Slyngevuggen aka hængevuggen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2010

Lene76

Den er bare så fin, så den ude til børne bazaren... kan slet ik forstå der ik var nogen der købte den.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2010

linemus

Igen - den er SÅ flot

Hvordan gik det forresten til børnebazaren? Var det alle strabadserne værd?

Anmeld

3. november 2010

birgittemarie

Lise skriver:

Den er rigtig fiiin

Jeg er bare selv sådan en kedeligmor at jeg altid vælger hvid, sort, grå og jordfarver

Tusind tak Kedelise Fun stuff, ay?

Anmeld

3. november 2010

birgittemarie

Lene76 skriver:

Den er bare så fin, så den ude til børne bazaren... kan slet ik forstå der ik var nogen der købte den.....

Tusind tak! Det gjorde de ikke, fordi de ikke måtte, for så havde jeg ikke noget at udstille. De måtte til gengæld gerne bestille den.

Anmeld

3. november 2010

birgittemarie

linemus skriver:

Igen - den er SÅ flot

Hvordan gik det forresten til børnebazaren? Var det alle strabadserne værd?

Tusind tak igen, Sweetpants.

Ja, det gik rigtig godt til bazaren og det var bestemt anstrengelsen værd. Kommer så an på, hvem i familien, man spørger, for Michael led en frygtelig nærdøds weekend alene - med mormors hjælp - med to børn.

Og anstrengelserne med at rydde op og vaske tøj og gøre rent efter en weekend væk fra huset, er jeg måske også villig til at diskutere, hvorvidt virkelig var besværet værd... Men jo. Det var fedt at være ude blandt voksne mennesker med noget, JEG havde lyst til at lave igen. Og dejligt, at der ikke var nogle, der græd på mig heeeeele to dage i træk.

Knus B

Anmeld

3. november 2010

Susan1978

BM - den er virkelig flot..

Ea har faktisk et sæt tøj i det stof der.

min veninde Rakel (isimaven) som også er herinde har også syet en til sin ufødte datter som snart kommer.

ved ikke om hun har lagt billede ud af den.

I kommer til at elske dem.

Anmeld

4. november 2010

birgittemarie

Ej, hvor er hun fin Susan! Hun er altså smuk, din dejlige datter.

Knus B

Anmeld

4. november 2010

Astrid P

Nåååååhr, den er fed! Jeg har besluttet, at når jeg engang skal have en baby, så vil jeg investere i en slyngevugge. Nu ved jeg endda også hvor jeg skal købe den!!!

Love it...

Anmeld

7. november 2010

birgittemarie

Astrid P skriver:

Nåååååhr, den er fed! Jeg har besluttet, at når jeg engang skal have en baby, så vil jeg investere i en slyngevugge. Nu ved jeg endda også hvor jeg skal købe den!!!

Love it...

Tusind tak Astrid.

Anmeld

9. marts 2012

eliasogmor

birgittemarie skriver:

Ja man må hellere undlade at rage uklar med patenterede navne.

Jeg syntes, at hvide slyngevugger var kedelige og gjorde så denne her. Hvad synes I om den indretning? Man kan få den i mange andre farver og mønstre også. Bare ikke hvid.

I LOVE IT og jeg vil have flere babyer at lægge i den (og en barnepige og mange penge og en garanti for, at disse babyer forbliver sunde og raske...)

hej birgitte har du ikke en billig en jeg kan købe til en dreng???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.