Idun syg-basse og mega pruttebaby... :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Hun vågnede efter en time og 10 min

Hvad kan jeg sige...det er altså mere normalt end 4-5 timer  Men jeg gad sgu godt, at Runa gik ud som et lys i 5 timer OM NATTEN. Er ved at få pip i kasketten af afbrudt søvn

Håber dog ikke det betyder, at Frigg er syg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

DK

Øv hvor træls!!

Rigtig god bedring til både Frigg og Idun!!

Anmeld

3. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
dorthemus skriver:

Hvad kan jeg sige...det er altså mere normalt end 4-5 timer  Men jeg gad sgu godt, at Runa gik ud som et lys i 5 timer OM NATTEN. Er ved at få pip i kasketten af afbrudt søvn

Håber dog ikke det betyder, at Frigg er syg

Men hvis det så var at hun var glad når hun vågnede... hun er jo normalt glad når hun vågner. Det har hun ikke været hverken igår eller i nat eller nu... æv...

Anmeld

3. november 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Men hvis det så var at hun var glad når hun vågnede... hun er jo normalt glad når hun vågner. Det har hun ikke været hverken igår eller i nat eller nu... æv...

Så har hun nok mavekneb...så synd når de har det

Anmeld

3. november 2010

Moderator

dorthemus skriver:

Så har hun nok mavekneb...så synd når de har det

Det virker sådan. Hun er slet ikke glad og afslappet, som hun plejer at være... æv... Forsøger det bedste jeg kan med massage og sådan... SUk.

Anmeld

3. november 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Det virker sådan. Hun er slet ikke glad og afslappet, som hun plejer at være... æv... Forsøger det bedste jeg kan med massage og sådan... SUk.

Det plejer jeg også....men det er faneme op ad bakke og ALTID om natten hun har mest ondt. Runa har ikke været på "toilettet" i tre dage nu..det lover godt her dagen inden operationen

Anmeld

3. november 2010

Moderator

dorthemus skriver:

Det plejer jeg også....men det er faneme op ad bakke og ALTID om natten hun har mest ondt. Runa har ikke været på "toilettet" i tre dage nu..det lover godt her dagen inden operationen

Puha... 3 dage uden?!...  Ikke godt... Men der er nogen der siger at det er fint, fordi de bruger alt det i morens mælk og ikke behøver at lave remulade mere end 2-3 gange om ugen.

Men ejg troede faktisk det var idag (amme hjerne) at hun skulle opereres, så tænkte på jer, kl. 4 i morges, da jeg troede det var sidste tår, inden hun skulle faste... mmm...

Anmeld

3. november 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Puha... 3 dage uden?!...  Ikke godt... Men der er nogen der siger at det er fint, fordi de bruger alt det i morens mælk og ikke behøver at lave remulade mere end 2-3 gange om ugen.

Men ejg troede faktisk det var idag (amme hjerne) at hun skulle opereres, så tænkte på jer, kl. 4 i morges, da jeg troede det var sidste tår, inden hun skulle faste... mmm...

Nårhh jeg troede bare du sendte en sms fordi du synes det er synd at hun ikke sover...hahahaha

Mht skidesituationen så ville det være fint nok med hver 3. dag, men hun har ondt og ligger og vrider og vender sig og brokker

...og slår store prutter

Anmeld

3. november 2010

Moderator

dorthemus skriver:

Nårhh jeg troede bare du sendte en sms fordi du synes det er synd at hun ikke sover...hahahaha

Mht skidesituationen så ville det være fint nok med hver 3. dag, men hun har ondt og ligger og vrider og vender sig og brokker

...og slår store prutter

Ja, det er godtnok træls at det skal være sådan altså!!... Suk

Anmeld

3. november 2010

M.O.A.R.

Årh de stakkels piger!

Kender kun det ALT for godt med den dejlige babyrytme som bliver 'ophævet' mod forældrenes vilje!
Simon havde også en dejlig rytme. Vi kunne ligge ham i barnevognen og han sov 1½ - 2 timer nogengange mere uden problemer. NU sover han nok max ½ time
Og om natten havde vi også en dejlig rytme, vi lagde ham i seng kl 22, så vågnede han ved 3 - 4 tiden, fik lidt mad og blev lagt igen (eller blev hos os ) og sov til 6.30 tiden og kom så over til os og sov til 9 tiden.

Det er der ikke noget der hedder her mere..

Nu sover han hos mor og far (ikke at det gør os noget) og sover egentlig okay om natten for der jo fri adgang til maden når man er sulten

Håber lille Idun snart bliver rask og at lille Frigg snart bliver "din nemme baby" igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.