvis jeg kan, vil jeg gerne prøve at svare dig..

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.