Slyngevuggen aka hængevuggen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.311 visninger
19 svar
0 synes godt om
2. november 2010

birgittemarie

Ja man må hellere undlade at rage uklar med patenterede navne.

Jeg syntes, at hvide slyngevugger var kedelige og gjorde så denne her. Hvad synes I om den indretning? Man kan få den i mange andre farver og mønstre også. Bare ikke hvid.

I LOVE IT og jeg vil have flere babyer at lægge i den (og en barnepige og mange penge og en garanti for, at disse babyer forbliver sunde og raske...)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2010

Louise mortil4

birgittemarie skriver:

Ja man må hellere undlade at rage uklar med patenterede navne.

Jeg syntes, at hvide slyngevugger var kedelige og gjorde så denne her. Hvad synes I om den indretning? Man kan få den i mange andre farver og mønstre også. Bare ikke hvid.

I LOVE IT og jeg vil have flere babyer at lægge i den (og en barnepige og mange penge og en garanti for, at disse babyer forbliver sunde og raske...)

Ejj hvor er den lækker, hvor var du lige da jeg ventede freja for snart 5 år siden, nu er det vist forsent

Hva koster sådan en laban?? og kan den laves både i dreng og pige, har et vennepar der venter baby her til januar og mangler jo en barselsgave til dem

Anmeld

2. november 2010

Mary

Den er SÅ LÆKKER! Det der stof ville jeg have haft til min ammepude, men da jeg endelig fik sat frikadellerne i frigear, så var det bare udsolgt! Men så fik jeg noget andet lækkert stof i stedet for  Ihh, men minderne sendte mig lige et års tid tilbage i tiden  Gad godt at have haft sådan en flot og hyggelig vugge, but that ain't gonna happen! Jo, hvis jeg, ligesom dig, kunne have barnepige, masser af penge og bla bla bla.

Anmeld

3. november 2010

bette

hold fast den er da super flot  

Anmeld

3. november 2010

Kaufie

Den er rigtig fin - hvor har man sådan en vugge til at hænge?? I en krog i loftet?? Det skal da være en solid en af slagsen....

Og hvad tager du for sådan en? Det er da absolut tænkeligt, at jeg kunne være interesseret i at kunne få armene fri ind imellem.....

Anmeld

3. november 2010

birgittemarie

Louise mortil4 skriver:

Ejj hvor er den lækker, hvor var du lige da jeg ventede freja for snart 5 år siden, nu er det vist forsent

Hva koster sådan en laban?? og kan den laves både i dreng og pige, har et vennepar der venter baby her til januar og mangler jo en barselsgave til dem

Tusind tak!!

Ork ja, den kan laves til alle køn. Jeg har lagt nogle billeder af stof, jeg kan lave den i herud: http://www.novasark.dk/Haengevugge.html

Men den kan laves i alle bomuldsstoffer.

Jeg kører intro tilbud på den til d. 14. november til 850 kroner med det hele. Dvs fjeder, madras, karabinhager og karmkrog.            Det er selvfølgelig noget af en udskrivning, men alt det stof og gearet, der følger med er dyrt som bare... Efter d. 14. koster den 1100,- med det hele og 800,- uden fjeder og karmkrog, men med madras.

Knus Birgitte

Anmeld

3. november 2010

birgittemarie

Mary skriver:

Den er SÅ LÆKKER! Det der stof ville jeg have haft til min ammepude, men da jeg endelig fik sat frikadellerne i frigear, så var det bare udsolgt! Men så fik jeg noget andet lækkert stof i stedet for  Ihh, men minderne sendte mig lige et års tid tilbage i tiden  Gad godt at have haft sådan en flot og hyggelig vugge, but that ain't gonna happen! Jo, hvis jeg, ligesom dig, kunne have barnepige, masser af penge og bla bla bla.

Frikaldellerne i frigear

Tusind tak! Ja, det er så fint, det stof der.

Knus Birgitte

Anmeld

3. november 2010

birgittemarie

bette skriver:

hold fast den er da super flot  

Tusind tak

Anmeld

3. november 2010

birgittemarie

Kaufie skriver:

Den er rigtig fin - hvor har man sådan en vugge til at hænge?? I en krog i loftet?? Det skal da være en solid en af slagsen....

Og hvad tager du for sådan en? Det er da absolut tænkeligt, at jeg kunne være interesseret i at kunne få armene fri ind imellem.....

Tusind tak! Ja, man kan hænge den i en ordentlig gyngekrog i loftet. Eller man kan hænge den i en karmkrog, som er sådan en indretning, man klemmer sammen om toppen af en dørkarm og så hænger den der i døråbningen. Praktisk til rundtflytning.

Jeg har min hængende i en krog i loftet, fordi vores dørkarme er nogle slapsvanse. Hvis du har trælofter er det meget nemt, hvis mursten eller beton er det lidt af en operation med en meget stor rawplugs. Men enten karmkrog eller gyngekrog følger med i tilbudet. Nårh ja, kig lige, hvad jeg skrev til Louise ovenover.

Knus Birgitte

Anmeld

3. november 2010

Lise

Den er rigtig fiiin

Jeg er bare selv sådan en kedeligmor at jeg altid vælger hvid, sort, grå og jordfarver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.