Flyverdragt str 80(86)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.375 visninger
15 svar
0 synes godt om
2. november 2010

Skouboe

Flyverdragt fra Ticket To Heaven. Aldrig brugt. Nypris omkring 500 kr., mener jeg.  Fugt tæt men ikke vandtæt, perfekt til fx at sove i i barnevognen her til vinter. Meget stor i størrelsen som TTH normalt er. Jeg vil vurdere den til en str 86.

250 kr inkl.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Skouboe

9. november 2010

slettet_7530

Skouboe skriver:

Billede 1-3: Flyverdragt fra Reima Tec str. 92. God men brugt. Vil være fin som reserveflyverdragt. Mangler stropper under foden. pris: 200 kr. inkl.

Billede 4-6: Flyverdragt fra Ticket To Heaven. Aldrig brugt. Nypris omkring 500 kr., mener jeg.  Ikke vandtæt, perfekt til fx at sove i i barnevognen her til vinter. Meget stor i størrelsen som TTH normalt er. Jeg vil vurdere den til en str 86. 250 kr inkl.

Billede 7-9: Flyverdragt fra Reima Tec - helt ny med mærke. Nypris 999. Pris 700 kr. inkl.

Anmeld

9. november 2010

Skouboe

albertesmor skriver:

Ja?

Anmeld

23. november 2010

Skouboe

23. november 2010

msax

Hej Pernille.

Skal jeg ikke købe den første røde "reserve" dragt til 200?

Kan storesøster ikke passe dem mere? eller har du fået forkøbt dig så de er i overskud?

Jeg kommer til Hillerød næste uge hvor jeg skal aflevere opgave, og igen den omkring 13. dec hvor jeg skal forsvare opgave. Tænker om det passer jeg kommer ud 11. eller 12. december?

Smil fra Mette

Anmeld

23. november 2010

Skouboe

msax skriver:

Hej Pernille.

Skal jeg ikke købe den første røde "reserve" dragt til 200?

Kan storesøster ikke passe dem mere? eller har du fået forkøbt dig så de er i overskud?

Jeg kommer til Hillerød næste uge hvor jeg skal aflevere opgave, og igen den omkring 13. dec hvor jeg skal forsvare opgave. Tænker om det passer jeg kommer ud 11. eller 12. december?

Smil fra Mette

Jeg drukner i overtøj i øjeblikket, og jeg har overhovedet ikke gennemskue hvad der kan genbruges til Silja, så lige nu sælger jeg bare ud

Du må gerne købe ekstradragten Mht. til besøg skal jeg lige have koordineret med Milka - jeg har foreslået at vi rykkede Fields turen til d. 12, men jeg kan ikke huske om vi blev enige...

Jeg kan ikke interessere dig i den anden Reima - du kan få den for 500?

Anmeld

23. november 2010

msax

Jeg skal lige have et kig på økomonien inden jeg siger jatak - og det får jeg ikke før det lorte speciale er afleveret.

Er storesøster vokset ud af den? for så kan Mille da nok heller ikke passe den...

Jeg kommer bare den dag det passer ind i jeres planer... Ingen stress der - det kan ikke betale sig. Jeg har også nogle ting hos Chatarina jeg skal hente når jeg kommer over, så der bliver lidt køren rundt...

SMIL fra Mette

Anmeld

23. november 2010

Skouboe

msax skriver:

Jeg skal lige have et kig på økomonien inden jeg siger jatak - og det får jeg ikke før det lorte speciale er afleveret.

Er storesøster vokset ud af den? for så kan Mille da nok heller ikke passe den...

Jeg kommer bare den dag det passer ind i jeres planer... Ingen stress der - det kan ikke betale sig. Jeg har også nogle ting hos Chatarina jeg skal hente når jeg kommer over, så der bliver lidt køren rundt...

SMIL fra Mette

Nej, den passer Freja helt fint - hun har bare ikke behov for så mange flyverdragter... Jeg forelskede mig i en "Småfolk" flyverdragt og kom til at købe den også ...

Anmeld

23. november 2010

msax

Skouboe skriver:

Nej, den passer Freja helt fint - hun har bare ikke behov for så mange flyverdragter... Jeg forelskede mig i en "Småfolk" flyverdragt og kom til at købe den også ...

Hmm.... det kan man jo komme til... Småfolk er også et totalt lækkert mærke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.