SÅÅÅÅK - jeg er træt og midt i alt det med den nemmeste baby, så får man lige sådan nogen dage her. Håber virkelig at min nemmeste baby kommer tilbage...
Igår var der INTET der kunne stille damen tilfreds. Hun sov 'kun' 3 timer i sin slyngevugge udenfor, hvor jeg måtte gå ud til hende flere gange og give sutten og alt muligt. - Jeg ved godt at man så kunen agumentere med at det gør almindelige babyer jo, men hun sover jo normalt 4-5 timer uden at sige en lyd og bare nyde det og SLAPPE af, men hun var så anspændt hele dagen igår og hendes små 'alien arme' var mega træls og rev sutten ud af munden på hende flere gange... Da jeg så endelig fik hende til at sove, så sov hun i 2-3 timers intervaller, hvor hun normalt sover 5-6 timer i første stræk og herefter sover kortere... indtil vi skal op...
Og hun har jo så haft mega meget luft i maven...
Sørger ellers for at bøvse hende godt og massere hendes fødder og det.
Og jeg VED godt at jeg ikke skal gå i panik, over halvandet døgn sådan her, men hvad hvis min afslappede rytme baby ikke kommer tilbage???... 
For at det så ikke skal være nok, så er Idun blevet syg...
Hun er jo gået fri, selvom vi andre har hostet og snottet i halvanden måned. Eller dvs at lillesøster kun havde det en lille uge. Igår var hun begyndt at hoste og nat, havde jeg store tudekoncert, fordi hun hostede og havde stoppet næste. Hun faldt heldigvis i søvn efter et par sange...
Så nu er hun sygemeldt fra skole. Hun får lov at være hjemme resten af ugen, fordi jeg gerne vil have at hun skal være klar til næste uge, hvor de har miniby.
Suk... Så jeg er mega træt. Jeg er mega træt efter igår, hvor Frigg bare var helt anderledes end hun har været i 6-7 uger... og jeg er mega træt efter i nat, hvor jeg havde pruttekamp 2 x 45 min og hoste/snotte kamp i en lille time... Suk...
Nå, men altså - jeg kan også godt brokke mig kan I se...
Anmeld