de siger vi ikke klarer den...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

malenecl

Jeg mente det ikke som noget dårligt noget med kommunen. Graviditeten var ikke planlagt. Jeg har fået noget nyt medicin som er beregnet til gravide, og som også hjælper mig meget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
malenecl skriver:

Jeg mente det ikke som noget dårligt noget med kommunen. Graviditeten var ikke planlagt. Jeg har fået noget nyt medicin som er beregnet til gravide, og som også hjælper mig meget.

Det var godt at høre Jeg håber I tager imod al den hjælp I overhovedet kan få - det vil kun komme jeres barn til gode.

Men hvad siger jeres læge? Og er du slet ikke nervøs for hvordan det skal gå?

Anmeld

3. november 2010

malenecl

Jo, er meget nervøs for det hele! Men jeg skal bare se positivt på det hele

Anmeld

3. november 2010

june1987

hejsa

jeg har selv to diagnoser borderline, samt manio depressiv. 

men jeg har aldrig haft kommunen eller andre ting over mig, netop fordi min sundhedsplejerske , dagpleje, børnehaven ikke har været bekymret.

den eneste kamp jeg har haft er at de tror cecilia har noget adhd og skal jo så til en masse undersøgelser på sygehuset.

på trods af mine "psykiske" problemer har jeg klaret langt mere end de fleste de kan så jeg er sikker på der også gemmer sig en figther i dig find hende frem.

og vær ikke bange for kommunen og samarbejd med dem 

jeg har det idag rigtigt godt efter terapi og medicin og mærker faktisk ikke længere mine diagnoser. og  man kan få et normalt liv selvom man har haft diagnoser

Anmeld

17. december 2010

Nattøs

Held og lykke

Jeg har selv borderline og vil rigtigt gerne have barn

Men venter også lidt, lad os endelig følge med i hvordan det kommer til at gå?

Anmeld

17. december 2010

Benjamins'mor

Altså, nu er min situation jo lidt anderledes. Jeg ''fejler'' ikke noget. Men kommunen holdte også ekstra øje med mig i starten af min graviditet fordi jeg er så ung, de har så besluttet sig for at jeg kan klare mig godtnok. Især fordi min familie og svigerfamilie støtter mig. Og jeg har en kæreste der også kan hjælpe. Min situation havde nok været lidt anderledes hvis ikke det var fordi jeg havde min kæreste.

Anmeld

1. januar 2011

H+S Skjolgborg.

Tro mig det blever hårdt.Jeg hved det for mig selv.Men men i skal bare tro på det så skal i nok klar den og støtte hianden dig og kæresten tag jeres medicin passe tinge med den lille sp lægen kommmunen osv..

Min histore..

Jeg har selv 3 børn + 1 bonusbarn kommune bag mig og også haft dem ind på live og et sted nok stadig og altid.

Jeg har siden jeg for 10 år fik det første barn som tit syg og indlagt det første år + jeg har 4 pysiskesygdomme og til tider af lort til rent ud sagt.Jeg har så her efter barn nummer 2 og 3 har jeg haft mange tur og indlæggelser.I juni valgt jeg det af min datter på 4 år flytte hjem til sin far ikke nemt for mig mors ens pige + da hun var lile boede hun 5 mdr hos farmor fordi jeg igen tog nogle slemme mdr..Men heller hendes far ind en dag kommune stod her og sagde hun skulle eller skulle i plejefamilie jeg er selv et barn der har boede 48 stede på mine 34 år + min mor har angst og været eget på sprutten født 5 børn med tre mænd selv haft et hårdt liv med plejefamilie osv..Så alle hende børn min søsken og jeg har fået forskelig sygdomme pga vores opvæsk mener de kloge..

Liv er sgu ikke altid nemt men husk på af modtag alt det hjælp i kan få..

Jeg var heller ikke vild med kommune ind i mit liv de gang vi har haft det. stolte ikke på dem pga min egen barndom tro jeg også det jeg i 2007 opleve..en længer historie..

Mit råd er bare af leve liv pas på hianden lytte og tag i mod alt den støtte  i kan.

Knus fra Henriette som selv har 4 sygdomme

( som er panik angst,stress,dep og personlighedsforstrryelse)

og har måske også borderline er hved af bleve undersøgt har ikke AHDH har de lige tjekke pyha...

Anmeld

1. januar 2011

Jarnsaxa

Zafir skriver:

Jeg syntes det er så forkert, at se det på den måde. Det er GODT at kommunen er der, fordi det vigtigste i denne forstand er barnets tarv. HVis I ikke magter det, er det godt at kommunen ved det fra starten, så der kan blive sat ind med det samme. De gør det ikke for at være onde ved jer, men for at støtte op om barnets tarv og I disse tider, hvor der alt for lidt bliver taget hensyn til børnene i sådanne sager, skal vi bare være glade for det.

Hvorfor kun se myndighederne som fjenden?

Tænker også lidt på din medicin. Ved du hvordan det påvirker dit foster???

Enig.

Anmeld

1. januar 2011

H+S Skjolgborg.

281210 skriver:

Altså, nu er min situation jo lidt anderledes. Jeg ''fejler'' ikke noget. Men kommunen holdte også ekstra øje med mig i starten af min graviditet fordi jeg er så ung, de har så besluttet sig for at jeg kan klare mig godtnok. Især fordi min familie og svigerfamilie støtter mig. Og jeg har en kæreste der også kan hjælpe. Min situation havde nok været lidt anderledes hvis ikke det var fordi jeg havde min kæreste.

det med man har sin kæreste mand og gamilie betyder ALT for en og kommunen ser mindre ned osv på en så.det hved jeg fra min historie/liv nemlig..ellers var mine 3 uger fejrne den dag i dag...Er jeg 100 på hvis jeg stod som alenemor og ingen familie..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.