Tro mig det blever hårdt.Jeg hved det for mig selv.Men men i skal bare tro på det så skal i nok klar den og støtte hianden dig og kæresten tag jeres medicin passe tinge med den lille sp lægen kommmunen osv..
Min histore..
Jeg har selv 3 børn + 1 bonusbarn kommune bag mig og også haft dem ind på live og et sted nok stadig og altid.
Jeg har siden jeg for 10 år fik det første barn som tit syg og indlagt det første år + jeg har 4 pysiskesygdomme og til tider af lort til rent ud sagt.Jeg har så her efter barn nummer 2 og 3 har jeg haft mange tur og indlæggelser.I juni valgt jeg det af min datter på 4 år flytte hjem til sin far ikke nemt for mig mors ens pige + da hun var lile boede hun 5 mdr hos farmor fordi jeg igen tog nogle slemme mdr..Men heller hendes far ind en dag kommune stod her og sagde hun skulle eller skulle i plejefamilie jeg er selv et barn der har boede 48 stede på mine 34 år + min mor har angst og været eget på sprutten født 5 børn med tre mænd selv haft et hårdt liv med plejefamilie osv..Så alle hende børn min søsken og jeg har fået forskelig sygdomme pga vores opvæsk mener de kloge..
Liv er sgu ikke altid nemt men husk på af modtag alt det hjælp i kan få..
Jeg var heller ikke vild med kommune ind i mit liv de gang vi har haft det. stolte ikke på dem pga min egen barndom tro jeg også det jeg i 2007 opleve..en længer historie..
Mit råd er bare af leve liv pas på hianden lytte og tag i mod alt den støtte i kan.
Knus fra Henriette som selv har 4 sygdomme
( som er panik angst,stress,dep og personlighedsforstrryelse)
og har måske også borderline er hved af bleve undersøgt har ikke AHDH har de lige tjekke pyha...
Anmeld